Exhausted: Ismo Alangon Telecaster. Se on ollut hänellä käytössä 1980-luvun alusta asti. Ei kuulemma hajoa millään, vaikka yrittäisi. Menihän siitäkin jakki vaihtoon kuitenkin :) |
Begemoth 09.08.2013 18:33:34 | |
---|
Kiitos Kipander, että jaoit tämän jutun meille. Mukavaa luettavaa katseltavaa. aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
blaekie 09.08.2013 20:47:24 | |
---|
Olipas mielenkiintoinen blogi. Kiitos siitä Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
Jiaster 12.08.2013 09:06:09 | |
---|
Mielenkiintoinen raportti +++++ |
Varjo1 12.08.2013 12:57:44 | |
---|
+++ ja vielä kerran + En ole hullu, mutta pidän lentävistä eläimistä. |
Terry Pantheras 13.08.2013 11:23:38 | |
---|
Kyllä tätä lukiessa sopisi taustalle MacGyver -tunnari repeatilla! Vaikka kyllähän Brian Enokin kelpaa. Täytyy sanoa, että yksi parhaista kitara-aiheisista artikkeleista joita olen kuunaan lukenut. Loistava bändi, kiinnostavat instrumentit oheislaitteineen ja hyvä kirjallinen ilmaisu vielä päälle. |
Ziggy Bubba 13.08.2013 16:54:12 (muokattu 13.08.2013 16:58:29) | |
---|
Pitää itekin hehkuttaa näitä Backstagen blogi-tekstejä ja videoita. Erittäin asiantuntevaa ja selkeää infoa meille aiheesta kiinnostuneille. Toivottavasti näitä saadaan vielä rutosti lisää... Plus, plus ja vielä kerran plus! E: Aikamoista menoa kyllä näillä bändin kitaristeilla, laitteet on kovilla. Uskomaton määrä katkenneita kieliä ja kärsineitä osia :) |
Laulava Kylätohtori 13.08.2013 21:29:42 | |
---|
Ziggy Bubba: Pitää itekin hehkuttaa näitä Backstagen blogi-tekstejä ja videoita. Erittäin asiantuntevaa ja selkeää infoa meille aiheesta kiinnostuneille. Toivottavasti näitä saadaan vielä rutosti lisää... Plus, plus ja vielä kerran plus! E: Aikamoista menoa kyllä näillä bändin kitaristeilla, laitteet on kovilla. Uskomaton määrä katkenneita kieliä ja kärsineitä osia :) Parastahan tässä on se, että nämä on niin hyvin kirjoitettu, että on ihan sama pitääkö kyseisestä bändistä vai ei. Aina toimii... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |