isojussi 01.05.2004 12:52:28 | |
---|
Me ollaan joskus soitettu "Pienet sammakot" svengaavana kolmimuunteisena svinginä (edit: tais tulla vähän toistoa) ja ainakin lava oli täynnä ja aploodit tuli. Mä varastan tän idean ihan heti. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 01.05.2004 12:59:18 | |
---|
Mä varastan tän idean ihan heti. Jos mä kerron meidän versiosta vähän lisää. Sehän perusmuodossaan on simppeli kahden soinnun kappale, jonka sointuihin istuu monet muutkin kahden soinnun kappaleet, esim Petteri Punakuono, Jambalaya, Tom Dooley ja varmaan monet muutkin, joka antaa tilaisuuden sooloissa tehdä "lainauksia", mikä ainakin yleisöä tuntui huvittavan. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
isojussi 01.05.2004 13:08:38 | |
---|
... joka antaa tilaisuuden sooloissa tehdä "lainauksia", mikä ainakin yleisöä tuntui huvittavan. Mä tein kerran yhteen konserttiin arrin Tulta Päin - biisistä, jossa säkeistöjen välissä vedetti pätkiä tuli-aiheisista biiseitä (Tulisuudelma, Yes sir, alkaa polttaa...) Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 02.05.2004 10:50:57 | |
---|
Älä muuta sano. Vittumaisinta oli, kun jouduin aikoinaan kiipparilla paikkaamaan erästä hanuristia, jolla iski aika ajoin keikalla "puusormi-black-out". Ja aina niissä perkelee vatikuti-paikoissa. Pakkas alottelevalle kosketinsoittajalle kylmän hien ottalle. Eilisellä keikalla jouduin antamaan pikkuisen palautetta puhaltajalle ja kävi "prinsessan" itsetuntoon sen verran, että jätti parin kappaleen ajan osuutensa soittamatta ja kiipparisti taas "salamana" paikkasi, kun huomasi, että hiljaisuus uhkaamassa. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
KoskPaavo 02.05.2004 11:07:41 | |
---|
Eikös tuollainen "prinessa" kannatais jättää kotiin hienostelemaan? Soittaja selviää aina. |
KoskPaavo 02.05.2004 11:08:31 | |
---|
Siis "prinSessa". Soittaja selviää aina. |
baron 02.05.2004 11:24:40 | |
---|
Eikös tuollainen "prinessa" kannatais jättää kotiin hienostelemaan? Soittaa kuitenkin sen verran hyvin, kun sille päälle sattuu. Täähän on niitä liiderin ongelmia, saada systeemi toimimaan myös "hienohipiäisten" kanssa. Ongelma oli tietysti se, että kesken settiä kahden kappaleen välissä ei ehdi viestiä kovin "psykologisesti" esittää. (Sen verran on opittu, että hymyillen, että yleisö ei huomaisi mitään ja kuiskaten) Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
KoskPaavo 05.05.2004 07:15:10 | |
---|
OMB-hommassa tuota ongelmaa ei ole. Soittaja selviää aina. |
baron 05.05.2004 08:49:27 | |
---|
OMB-hommassa tuota ongelmaa ei ole. Kyllähän muusikon hommassa soittotaito on vain yksi, tosin tärkeä osa vaadittavista taidoista. Hiukan taitoa vaatii myös saada kuriton lauma "taiteilijoita" puhaltamaan yhteen hiileen. Tässä olen huomannut lastenkasvatusperiaatteiden kovin hyvin soveltuvan myös soittajiin: "Lahjonta, kiristys ja uhkailu" Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Martso 05.05.2004 09:04:10 | |
---|
OMB-hommassa tuota ongelmaa ei ole. Juu juu, omb-homma on vähän niin ku runkkaaminen. ...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta... |
isojussi 05.05.2004 09:42:28 | |
---|
...Tässä olen huomannut lastenkasvatusperiaatteiden kovin hyvin soveltuvan myös soittajiin: "Lahjonta, kiristys ja uhkailu" Mä yritän nykyään pysyä poissa bändeistä, joissa ei voi käyttää suoraa puhetta. Toki täytyy tuntea kritiikin / ohjeistamisen kohteena olevan soittajan kyvyt, jotta ei aiheuta ylimääräistä tuskaa. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
U.Honey 05.05.2004 09:53:46 (muokattu 05.05.2004 09:56:16) | |
---|
OMB-hommassa tuota ongelmaa ei ole. Kuulostaa tylsältä. t:nimim. ongelmasoittaja ;-) My name is Baron, U.Honey Baron. |
Eddy 09.05.2004 05:14:25 | |
---|
Oli hieno vetää viikko sitten T-Talolla, kun soittoaika oli 20 - 00:30 ja jengi joras selvin päin alusta loppuun. Soittoaika jees,mutta herää väkisinkin kysymys:Olitko itse selvinpäin? :-)
Koskettelen soittimia... |
isojussi 09.05.2004 12:19:18 | |
---|
Soittoaika jees,mutta herää väkisinkin kysymys:Olitko itse selvinpäin? :-) Mä esiinnyn aina selvinpäin. Kännissä esiintyy vain täydellinen idiootti. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Fuzzy Boner 09.05.2004 15:27:45 | |
---|
Mä esiinnyn aina selvinpäin. Kännissä esiintyy vain täydellinen idiootti. Älä yleistä. Kukin tyylillään, kunhan hoitaa hommansa. |
poppamies 09.05.2004 17:21:05 (muokattu 09.05.2004 17:21:44) | |
---|
Älä yleistä. Kukin tyylillään, kunhan hoitaa hommansa. No kyllä minä oon isoojussin kanss samaa mieltä ettei siinä ole tyyliä eikä mitään jos pitää soittaa juovuksissa. On se tarpeeks vaikeaa selvinkinpäin. "G-strings are for strippers" |
No kyllä minä oon isoojussin kanss samaa mieltä ettei siinä ole tyyliä eikä mitään jos pitää soittaa juovuksissa. On se tarpeeks vaikeaa selvinkinpäin. Nojoo.. Pikku piiskat ennen vetoa on ok. Sitä lähinnä tarkoitin. Mä vedän aina ennen vetoa jallua snadisti. Tsykolokinen juttu. |
isojussi 09.05.2004 21:51:29 | |
---|
Nojoo.. Pikku piiskat ennen vetoa on ok. Sitä lähinnä tarkoitin. Mä vedän aina ennen vetoa jallua snadisti. Tsykolokinen juttu. Hm... Kokeile joskus ilman - jos uskallat...;-) Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
WanhaWetäjä 09.05.2004 22:17:13 | |
---|
Nojoo.. Pikku piiskat ennen vetoa on ok. Sitä lähinnä tarkoitin. Mä vedän aina ennen vetoa jallua snadisti. Tsykolokinen juttu. Se on äkkiä sitten siinä että keikka kun keikka niin pitää se Jallupullo korkata...sitten se pitääkin jo juoda ennen keikkaa...sitten toinen keikan jälkeen...kyllä,mä tunne monta pahasti alkoholisoitunutta soittajaa,siksi en lähtis tolle linjalle? Eikö vapailla kerkee ottaa tarpeeks?? |
baron 09.05.2004 22:17:37 | |
---|
Hm... Kokeile joskus ilman - jos uskallat...;-) Meillä on ollut vähän keskustelua "piiskaryypyistä" ja mulla itselläni on kyllä sen verran adrenaliinia veressä muutenkin ennen esitystä, että en koe sitä mitenkään tarpeelliseksi/hyödylliseksi. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |