Aihe: Pa-kamat faq!?!
1
Kapane
09.05.2004 15:04:07

nyt tällasta kehiin. siis joku missä olis kaikki jutut miksereistä, kaapeista, mikeistä, päätteistä, räkeistä, kaapeleista, valoista ja mieluiten jopa laitteiden käytöstä. lähinnä hyvä budjetti tason setti lähinnä pienille keikkopaikoille (max 2000 henkee).
mua ei huvita enää yhtään mikään. [Kyllä Lähtee]
Bonham
09.05.2004 17:17:06
Kyllä mahtuu jo monta erilaista vaatimusta tuon alle 2000 hengen, joka siis on jo hiton iso tila...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Kapane
09.05.2004 17:23:10

Kyllä mahtuu jo monta erilaista vaatimusta tuon alle 2000 hengen, joka siis on jo hiton iso tila...

no on, mutta jos joku jaksais kirjottaa...ei nyt ihan välttämättä noin isolle, mutta sanotaan nyt, että stadion keikat sun muut saa jättää pois. vain semmoset mukaan, missä mahdutaan miksaajan ja bändin kanssa asiat hoitamaan.
Reddie
09.05.2004 18:33:09
Jos vaikka lähdettäis tommosesta max 200-300 hengen tilasta liikkelle. Niissä varmaan suurin osa bändeistä ahkeroi kuiteskin..
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
Kapane
09.05.2004 18:38:50

Jos vaikka lähdettäis tommosesta max 200-300 hengen tilasta liikkelle. Niissä varmaan suurin osa bändeistä ahkeroi kuiteskin..

niin... no mutta kuitenkin tehkää nyt joku. ja lyhyesti isommistakin.
Hanok
11.05.2004 16:41:23
Tästä aiheesta on kirjoitettu aika monta kirjaa, ja aihe on kyllä niin laaja että painavaa asiaa riittää. Ei tästä ihan käden käänteessä kirjoita kattavaa faq:ta. Aiheesta kiinnostuneiden kannattaa lukea ainakin Reiskan artikkelit:

http://www.nettiteatteri.com/reiska/

Kivihän kirjoitti Sue-lehdessä Rautamaailma-palstallaan melko hyvän tietopaketin aiheesta. Jälkikäteen koko juttusarjan saaminen käsiinsä taitaa vaan olla hankalaa...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)