Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kitarahuoltoa Turussa?
1
FatSam
11.08.2013 07:45:09 (muokattu 11.08.2013 07:48:36)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi. Kertokaas joitain hyviä ja edullisia kitaralääkäreitä Turusta. Tajusin juuri, että mä en itse noille maniskoille nähtävästi ala mitään koskaan tekemään, niin viedään nyt sitten ammattilaisen hellään hoitoon. Stratoon pitäis ainaki satula vaihtaa ja tota yhtä kaverin tekemää kattoo että saako siitä virees pysyvää/hyvin soitettavaa peliä ja toi huonosti soiva akkari saada non-propelled kuntoon, jos mahdollista. Kertokaa samalla mitä kehtaa Am. Standard Stratosta (-86 USA sunburst alkup. kovalla casella) pyytää kunnostamisen jälkeen. Ei sillä tuu soiteltua näköjään kauheasti.
 
E: voi paska, onko mulla yhtään täysin kunnollista keppiä? Ibassa on paskat mikit ja pääkitara deanissa yks nauha irvottaa hieman. Olen surkimus.
 
"Chillaa, senkin läskisami." -M4ss3 m/
Gabe
11.08.2013 08:55:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

FatSam: Moi. Kertokaas joitain hyviä ja edullisia kitaralääkäreitä Turusta. Tajusin juuri, että mä en itse noille maniskoille nähtävästi ala mitään koskaan tekemään, niin viedään nyt sitten ammattilaisen hellään hoitoon. Stratoon pitäis ainaki satula vaihtaa ja tota yhtä kaverin tekemää kattoo että saako siitä virees pysyvää/hyvin soitettavaa peliä ja toi huonosti soiva akkari saada non-propelled kuntoon, jos mahdollista. Kertokaa samalla mitä kehtaa Am. Standard Stratosta (-86 USA sunburst alkup. kovalla casella) pyytää kunnostamisen jälkeen. Ei sillä tuu soiteltua näköjään kauheasti.
 
E: voi paska, onko mulla yhtään täysin kunnollista keppiä? Ibassa on paskat mikit ja pääkitara deanissa yks nauha irvottaa hieman. Olen surkimus.

 
Suosittelen Soitinhuolto Resonoita, mukava mies ja homma toimii. Ei ole hinnallakaan pilattu: http://www.resonoi.net/
FatSam
11.08.2013 19:26:30 (muokattu 11.08.2013 19:31:15)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Suosittelen Soitinhuolto Resonoita, mukava mies ja homma toimii. Ei ole hinnallakaan pilattu: http://www.resonoi.net/
 
Kiitos tästä.
 
E: Onpas kivat hinnat :)
 
"Chillaa, senkin läskisami." -M4ss3 m/
Don Felder
11.08.2013 20:13:22 (muokattu 11.08.2013 20:16:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musitec soitinhuolto
Hyvä, mutta ei ehkä niin edullinen.
 
En juo alkoholia uskonnon takia vaan aivan muun syyn takia.
Gabe
11.08.2013 20:24:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

FatSam: Kiitos tästä.
 
E: Onpas kivat hinnat :)

 
Ja kiva mies hintojen takana. :)
Tympee Huttunen
11.08.2013 20:48:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Don Felder: Musitec soitinhuolto
Hyvä, mutta ei ehkä niin edullinen.

 
Edullisuus on suhteellinen käsite. Hyvästä kannattaa maksaa.
 
JaaGeRMaisTeR
11.08.2013 20:55:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Ja kiva mies hintojen takana. :)
 
Yksi vika tuossa on. Kerkeä laittamaan puhelinta taskuun kun vastaus kysymykseen on tullut. Gibsoni saa lähteä käymään kyllä kunnon trimmaukseen. Niin ja saattaa siihen satulakin vaihtua..
 
*Maailma on potta*
J.Nikkanen
11.08.2013 21:53:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Salosta löytyy (kitarataivas) kovan tason ukko jolla on ok hinnat, tosin tuo annettu kriteeri Turku ei täyty mutta jonkinmoinen vaihtoehto jokatapauksessa.
 
Tein itse ja säästin polttopuiden hankinnassa.
Iiwana-80
11.08.2013 22:31:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.Nikkanen: Salosta löytyy (kitarataivas) kovan tason ukko jolla on ok hinnat, tosin tuo annettu kriteeri Turku ei täyty mutta jonkinmoinen vaihtoehto jokatapauksessa.
 
Kitratataivasta olen myös minä käyttänyt ja olisin suositellut, mutta kun ei ole ihan Turuus, niin jätin väliin. Suosittelen kuitenkin jos välimatka ei ole este.
 
johanssen
12.08.2013 01:15:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JaaGeRMaisTeR: Yksi vika tuossa on. Kerkeä laittamaan puhelinta taskuun kun vastaus kysymykseen on tullut. Gibsoni saa lähteä käymään kyllä kunnon trimmaukseen. Niin ja saattaa siihen satulakin vaihtua..
 
Laita luuta, on se sen arvoista eli maksaa kyllä vaivan.
 
asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat...
JaaGeRMaisTeR
12.08.2013 01:33:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

johanssen: Laita luuta, on se sen arvoista eli maksaa kyllä vaivan.
 
Oliko jotain muutakin vaihtoehtoja ;D
 
*Maailma on potta*
johanssen
12.08.2013 02:05:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JaaGeRMaisTeR: Oliko jotain muutakin vaihtoehtoja ;D
 
Onhan niitä, mutta ainaki tällaselle luupäälle toi aito luu vie soundissa voiton vrt. esim. grafitti, vaikka olis sitte korvien välis se ero ;)
 
asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat...
JaaGeRMaisTeR
12.08.2013 02:23:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

johanssen: Onhan niitä, mutta ainaki tällaselle luupäälle toi aito luu vie soundissa voiton vrt. esim. grafitti, vaikka olis sitte korvien välis se ero ;)
 
Ei niitä ole.. Luuta tai aivan sama.. :D muut on korvike.. muovi ku muovi. Luinen siis tulee ja en pidä kaikkineen hinnalla pilattuna. Olisin olettanut että summa olisi edes kolme numeroinen.
 
*Maailma on potta*
stumpe
15.08.2013 16:51:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omissa kuvissani näkyvä LTD tuli juuri Resonoi:n huollosta, ja olen hyvin tyytyväinen työn laatuun, sekä hintaan. Suosittelen!
 
tommijk
16.08.2013 07:51:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei jaksa aloittaa uutta aihetta, mutta tietääkö joku vahvistinhuollosta turussa? Vox, Fender osastoa..
 
Epävirtuoosi
16.08.2013 08:07:56 (muokattu 16.08.2013 08:10:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tommijk: Ei jaksa aloittaa uutta aihetta, mutta tietääkö joku vahvistinhuollosta turussa? Vox, Fender osastoa..
 
http://www.tubesound.fi/Suomeksi/Home
 
Tollasesta kuulin hiljattain itse.
 
E: http://www.musiikkilaitehuolto.fi/vahvistimet.html
Kyllä näitä googlella löytyy. Raisiossakin on mielestäni yksi.
 
ts82
16.08.2013 08:13:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tubesound on ainakin yksi hyvä vahvistinhuoltaja Turussa.
 
Stay tuned!
cosmosdeath
16.08.2013 08:14:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tommijk: Ei jaksa aloittaa uutta aihetta, mutta tietääkö joku vahvistinhuollosta turussa? Vox, Fender osastoa..
 
Sinetech. Hinta/laatu kohtaa. Ei ehkä halvin.
 
Japan hairstyle techno ok!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «