Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sano positiivisia asioita bändikavereistasi ja bändistäsi!
1 2
WANISH
14.04.2012 15:17:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=12&t=69223
 
Koska tuollainen ketju on jo, niin tehdään nyt vastapainoksi tälläinen ketju, missä ylistetään kaikkia bändin jäseniä! Eli:
 
LAULAJA: Innokkuus. Vaikkei vakituista laulajaa olekaan tällä hetkellä, kitaristeilta ei lopu into laulaa ja naurattaa kaikkia niin äänillään kuin sanoituksillaankin.
 
BASISTI: Nerokkuus ja innokkuus musateknologiaan. Nerokas jätkä niin omien kuvioiden keksimisessä biiseihin kuin myös muuallakin bänditoiminnan ulkopuolella. On myös bändissämme se, joka on kaikkein eniten kiinnostunut musiikkiteknologiasta, mistä muut eivät tiedä yhteensäkään häntä enempää. Basistitko eivät muka viisaita?
 
RUMPALI: Asenne ja taito soittamisessa ja elämässä. Se, mitä rumpalimme soittaa, hän vetää sen taidolla ja asenteella alusta loppuun. Asenne kohallaan myös muutenkin elämässä ja ainut henkilö bändissä, jolla tällä hetkellä jonkinlainen ammatti.
 
TOINEN KITARISTI: Biisien tekotaito ja huumorintaju. Biisit, joita tekee, loistavia ja välillä jopa oikeita mestariteoksia. Ei ota soittamista turhan vakavasti, vaan jos tekee biisin aikana virheen, vitsailee siitä ja muidenkin soitosta.
 
MINÄ: Esiintyminen ja biisien tekotaito. Vaikka bändi ei olekaan esiintynyt, pyrin aina soittaessani liikkumaan ja pitämään hauskaa. Bändikaverit kehuvat biisejäni, joita teen, joten kai sitten teen loistavia biisejä, joita kaikki jaksavat ja pystyvät soittamaan.
 
BÄNDI: Hyvä meininki ja mahdollisuudet isompaankin. Meininki bändissä on hyvä ja aina tuntuu rennolta soittaa jätkien kanssa. Biisit myös sen tasoisia, että bändillä mahdollisuus nousta korkeammallekkin. Paras bändi, jossa soittanut tähän mennessä.
 
AnonHero
14.04.2012 17:50:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen saatanan hyvä jätkä.
 
"The trouble with quotes on the internet is that its difficult to discern whether or not they are genuine." -Abraham Lincoln
WANISH
14.04.2012 22:18:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AnonHero: Olen saatanan hyvä jätkä.
 
Sillä pärjää pitkälle.
 
Funkånaut
16.04.2012 12:45:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muita ei ole, joten ei ole riitojakaan.
 
Jos on vähän sääääh-olo, niin kahteen tuntiin kaks pulloo ja sitten ULIULIULI. - Skywriter Kuuntelen tälläistä
Mysteria
11.05.2012 21:44:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meillä on ihan kiva bändi, soitetaan hyvää musiikkia. Käykää toki itsekin toteamassa! Virhe! Liian lyhyt viesti tai liikaa mainostusta!
 
http://maihinnousu.net/a/2585
JCM
10.08.2013 02:32:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entinen rumpalimme Veli Pesonen on hyvä rumpali, hyvä tyyppi, ja äärimmäisen hyvä ymmärrys hyvien nyanssien päälle sekä omissaan että muiden biiseissä mitä soittaa.
Vessajono
10.08.2013 12:35:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WANISH:
 
BASISTI: Nerokkuus ja innokkuus musateknologiaan. Nerokas jätkä niin omien kuvioiden keksimisessä biiseihin kuin myös muuallakin bänditoiminnan ulkopuolella. On myös bändissämme se, joka on kaikkein eniten kiinnostunut musiikkiteknologiasta, mistä muut eivät tiedä yhteensäkään häntä enempää. Basistitko eivät muka viisaita?

 
Basistit tuntuu yleensä olevan niitä bändien teknikoita ja romunkerääjiä, joilla on äänityskalustoa, PA ja kaikkea tarpeetonta rojua. Näin myös meidän bändissä, jossa siis itse olen se romunkerääjä.
 
Lähdetkö kanssani BORNOBAARIIN?
tamms
10.08.2013 13:50:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitaristi: Ei valita. On hyvä soittaja. Omistaa vintage-Dynacordin. Tekee biisiin tarvittaessa kitarasoolon.
 
Basisti: On helppo ihminen. Hänen kanssaan on helppo tulla toimeen. Aloitti bassonsoiton bändiä perustettaessa ja on oppinut soittamaan riittävän kelvollisesti. Tekee hyviä riffejä.
 
Rumpali: Mielikuvitus ei lopu kesken. On musikaalisin ihminen, jonka olen tavannut.
 
