Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mesa mini Rectifier
1 2 3 4 5 6 7 8 9
TTV
15.08.2013 19:47:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Savu: Jos ei olis kaasut painanut muinoin päälle, niin mulla olis vieläkin toi. ;)
 
No nyt on sit ENGL Ironball.. vähän niinku "kilpailija".

 
Jees, kerrohan lisää tuosta Rautapallosta! Tee sille vaikka oma ketju, niin ei mee rectot ja pallot sekaisin. Olisko mun vuoro nyt ostaa se sulta pois, jos satut kyllästymään :-D
 
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Savu
15.08.2013 21:57:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tein uuden ketjun missä jaan kokemuksia Rautapallista. checkitout. En oo myymäs viel ainakaan ;)
 
TTV: Jees, kerrohan lisää tuosta Rautapallosta! Tee sille vaikka oma ketju, niin ei mee rectot ja pallot sekaisin. Olisko mun vuoro nyt ostaa se sulta pois, jos satut kyllästymään :-D
 
Gabe
15.08.2013 22:02:57 (muokattu 15.08.2013 22:53:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ibnz: Haluaisivatkohan Minin omistajat vielä valottaa fiiliksiä vahvistimesta, mieluusti jo vähän pidemmän käytön jälkeen? Ettei kuherruskuukausi sumenna mahdollisesti ajatuksia :) Olen itse hankkimassa moista, enimmäkseen tilantarpeen vuoksi, mutta Mesan 2x12:n läpi Levytukulla testanneena tuntui kyllä laatupeliltä.
 
Ulkoasu tuossa miellyttää minua erittäin kovasti, pieneen kokoonsa nähden tuo on oikein jämäkkä ja tukevan oloinen. Osat ovat laatukamaa ja työnjälki erittäin siistiä.
 
Itse olen mieltänyt Mesan enemmänkin raskaampaan metalliin sopivaksi merkiksi, mutta tuosta lähtee soundeja vaikka mihin tarpeeseen. Yllätyin kovasti miten kauniit puhtaat tuossa on, paikoin ihan Fender vivahteista meininkiä. Ensimmäinen kanava taipuu puhtaista kevyeen säröön oikein mallikkaasti, tuon Pushed kytkimen avulla tuon ensimmäisen kanavan saa potkittua yllättävänkin särölle. Toisesta kanavasta lähtee toki myös ne raskaammat metalli soundit, mistä Mesa on parhaiten tunnettu. Toinen kanava, ja varsinkin tuo Vintage valinta tarjoilee suuren valikoiman oikein käyttökelpoisia rock soundeja.
 
Minirecton monipuolisuus johtuu käsittääkseni pitkälti tuosta Mesan patentoidusta Multi-Watt teknologiasta jolla saa useamman eri teholuokan käyttöön, tuo Multi-Watt systeemi ei siis pelkästään laske tai nosta tehoja vaan vaihtaa pääteasteen kytkentöjä siten että koko vahvistin reagoi soittajan dynamiikkaan aivan eri tavalla. Minirecto on mielestäni myös teholuokaltaan aika täydellinen. Sitä kestää avata ihan kunnolla bändinkin kanssa, mutta tehoja on sen verran paljon että ongelmia ei tule jos tarvitsee puhdasta ääntä.
 
Minirectossa pidin erityisen paljon myös siitä että löysin käyttökelpoista soundia vähän joka kohdasta, tuo on lisäksi mielestäni myös oikein helppo ja looginen säätää. Lisäksi efektilenkki oli todella iso plussa.
 
Mini Rectifier on ainakin minulle kaikkien Marshallien, Fenderien ja Voxien jälkeen todella raikas tuulahdus.
 
Tämä nyt oli kuitenkin tällainen kuherruskuukauden puuskassa kynäilty teksti, mutta olin vahvistimen valinnassani hyvin nirso. Loppua kohti alkoi tuntumaan että olin jopa hieman liian nirso, onneksi jaksoin etsiä. :)
Gabe
16.08.2013 16:54:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitanpas sellaisenkin tiedon tähän että tuo minirecton nykyinen hinta on kuulemma tarjoushinta joka on voimassa toistaiseksi.
ibnz
16.08.2013 17:04:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis tuo Levytukun 1300 ja risat on tarjoushinta? Noita Mesojen hintoja Euroopassa on aika mahdoton ymmärtää kyllä - oikein työntävät jengin Englin leiriin. Mesa jenkeistä plus muuntaja on se reilu tonni ylisuurella rahtikustannuksella. Miten se voi olla 30% kalliimpi jälleenmyyjällä? Kallis muuntaja se 110v->230v? Ei ole siis pelkkä Mini, vaan ihan kaikki noista ovat sen 30-40% kalliimpia vaihtokurssi ja ALV huomioiden, kuin jenkeissä. Vaikea niitä on kannattaa kyllä ostamalla.
 
Shredator
16.08.2013 17:07:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe:
 
Mini Rectifier on ainakin minulle kaikkien Marshallien, Fenderien ja Voxien jälkeen todella raikas tuulahdus.
 

 
No nyt on käytössä oikea merkki ;)
 
Musiikissa tärkeintä on se, että nuotteja soitetaan paljon ja nopeasti.
Gabe
16.08.2013 17:53:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shredator: No nyt on käytössä oikea merkki ;)
 
Siltä kieltämättä tuntuu. :)
wille114
17.08.2013 08:33:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pystyykö minillä soittaan metallia kerrostalossa ? Vai onko liian äänekäs ?
 
Savu
17.08.2013 10:42:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

wille114: Pystyykö minillä soittaan metallia kerrostalossa ? Vai onko liian äänekäs ?
 
Kyllä se vaatii keinokuormaajan väliin..
Mulla oli weber mini mass 50 muistaakseni.
 
LesPaul70
17.08.2013 14:23:16 (muokattu 17.08.2013 14:26:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ibnz: Siis tuo Levytukun 1300 ja risat on tarjoushinta? Noita Mesojen hintoja Euroopassa on aika mahdoton ymmärtää kyllä - oikein työntävät jengin Englin leiriin. Mesa jenkeistä plus muuntaja on se reilu tonni ylisuurella rahtikustannuksella. Miten se voi olla 30% kalliimpi jälleenmyyjällä? Kallis muuntaja se 110v->230v? Ei ole siis pelkkä Mini, vaan ihan kaikki noista ovat sen 30-40% kalliimpia vaihtokurssi ja ALV huomioiden, kuin jenkeissä. Vaikea niitä on kannattaa kyllä ostamalla.
 
Ainakin ennen oli niin, että Mesa käytännössä itse saneli vähimmäishinnat, joilla jälleenmyyjät saivat tuotteita loppuasiakkaalle myydä. Enemmän sai toki pyytää, mutta jos joku yritti myydä jossain tarjouksessa (ilman Mesan aloitetta) selvästi alle tuon annetun minimihinnan, huomasi pian, ettei saanut enää Mesalta tuotteita hyllyynsä. Joo, aivan törkeä vertikaalikartelli, mutta minkäs teet.
En tiedä, onko tämä politiikka viime vuosina muuttunut taloustilanteen myötä.
 
Noin yleisestihän tuo de facto "1 taala = 1,2-1,5 euroa" vaihtokurssihan koskee oikeastaan kyllä kaikkia Atlantin yli Suomeen tulevia soitinlaitteita. Ihan sama juttu Gibsonin kitaroille, esmes. Kai siinä on laskettu mukaan kaikenlaisia tulleja, veroja, roudauskustannuksia, ja kun jälleenmyyjän (/ym. välikäsien) pitäisi vielä jostain voittoakin päästä vuolemaan. Toki jos säästää haluaa, niin aina voi yrittää tilata itse suoraan jenkkilästä. Ja selvitellä sitten itse tullit, verot ja muut sensellaiset.
 
Mutta tilannehan on sikäli kivempi kuin vaikka joskus 20-30 vuotta sitten, että Mesan tarjonnalle on ihan oikeasti varteenotettavia vaihtoehtoja joka hintaluokassa ja joka käyttötarkoitukseen, ihan EU:ssa valmistettuja sellaisia myös, ja sikäli siis hinnaltaan hyvinkin kilpailukykyisiä suomalaisen vinkkelistä. Enkä nyt muutenkaan pitäisi Mesaa enää sellaisena korkean laadun mittatikkuna, mitä se ehkä vielä 30 vuotta sitten oli, kun kaikki laitteet kasattiin käsin ja jokainen vahvari oli uniikki mestariteos. Ihan samantapaista bulkkituotantoa nuo nyky-Mesat ovat kuin useimmat kilpailijansa, eli jos nyt ei satu olemaan sellaista fetissiä, että vahvaimen etuseinässä pitää lukea "Mesa Engineering" tai "Boogie", niin kannattaa ihan oikeasti katsastaa muidenkin valmistajien tarjonta, tositarkoituksella. Vaihtoehtoja löytyy, yhtä hyviä ja parempiakin.
 
Mikä biisi? http://muusikoiden.net/dyn/users/83923.jpg
Jos tunnistat, laita pikaviesti!
Gabe
17.08.2013 14:54:59 (muokattu 17.08.2013 14:59:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ibnz: Siis tuo Levytukun 1300 ja risat on tarjoushinta? Noita Mesojen hintoja Euroopassa on aika mahdoton ymmärtää kyllä - oikein työntävät jengin Englin leiriin. Mesa jenkeistä plus muuntaja on se reilu tonni ylisuurella rahtikustannuksella. Miten se voi olla 30% kalliimpi jälleenmyyjällä? Kallis muuntaja se 110v->230v? Ei ole siis pelkkä Mini, vaan ihan kaikki noista ovat sen 30-40% kalliimpia vaihtokurssi ja ALV huomioiden, kuin jenkeissä. Vaikea niitä on kannattaa kyllä ostamalla.
 
Näin se kuulemma on, tuolla tasolla se kuitenkin ilmeisesti pyritään pitämään mahdollisimman kauan. Olisiko hinta rapakon takana nousemassa? No joo, kyllä tuo ainakin minulle tarjoilee hinnalleen vastinetta. Vähän enemmänkin olisin voinut vielä pistää.
 
wille114: Pystyykö minillä soittaan metallia kerrostalossa ? Vai onko liian äänekäs ?
 
Yllättävän hyvin tuon saa taltutettua kerrostaloonkin sopivaksi. Ajattelin kuitenkin hankkia jonkun keinokuorman vielä avuksi, koon perusteella ministä ei kyllä kannata vetää johtopäätöksiä.
ibnz
17.08.2013 20:34:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LesPaul70: Ainakin ennen oli niin, että Mesa käytännössä itse saneli vähimmäishinnat, joilla jälleenmyyjät saivat tuotteita loppuasiakkaalle myydä. (...)
 
Jotain tällaista epäilen olevan vielä, sillä läpi Euroopan hintataso on suht muuttumaton, vaikka ALV vaihtelee. Joissain tapauksissa vaihtokurssikin. Jos tämä paljastuisi syyksi, kyseessä olisi aika tolkuttoman yliolkainen suhtautuminen kilpailuun, joka näyttäisi olevan tiukempaa täällä kuin jenkeissä. ENGL ja muut hinnoittelevat jenkkihinnat aika tarkkaan vaihtokurssin mukaan, joten epäilen, ettei se hintaero selity ihan vaan erilaisella muuntajalla.
 
Noin yleisestihän tuo de facto "1 taala = 1,2-1,5 euroa" vaihtokurssihan koskee oikeastaan kyllä kaikkia Atlantin yli Suomeen tulevia soitinlaitteita. Ihan sama juttu Gibsonin kitaroille, esmes. Kai siinä on laskettu mukaan kaikenlaisia tulleja, veroja, roudauskustannuksia, ja kun jälleenmyyjän (/ym. välikäsien) pitäisi vielä jostain voittoakin päästä vuolemaan. Toki jos säästää haluaa, niin aina voi yrittää tilata itse suoraan jenkkilästä. Ja selvitellä sitten itse tullit, verot ja muut sensellaiset.
 
Itse tilaamalla Minirecto tekee tonnin, jos löytyy jämy, joka sen tänne haluaa lähettää (näitä on). Tämä siis $80 kuljetuskustannusten ja tullin plus alvin jälkeen. Tässä on nyt reilun kolmensadan hintaero, jossa on aika lailla se 30% ylimääräistä. Sama suhteellinen ero koskee myös kaappeja ja muita styrkkareita ko. valmistajalta, mitä kalliimpi, sen suurempi suhteellinen ylihinnoittelu (ks. esim. Road Kingit).
 
Gibsonit, Fenderit jne. ovat aika tarkkaan oikean hintaisia, eli hinta on jokseenkin ((hinta dollareissa + rahti dollareissa)*1.24 + tullimaksu)/valuuttakurssiero, minkä sen pitäisikin olla. Näitä ei kannata tilata jenkeistä itse vaan täältä saa halvemmalla.
 
Ihan samantapaista bulkkituotantoa nuo nyky-Mesat ovat kuin useimmat kilpailijansa, eli jos nyt ei satu olemaan sellaista fetissiä, että vahvaimen etuseinässä pitää lukea "Mesa Engineering" tai "Boogie", niin kannattaa ihan oikeasti katsastaa muidenkin valmistajien tarjonta, tositarkoituksella. Vaihtoehtoja löytyy, yhtä hyviä ja parempiakin.
 
Aivan totta, mutta markkinoilla psykologialla on suuri merkitys. Se nimi siellä mielessä kasvaa ja koettu laatu on hyvinkin subjektiivinen juttu. Jollen saisi tilailtua merten takaa Mesaa, ei siihen suuntaan tarvitsisi katsella ollenkaan. Ei se nimi nyt NIIN kova ole :)
 
Gabe
17.08.2013 21:07:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ibnz: ..tilailtua merten takaa Mesaa, ei siihen suuntaan tarvitsisi katsella ollenkaan.
 
Mistä muuten olet katsellut nuppia? Itse laiskana maksan kotimaiselle kivijalkaliikkeelle mielelläni sen satasen pari lisää, ei tarvitse alkaa itse sähläämään mitään ja takuuhommat sun muut toimii tarvittaessa helposti.. ja tuleehan siinä tuettua samalla kotimaista puljuakin. Mutta jos tilaat rapakon takaa niin päivittele ihmeessä tänne miten prosessi sujuu? :)
 
Pakko sanoa että itse tykkään Mesan tyylistä tehdä vahvistimia paljon enemmän kuin muutaman muun ison valmistajan nykymeinigistä.
ibnz
17.08.2013 21:40:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Mistä muuten olet katsellut nuppia? Itse laiskana maksan kotimaiselle kivijalkaliikkeelle mielelläni sen satasen pari lisää, ei tarvitse alkaa itse sähläämään mitään ja takuuhommat sun muut toimii tarvittaessa helposti.. ja tuleehan siinä tuettua samalla kotimaista puljuakin.
 
Toki ja erittäin mielelläni maksaisin osan suomalaisten myyjien palkasta, etenkin kun nykyään asiakaspalvelun tasokin alkaa olla jo oikein hyvä :) Mutta kauhean vaikea on perustella laitteen X hankinta, jos se ylimääräinen raha ei jää myyjälle. Jos toisen kaupan vastaava laite on reilusti halvempi, ja siitä jää oletettavasti sama kate kaupalle, on tätä ostosta paljon helpompi perustella itselleenkin. Siksi toivoisin valmistajalta vähän liekaa paikallisille toimijoille. Jenkeissähän Mesa voi myydä, koska valuuttakurssierotus on euroa vastaan. Siellä Mesat ovat about samanhintaisia kuin kilpailijat, joten voi olla, että Mesaa kiinnostaa vain sikäläiset markkinat.
 
Pakko sanoa että itse tykkään Mesan tyylistä tehdä vahvistimia paljon enemmän kuin muutaman muun ison valmistajan nykymeinigistä.
 
Hienoja ovat, ja ilmeisesti asiakaspalvelukin on huippuluokkaa. Toisaalta Englin aspasta on kokemusta ja se on myös ykkösluokkaa, joten tässä suhteessa varmaan valinta ei heilahda suuntaan tai toiseen.
 
Mutta jos tilaat rapakon takaa niin päivittele ihmeessä tänne miten prosessi sujuu? :)
 
Toki! Ei sen pitäisi olla sen kummempi, kuin Buy it now ja sitten odotellaan :) Sillä välin käyn jostain kaupasta 230V->110V -muuntajan parillakympillä (tehonkestoa ei juuri tarvita mun käyttöön) ja siinäpä se. Tullista tulee lappu, että "tullaa itse netistä", jonka jätän huomioitta tällä kertaa ja juoksen ennätysvauhtia Hki-Vantaan seutubussiin ja päädyn lentopostin tiskin taa tärisemään tulostetun maksukuitin kera :)
 
Gabe
17.08.2013 22:09:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ibnz: Toki ja erittäin mielelläni maksaisin osan suomalaisten myyjien palkasta, etenkin kun nykyään asiakaspalvelun tasokin alkaa olla jo oikein hyvä :) Mutta kauhean vaikea on perustella laitteen X hankinta, jos se ylimääräinen raha ei jää myyjälle. Jos toisen kaupan vastaava laite on reilusti halvempi, ja siitä jää oletettavasti sama kate kaupalle, on tätä ostosta paljon helpompi perustella itselleenkin. Siksi toivoisin valmistajalta vähän liekaa paikallisille toimijoille. Jenkeissähän Mesa voi myydä, koska valuuttakurssierotus on euroa vastaan. Siellä Mesat ovat about samanhintaisia kuin kilpailijat, joten voi olla, että Mesaa kiinnostaa vain sikäläiset markkinat.
 
Totta haastat, olisi kyllä kiinnostavaa tietää miten tuo touhu oikeasti menee. En uskalla oikein sanoa mitään kun en tiedä paljonko Mesoista jää kotimaiselle liikkeelle vähemmän käteen kuin toisten merkkien kohdalla. Ajatuskaan ei oikein nyt juokse kunnolla kun ollaan tässä synnytyslaitoksella puhistu jo toista vuorokautta muutaman tunnin unilla. :)
 
Itse olen kuitenkin ostellut noita kamoja nykyään sillä periaatteella että etsin mieleiseni ja lyön tiskiin niin monta seteliä ettei myyjä soita poliiseja perään kun kipitän ulos ovesta. Olen huomannut että jos menee tekemään kompromisseja tai pihistellessään tyytyy edullisempaan ja paremman hinta-laatusuhteen omaavaan vekottimeen niin jälkeenpäin se käy kuitenkin kalvamaan mieltä ja se aiempi hyvä diili on kohta torilla.. ja lopulta löytää itsensä sitten kuitenkin hankkimasta sitä minkä oikeasti halusi.
 
Hienoja ovat, ja ilmeisesti asiakaspalvelukin on huippuluokkaa. Toisaalta Englin aspasta on kokemusta ja se on myös ykkösluokkaa, joten tässä suhteessa varmaan valinta ei heilahda suuntaan tai toiseen.
 
Jep. Ulkonäön ja asiakaspalvelun toimivuuden lisäksi näissä viehättää minua myös hyvä työnjälki, laadukkaat osat ja se että tuotantoa ei ole siirretty kaukomaille edullisemman työvoiman perässä.
 
Toki! Ei sen pitäisi olla sen kummempi, kuin Buy it now ja sitten odotellaan :) Sillä välin käyn jostain kaupasta 230V->110V -muuntajan parillakympillä (tehonkestoa ei juuri tarvita mun käyttöön) ja siinäpä se. Tullista tulee lappu, että "tullaa itse netistä", jonka jätän huomioitta tällä kertaa ja juoksen ennätysvauhtia Hki-Vantaan seutubussiin ja päädyn lentopostin tiskin taa tärisemään tulostetun maksukuitin kera :)
 
Raporttia sitten kehiin! Ei tuokaan kuulosta huonolta tavalta tehdä kauppaa. :)
LesPaul70
18.08.2013 14:21:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ibnz: koettu laatu on hyvinkin subjektiivinen juttu.
 
Koettu laatu on, joo.
 
Mutta tuota eroa työn laadussa nyky-Mesoissa vs vintage-Mesoissa voi mielestäni arvioida objektiivisestikin. Avaat jonkin modernin Mesan, vaikkapa omien sarjojensa "kärkimallit" kuten Road Kingin tai Mark V:n ja katsot niiden piirilevyjä. Sitten vertaat jonkin Mark I tai II -pöntön sisuskaluihin. Elektroniikasta ymmärtämättömällekin pitäisi olla ilmeistä, kumman kokoamiseen on panostettu enemmän aitoja ihmistyötunteja, vaikka nuo modernit laitteet teknisesti paljon monimutkaisempia ovatkin.
 
Mikä biisi? http://muusikoiden.net/dyn/users/83923.jpg
Jos tunnistat, laita pikaviesti!
Gabe
19.08.2013 00:37:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LesPaul70: Koettu laatu on, joo.
 
Mutta tuota eroa työn laadussa nyky-Mesoissa vs vintage-Mesoissa voi mielestäni arvioida objektiivisestikin. Avaat jonkin modernin Mesan, vaikkapa omien sarjojensa "kärkimallit" kuten Road Kingin tai Mark V:n ja katsot niiden piirilevyjä. Sitten vertaat jonkin Mark I tai II -pöntön sisuskaluihin. Elektroniikasta ymmärtämättömällekin pitäisi olla ilmeistä, kumman kokoamiseen on panostettu enemmän aitoja ihmistyötunteja, vaikka nuo modernit laitteet teknisesti paljon monimutkaisempia ovatkin.

 
Niinhän se taitaa kitaristien kanssa olla että vanhempi=parempi. ;) Eikös joku taannoin siinä Ruokankaan Finlandiaa juhlistavassa ketjussa huokaillut miten niissä vanhoissa kunnon Ruokankaissakin oli asiat paremmin kuin nykyisissä. Onneksi noita vanhoja kamojakin pyörii niiden nimeen vannoville. Itse en ainakaan tästä omasta yksilöstäni löydä moitittavaa konehuoneen puoleltakaan, en huomannut mitään nuristavaa kyllä niissä kahdessa muussakaan jotka tutkin kun ne olivat testattavana. Sanon mielipiteeni siis ainoastaan kolmen yksilön perusteella, mutta eipä noista paljon pahaa sanottavaa kyllä löydy.
Gabe
19.08.2013 00:49:28 (muokattu 19.08.2013 00:49:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta kertokaapas Mini Rectifierin omistajat/omistaneet millaisista kaiuttimista mini mielestänne tykkää? Olisi tässä tarkoitus alkaa suunnittelemaan kunnon kaappia, eli olisiko hyviä vinkkejä mitä kananttaisi lisätä testilistalle?
markkuilari
19.08.2013 01:30:44 (muokattu 19.08.2013 01:32:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Olen huomannut että jos menee tekemään kompromisseja tai pihistellessään tyytyy edullisempaan ja paremman hinta-laatusuhteen omaavaan vekottimeen niin jälkeenpäin se käy kuitenkin kalvamaan mieltä ja se aiempi hyvä diili on kohta torilla.. ja lopulta löytää itsensä sitten kuitenkin hankkimasta sitä minkä oikeasti halusi.
 
Tällä hetkellä voin ainakin todeta, että Mesassa toi hinta-laatusuhde ei oikein kohtaa. Alle 2v vanha, melkein 3ke Mesan lippulaiva karahti karille. Hienosti oli lapuissa allekirjotukset kuka sen on omakätisesti kasaillu/tarkistanu, liekö siinä syy. Koneet olis varmaan hoitaneet homman paremmin.
 
Gabe
19.08.2013 01:57:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuilari: Tällä hetkellä voin ainakin todeta, että Mesassa toi hinta-laatusuhde ei oikein kohtaa. Alle 2v vanha, melkein 3ke Mesan lippulaiva karahti karille. Hienosti oli lapuissa allekirjotukset kuka sen on omakätisesti kasaillu/tarkistanu, liekö siinä syy. Koneet olis varmaan hoitaneet homman paremmin.
 
Harmi :/ Mikäs siinä meni? Takuutahan siinä on vielä reilu kolme vuotta kuitenkin jäljellä..
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «