kasvistako 11.08.2013 22:44:37 | |
---|
Mä olen vieläkin tunnoton - numb! |
Numb 12.08.2013 11:20:00 (muokattu 12.08.2013 11:20:38) | |
---|
kasvistako: Ja seuraava kyssäri oli mikä? Jatka, ole hyvä, vai oletko joku von hertzen bro vailla ymmärrystä ympäristöstä - mää olen stara ja muut jää jälkkeen! Pitäisi idiootinkin tajuavan, miten ketju pysyy hengissä! Pitäisihän idiootinkin tajuta, että ketjun idea on se, että oikean vastauksen antanut kysyy seuraavan kysymyksen. Jos nyt ei ole täysin vailla ymmärrystä ympäristöstä. Mutta kun tässä nyt on aikaa mennyt, niin laitetaan toinen: Kuka soittaa kitaraa: https://www.youtube.com/watch?featu … tailpage&v=TbDU-J08S6Q&t=32 |
varakeef 12.08.2013 15:32:26 | |
---|
Richie Blackmore. Mutta se kyllä lukee tuossa levynkannessa. (Minulla ei ole kymyksiä esitettäväksi) "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
The Rikza 12.08.2013 20:37:59 | |
---|
varakeef: Richie Blackmore. Mutta se kyllä lukee tuossa levynkannessa. (Minulla ei ole kymyksiä esitettäväksi) Siinä tapauksessa: Kuka yhdistää Bruce Springsteenia, Joan Jettia, Tom Pettya ja Meat Loafia? F.K.A. Mallaslahti |
Numb 13.08.2013 12:00:12 | |
---|
The Rikza: Kuka yhdistää Bruce Springsteenia, Joan Jettia, Tom Pettya ja Meat Loafia? Olisiko Jimmy Iovine? Muistelen, että on tuottanut(?) Brucea ja Tom Pettyä, olisiko sitten jotain tekemistä Joan Jettin ja Meat Loafinkin kanssa? |
Numb: Olisiko Jimmy Iovine? Muistelen, että on tuottanut(?) Brucea ja Tom Pettyä, olisiko sitten jotain tekemistä Joan Jettin ja Meat Loafinkin kanssa? Jimmy hyvinkin, uutta kysymystä vaan tulemaan. F.K.A. Mallaslahti |
Numb 13.08.2013 21:07:22 | |
---|
Arvaamalla meni tuo edellinen, mutta: Van Halein raiderissa oli aikoinaan kohta, jonka mukaan takahuoneesta piti löytyä M&M -karkkeja, mutta joukossa ei saanut olla keltaisia. Mutta miksi siellä oli moinen vaade? |
Tawsky 13.08.2013 21:12:35 | |
---|
Numb: Arvaamalla meni tuo edellinen, mutta: Van Halein raiderissa oli aikoinaan kohta, jonka mukaan takahuoneesta piti löytyä M&M -karkkeja, mutta joukossa ei saanut olla keltaisia. Mutta miksi siellä oli moinen vaade? Koska DLR:n mukaan jos ei raideria ollut jaksettu edes tuon verran lukea, oli varmaan keikkajärjestelyissä muutkin asiat pielessä. Epäili mm. fanien turvallisuutta. Ja ne ne oli muuten ruskeita mitä ei saanut olla. Mä olenkin välillä haaveillut meidän tapaamisesta. Mielikuvissani on välkkynyt Rush, komeita keppejä, neitien juomia ja karjuntaa. -EvilDead |
Funkånaut 13.08.2013 21:17:58 | |
---|
ADEHD: Koska DLR:n mukaan jos ei raideria ollut jaksettu edes tuon verran lukea, oli varmaan keikkajärjestelyissä muutkin asiat pielessä. Epäili mm. fanien turvallisuutta. Ja ne ne oli muuten ruskeita mitä ei saanut olla. Eiks se ollut niin, että sai olla vain punaisia? Ilmeisesti samasta tarinasta monta versiota. "Minä juon ja osan jätän, minä juon ja osan jätän" - Pekka Siitoin
Kuuntelen tämmöistä |
Tawsky 13.08.2013 21:18:28 | |
---|
Mä olenkin välillä haaveillut meidän tapaamisesta. Mielikuvissani on välkkynyt Rush, komeita keppejä, neitien juomia ja karjuntaa. -EvilDead |
Numb 14.08.2013 10:59:03 | |
---|
ADEHD: Koska DLR:n mukaan jos ei raideria ollut jaksettu edes tuon verran lukea, oli varmaan keikkajärjestelyissä muutkin asiat pielessä. Epäili mm. fanien turvallisuutta. Ja ne ne oli muuten ruskeita mitä ei saanut olla. Kysymyskin oli ilman googlea tuotettu, mutta jopa siis kysymystä tarkempi oikea vastaus :) |
Tawsky 14.08.2013 13:52:49 | |
---|
Miten Rush sai nimensä? Mä olenkin välillä haaveillut meidän tapaamisesta. Mielikuvissani on välkkynyt Rush, komeita keppejä, neitien juomia ja karjuntaa. -EvilDead |
Funkånaut 14.08.2013 15:48:09 | |
---|
ADEHD: Miten Rush sai nimensä? Eikös heidän pikasesti pitänyt bändille nimi keksiä jonkun tapahtuman yhteydessä? "Minä juon ja osan jätän, minä juon ja osan jätän" - Pekka Siitoin
Kuuntelen tämmöistä |
Tawsky 14.08.2013 15:54:01 | |
---|
Funkonaut: Eikös heidän pikasesti pitänyt bändille nimi keksiä jonkun tapahtuman yhteydessä? Jotakuinkin. Oli siis senaikaisen rumpalin John Rutseyn veljen keksimä nimi. Kiire kun oli niin nimeksi tuli Rush. Riittävän oikein siis. Mä olenkin välillä haaveillut meidän tapaamisesta. Mielikuvissani on välkkynyt Rush, komeita keppejä, neitien juomia ja karjuntaa. -EvilDead |
Funkånaut 14.08.2013 15:55:59 | |
---|
ADEHD: Jotakuinkin. Oli siis senaikaisen rumpalin John Rutseyn veljen keksimä nimi. Kiire kun oli niin nimeksi tuli Rush. Riittävän oikein siis. Jeesboks. Aikanaan Lemmy sai Jon Lordilta osoitteen, johon voi tulla punkkaamaan jos tarttee kortteeria. Mutta kun Lemmy tuli talolle, Jon Lordia ei näkynyt. Kukas asusteli kyseisessä osoitteessa? "Minä juon ja osan jätän, minä juon ja osan jätän" - Pekka Siitoin
Kuuntelen tämmöistä |
Jii-Gee 14.08.2013 22:17:12 | |
---|
Funkonaut: Jeesboks. Aikanaan Lemmy sai Jon Lordilta osoitteen, johon voi tulla punkkaamaan jos tarttee kortteeria. Mutta kun Lemmy tuli talolle, Jon Lordia ei näkynyt. Kukas asusteli kyseisessä osoitteessa? Noel Redding. |
Funkånaut 15.08.2013 00:05:19 | |
---|
Jii-Gee: Noel Redding. Sielläkin Lemmy on punkannut, mutta tästä kerrasta ei ole kyse. Tämä haettu kerta tapahtui hieman aiemmin. "Minä juon ja osan jätän, minä juon ja osan jätän" - Pekka Siitoin
Kuuntelen tämmöistä |
Andy Six 15.08.2013 10:18:56 | |
---|
Funkonaut: Sielläkin Lemmy on punkannut, mutta tästä kerrasta ei ole kyse. Tämä haettu kerta tapahtui hieman aiemmin. Birds-yhtyeen kitaristi Ron Wood.... |
Funkånaut 15.08.2013 11:16:53 | |
---|
Andy Six: Birds-yhtyeen kitaristi Ron Wood.... Oikea vastaus! Tarkalleen ottaen Woodin perheen koti, jossa Lemmylle aukaisi oven perheen äiti. Pienet olivat rock-ympyrät tuohon aikaan... Mutta joo, uutta kysymystä vaan! "Minä juon ja osan jätän, minä juon ja osan jätän" - Pekka Siitoin
Kuuntelen tämmöistä |
Andy Six 15.08.2013 22:44:36 | |
---|
Mikä yhtye kävi elokuvissa katsomassa Beatlesin A Hard Days Nightin "opetuselokuvana" siitä,miten ollaan poptähtiä...? |