Synisti: On hyvä organisoimaan. On bändin virallinen kuski. On teknisesti hyvä soittaja. Laulaa myös taustoja/coverbiisien örinöitä (omassa musiikissa niitä ei ole) ja soittaa tarvittaessa kitaraa.
 
Minä: Kehtaan seistä bändin takana. Teen suurimman osan kappaleista ja kaikki sanoitukset. Soitan kitaraosuuteni varmasti ja tasalaatuisesti. Laulan useimmiten kohtuullisesti.
 
"Life is a clay urn on the mantle and I am the ashes on the floor"
Jeszse
12.08.2013 08:15:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toinen kitaristi tekee ihan vitun hyviä biisejä ja kokkailee mun kans kiljua.
 
Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats
Funkånaut
12.08.2013 15:08:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rumpali on mitä svengaavin soittaja, ja henkilönäkin täyttä A-luokkaa. Omaa käsittämättömän surkean huumorintajun, joka on tärkeätä.
 
Kiipparisti/laulaja soittaa tasan, mitä haluat. Melkoinen nero. Myös huono huumorintaju.
 
Kitaristi soittaa kuin Paganini, ja huumorintaju on kanssa taattua THV-laatua.
 
Kitaristilaulaja laulaa ja soittaa hyvin, ja huumorintaju hänelläkin on kiero.
 
Eli kokonaisuutena komea ja surkealla huumorintajulla varustettu kokoonpano kyseessä. Ens vuonna varmaan uudet reenit ja uus keikka. :)
 
"Minä juon ja osan jätän, minä juon ja osan jätän" - Pekka Siitoin Kuuntelen tämmöistä
Numb
13.08.2013 10:09:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yhtyeen muut jäsenet ovat kaikki minua parempia muusikoita, ja kaikkien kanssa tulee kivasti toimeen.
 
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head
LaMotta
13.08.2013 16:03:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meillä on nyt sellainen kokoonpano johon soundillisesti uskon oikeasti jopa kaupallisessa mielessä. Pitäisi vaan saada omiin sävellyksiin sanat ja kokeilla mihin rahkeet riittää.
 
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Tobaa
20.08.2013 18:28:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitaristi: Kaikki onnistuu bändin taitavin jäsen + vitun hyvä säveltää biisejä
 
Basisti: Minä, bändin kovin tyyyppi ja kova tykittelijä
 
Rumpali: Tästä en keksi nyt mitään hyvää sanottavaa :D
 
Laulaja: Ei ole laulajaa ja se vituttaa mut kitaristi osaa joteki laulaa.
 
mpekkanen
21.08.2013 01:35:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nykyään olen siirtynet eläkkeelle myös bändihommista. Eläkkeellä ollaan muutenkin.
Vaikka minulla ei nyt niin varsinaisesti asiaa olekkaan tähän ketjuun kun nykyään soittelen omaksi iloksi ja terapiaksi, niin ihmetyttää tuo toinen ketju. Siis ketju jossa haukutaan bändin toisia jäseniä.
Minusta olisi kummallista soittaa sellaisten ihmisten kanssa joiden kanssa ei tule ollenkaan toimeen ja ne eivät pahimmillaan osaa edes soittaa.
Kyllä itsellä on aikanaan kaikki bändit lähteneet siltä kaveripohjalta ja yleensä on kaikki olleet ihan mukavia kavereita. Siitä on kaikki bändit joissa minä olen soittanut lähteneet ,että niissä on vain mukavia kavereita. Myöskin kaikki jäsenten vaihdokset ovat kavereiden kanssa menneet aina ihan hyvin. Ei ole jäänyt suurempia kaunoja ketään kohtaan. Toivottavasti myös muut ajattelisivat minusta niin.
 
Eikös se olisi perin kummallista jos sanoisi ,että on soittanut vaikka 15 vuota täysien kusipäiden kanssa musiikkia josta ei ole itse pitänyt. Lisäksi ne toiset eivät vielä olisi olleet edes soittotaitoisia.
Kyllähän tämä kertoisi minusta itsestä enemmän jos alkaisin valittamaan miten huonojen ja lahjattomien kavereiden kanssa olen pyörinyt koko elämäni. Tehnyt vielä levyjä heidän kanssaan.
Kyllä meissä kaikissa ihmisissä on omat vikamme, myös minussa ja en ymmärrä miksi pitäisi ketään alkaa erikseen haukkumaan vaikka sen nimettömänä tekisikin.
 
Itse olen varmasti ihmisenä parempi kun olen tutustunut erilaisiin ihmisiin soittoharrastuksen parissa. Paremmalla tarkoitan ,että olen saanut olla monenlaisten ihmisten ja ajatuksien kanssa vuorovaikutuksessa. Monia varsin erilaisia persoonia en olisi ilman soittamista varmasti koskaan tavannut. Näistä on muutamat olleet todella mukavia ja hyviä ihmisiä. On niitä tietysti toisenkinlaisia soittajia tullut tavattua,mutta yleensä kyllä soittajat ovat aika mukavaa ja reilua sakkia ihan kaikkialla oli se soittotyyli tai musiikki ihan mitä tahansa.
 
