kimple87 09.05.2004 14:24:10 (muokattu 09.05.2004 15:39:07) | |
---|
elikkä nyt pitääs saada uusi tallamikki kitaraan perjantaina ja rahaa on käytös 90-110euroa. vaihdan vanhan koska kiertää koko ajan ja ei oikein ole mun mieleen(sais olla vähän tehokkaampi) elikkä kitara olisi gibson sg special(faded). Tässä on kyseinen kitara http://www.gibson.com/products/gibson/sg/SGSpecialFaded.html . Tallamikki mitä etsin pitääs soveltua hardrockista-mättöön ja ei saisi kiertää hirveästi ja vahvistin mitä käytän on peavey5150. Vaihtoehtoja mitä olen ajatellut on dimarzio evolution, seymourduncan dimebucker ja emg81 joten kertokaapas näittenkin mikkien soundeista(voit muuten tarjota omaa käytettyä tallamikkiä jos on myynnissä) "Tämä on pieni nuotti ihmiselle, mutta suuri tilu ihmiskunnalle." |
Kapane 09.05.2004 14:26:48 | |
---|
81 tai dimarzio tone zone /d-sonic mua ei huvita enää yhtään mikään.
[Kyllä Lähtee] |
Härski 09.05.2004 14:57:33 | |
---|
DiMarzion Super Distortion. |
PoLFus 09.05.2004 15:02:04 | |
---|
DiMarzio Evolution ja se on siinä. Kirkas, selkeä, chunky, crunchy...NAMM! ~ 7ender $tratocaster ~ |
dragon 09.05.2004 15:06:11 | |
---|
dimeburger Onks tää joku Mäkkärin uusin? : ) |
Kapane 09.05.2004 15:13:00 | |
---|
Onks tää joku Mäkkärin uusin? : ) joo dimella (kolikko olisko 25cent.) saa todella pienen mäkkäri burgerin. mua ei huvita enää yhtään mikään.
[Kyllä Lähtee] |
kimple87 09.05.2004 15:30:01 (muokattu 09.05.2004 15:40:36) | |
---|
voisko muuten joku sanoa mulle tuosta DiMarzion Super Distortion soundeista mitään??? ja kertokaapas vielä noita erillaisia tappo mikkejä seumourduncanilta "Tämä on pieni nuotti ihmiselle, mutta suuri tilu ihmiskunnalle." |
Seymour Duncan Live Wire Metal, aktiivimikki. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
Ze Kink 09.05.2004 17:35:50 (muokattu 09.05.2004 17:38:13) | |
---|
"I was at about 216 bpm. Let's suppose that was hard!" -John Petrucci |
Volle 09.05.2004 17:38:30 | |
---|
voisko muuten joku sanoa mulle tuosta DiMarzion Super Distortion soundeista mitään??? Ulostuloa on paljon, joten säröä saa jonkin verran lussumpaa mikkiä enemmän (riippuu mihin verrataan tietty). Säröllä soitettaessa helkkarin hyvä ja vihainen. Kliini on mun mielestä huono ja honottava, mutta nimikin sanoo, että nämä on tehty särösoittoon. Nam. |
Jormaz 09.05.2004 17:47:41 | |
---|
Huutonetissä näyttää olevan yksi super distortion tällä hetkellä. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
hanipai 09.05.2004 19:16:43 (muokattu 09.05.2004 19:21:05) | |
---|
Huutonetissä näyttää olevan yksi super distortion tällä hetkellä. No putaan sitten omistakin mikkihuolista. Mulla on Evo bridge, johon olen sinänsä tyytyväinen, mutta kaulassa mulla on myös hyvä mikki, Air Norton, mikä harmittavasti kuulostaa melkein kuin Evolta. Air Norton on tummempi, mutta muuten soundi on aika sama. Pöydältä löytyy Tone Zone ja Paf pro. Kahteen kitaraan pitäis saada mikit ja mietinkin, että pitäiskö laittaa Evo/Paf pro ja Tone Zone/Air Norton? Oon miettinyt kyllä kaulaan evoakin (hommata neckmallia), mutta kun tykkään Air Nortonista aika paljonkin niin.... Ongelma onkin se, että 1. kitarassa sais olla se Evo puumateriaalin takia, mutta Air Nortonin puolitus ehkä auttais soundikirjon laajentamiseen. Eikös Vaillakin ollut joissain kitaroissa Evo/Paf pro? Ok vastaan kysymykseenkin. Evo on tarkka ja rouhea mikki, missä sais olla himpun enemmän bassosastoakin. Suosittelen kyllä varsinkin tummempisointisiin kitaroihin (Les Paul). Ehkä tuo SD TB-5 vois olla hyvä. Tone Zone on aika bassovoittoinen, mutta muuten tykki. Paf prota en laittais tallaan. 81 on mielestäni liian treblevoittoinen. Jos noista siis pitäis valita niin EVO. Muuten EMG 85 on aika hyvä tallassa. Laittaisin kuitenkin mieluiten passiivimikin kitaraani, vaikkakin aktiivimikit on miellyttävän häiriöttömät. Evo mieluummin kuin 81. Molemmat on ollu ja 81 oli laihanolonen. Ehkä Lespaan sopis paremmin kuin esim. basswoodkitaraan. Mutta sulla oli SG, joten siitä en tiedä. |
kimple87 09.05.2004 19:16:56 | |
---|
äänestäkää mulle tallamikkiä kun tuloo taas monenlaista kommentia (enkä pääse vältämättä testaamaan muutakun emg81 ja evolutionin) "Tämä on pieni nuotti ihmiselle, mutta suuri tilu ihmiskunnalle." |
Explorer 09.05.2004 20:44:18 | |
---|
Muuten äänestäisin kasiykköstä, mutta jos tarkoitus on vaihtaa vain tallamikki ja jättää passiivinen kaulamikki paikalleen, niin parempi jättää aktiivit kauppaan ja hommata siihen vaikka sitten se Evo. Sanovat ettei ole ihan helppoa säätää samaan keppiin sekä aktiivista että passiivista mikkiä. Rust in peace. |
kimple87 09.05.2004 20:45:31 | |
---|
Muuten äänestäisin kasiykköstä, mutta jos tarkoitus on vaihtaa vain tallamikki ja jättää passiivinen kaulamikki paikalleen, niin parempi jättää aktiivit kauppaan ja hommata siihen vaikka sitten se Evo. Sanovat ettei ole ihan helppoa säätää samaan keppiin sekä aktiivista että passiivista mikkiä. ensimmäinen joka äänesti:D siitä plussa "Tämä on pieni nuotti ihmiselle, mutta suuri tilu ihmiskunnalle." |
SURf 10.05.2004 12:43:24 | |
---|
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
Antti1 10.05.2004 12:53:30 | |
---|
No putaan sitten omistakin mikkihuolista... Mä heittäisin evo/paf pro ja tone zone/air norton. Paf kuulostaa hyvältä kaulassa ja toi jälkimmäinen mikkiyhdistelmä on ehkä parhaiten yhdessä toimiva yhdistelmä, jota olen koskaan kuullut. Enpä muuten siitä tiedä, että onko toi Tone Zone mikään bassotykki. Mun mielestä se on enemmänkin pirun alakeskiäänipainotteinen ja sopii sen takia kitaroihin, missä on akustisesti kirkas soundi. Mitkä kitarat muuten on kyseessä ja mitä rungon materiaalia? "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
vaurio 10.05.2004 13:29:45 | |
---|
joo dimella (kolikko olisko 25cent.) saa todella pienen mäkkäri burgerin. eikös se oo 10c. heh liittypä aiheeseen taas :) hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!! |
kimple87 10.05.2004 15:28:47 | |
---|
no pitääs tässä yrittää päästä testaan mahdollisimman monia mikkejä tänä päivänä jos pääsen seinäjoelle. onko muuten totta että tuos gibson sg mallis on jossain huonot mikit muttei kaikissa(olen kuullut jotain tuon tapaista puhuttavan) "Tämä on pieni nuotti ihmiselle, mutta suuri tilu ihmiskunnalle." |
kimple87 10.05.2004 21:44:25 | |
---|
olin tänään nyt testailemassa noita mikkejä ja dimebucker on mun juttu;) kiitoksia kaikille jotka vastasivat "Tämä on pieni nuotti ihmiselle, mutta suuri tilu ihmiskunnalle." |