Aihe: ohjelmatoimisto Amoroso, mikä juttu tää on?
1
Khaos-
25.07.2013 21:40:37
Onko ihan rehellinen firma vai joku huijaus?
carnation
25.07.2013 21:51:48
Näillä tiedoilla vähän hankala sanoa.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Khaos-
25.07.2013 22:01:30
Niin, mulla ei ole tietoa enempää. Ovat markkinoineet itseään muun muassa täällä muusikoiden netissä ja lähestyneet eräitä muusikkoja myös henkilökohtaisesti.
Tässä nettisivusto:

amoroso.yhtio.fi
Old Joe
25.07.2013 22:44:58
Perustettu 2002. ALV-rekisteri voimassa. Vaikuttaisi olevan uusi tällä alueella, koska ei ole referenssejä kotisivuilla.
Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta ethän sinä sitä tiedä.
ganesha
26.07.2013 07:40:18
kotisivut olivat aika kököt, mutta niinhän ne aina jos a) ei itse osaa, eikä b) ole rahaa maksaa jollekin joka osaa.
Timi
26.07.2013 20:31:40
Ainaski tunnen bändin,joka Amoroson nimellä keikkailee.Tietty heti oletin,josko ovat duunanneet toimiston.Mutta en löytänyt enempää tietoja?
Vaikea.Mutta varma!
Tommy Voltage
30.07.2013 16:42:08

Logiikka lienee, että alkuun mnetin wanted palstan avulla rosterit täyteen ja sit mietitään että niin, mites me myydään näitä.
sticky fingers
01.08.2013 20:55:36
Tommy Voltage: Logiikka lienee, että alkuun mnetin wanted palstan avulla rosterit täyteen ja sit mietitään että niin, mites me myydään näitä.

Avoimella provikkasopimuksellahan tuo voikin toimia.
...
Janus
16.08.2013 13:20:39
http://amoroso.yhtio.fi/

Tuolla siis sijaitsi ainakin 3 erilaista versiota "yhtiön" nettisivuista (toinen toistaan hirveämpiä leiskoja, kielioppi miten sattuu jne. - todennäköisesti jollain kotisivukoneella tehdyt). Parasta koko konseptissa oli myös mainos/graafisten palvelujen tarjoaminen...

Keskustelupalstoilla on rekrytoitu toiveikkaita muuallakin päin nettiä kuin vain muusikoiden.netissä. Yhden ilmoituksen yhteydessä on jonkun (vastuu?)henkilön koko (etu- ja suku-) nimi, joka ei luonnollisestikaan sano mitään kenellekään alalla työskentelevälle, eikä tuolla nimellä löydy myöskään muita ainakaan musiikkiin tai viihdepalveluihin liittyviä refejä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)