Jeszse
21.08.2013 07:12:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mpekkanen: Minusta olisi kummallista soittaa sellaisten ihmisten kanssa joiden kanssa ei tule ollenkaan toimeen ja ne eivät pahimmillaan osaa edes soittaa.
 
Eikös se olisi perin kummallista jos sanoisi ,että on soittanut vaikka 15 vuota täysien kusipäiden kanssa musiikkia josta ei ole itse pitänyt.

 
Meillä se avoin vittuilu ja pään rääpiminen on kuitenki niin hyvässä hengessä poikien kesken heitettyä huonoa huumoria, että kaikki ymmärtää olla loukkaantumatta. Pätee omalla kohdalla kaveripiiriin ja bändihommiin.
 
Ehkä sä oot niin vanha jo ettet ymmärrä tätä nykynuorison pöljäilyä. :)
 
Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats
Ssyba
21.08.2013 21:56:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkonaut: Muita ei ole, joten ei ole riitojakaan.
 
Yhden miehen bändikin voi hajota sisäisten ristiriitojen takia
 
Karhu III, elämän nektariini...
Kefiiri
21.08.2013 22:06:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ssyba: Yhden miehen bändikin voi hajota sisäisten ristiriitojen takia
 
Eikös Paska hajonnut johonkin tämmöiseen.
 
En ole musiikin asiantuntija.
Funkånaut
22.08.2013 01:03:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kefiiri: Eikös Paska hajonnut johonkin tämmöiseen.
 
Näin pääsi käymään. Musiikilliset erimielisyydet hajottivat bändin.
 
"Minä juon ja osan jätän, minä juon ja osan jätän" - Pekka Siitoin Kuuntelen tämmöistä
Saappineste
29.08.2013 21:31:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hommat on nyt vuoden verran pyörinyt päällänsä. Tähän aikaan on mahtunut mukavia hetkiä, hyviä biisejä ja parit onnistuneet keikat. Lupaavalta näyttää ja nykyinen kokoonpano tuntuu olevan sellainen että jokainen on samalla aaltopituudella ja kaikilla on aika selkeät sävelet mitä halutaan tehdä. Soitellaan Postrockmetalprogejeejeetä.
 
PÄÄKITARAMIES: Ennen omaa bänditoimintaa, tunsin kaverin maineen hyvänä biisinikkarina, kovana juomamihenä ja armottomana diktaattorina. Ehkä myöskin vittumaisena persoonana. Tämä jälkimmäinen olikin suurin kysymysmerkki alkuvaiheessa, kun alettiin kattoa hommaa, että mitäs tästä tulee. Yllättävän helposti hommat meni eikä mitään kärhämää ole (vielä ainakaan) tullut. Biisintekotaidot ja äärimmäinen kunnianhimo ovat tämän henkilön valttikortit.
 
KOMPPIKITARAMIES: Hyvä ystäväni jo vuosien ajan. Ollaan soiteltu ekoista projekteista lähtien kimpassa ja homma toimii hyvin molemmilla tasoilla. Ehkei taitavin soittaja bändissä, mutta kehityskelpoinen ja ymmärtää hommien päälle.
 
BASSOMIES: Taitava muusikko joka osaa soittaa oikeastaan vaikka mitä. Bassossa kuitenkin mies paikallaan, ja tuo tatsillaan mukavaa särmää hommiin. Ei mikään erityinen suupaltti joten välissä en tiedä onko hän kaikista päätöksistä samaa mieltä.
 
RUMPULI: Bändin kuopus. On kiinnostunut instrumentistään ja haluaa kehittää taitojaan paremmaksi. Oi kun itsekkin olisin ollut samallainen rumpali. Joka tapauksessa ukkeli on helvetin hyvä tyyppi ja koesoittojen jälkeen tuntui että oltais oltu kavereita pitempäänkin.
 
LAULAJA: Olen minä. Laulan puhtaasti ja likaisesti. Perfektionistinä en pidä kummastakaan ulosannista liikaa vaikka ne ulkopuoliselle toimisikin. Livenä pyrin olemaan juurikin se henkilö joka koettaa rohkaista porukkaa meininkeihin ja tuottamaan karismaa joka vetoaa. Siitäpä en osaa sanoa enempää.
 
Paha vaatturi
01.09.2013 18:08:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulaja/kitaristi: lahjakas kitaristi, innostunut bändisoitosta, uskaltaa laulaa
Basisti: lahjakas muusikko, läppä lentää hyvin, musiikilliset intressit kohtaavat
Rumpali: helvetin mukava jätkä, pystyy puhumaan paskaa vaikka tunteja, helppo tulla toimeen
 
"Nothing's useless in rock 'n' roll" -Phil X
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «