Heissi 27.12.2010 19:21:06 | |
---|
carnation: Sinänsä mielenkiintoista, koska Machetessa ohjauskrediitit on jaettu Robert Rodriguezin ja Ethan Maniquisin kesken ja Robertin lisäksi toinen käsikirjoittaja on Álvaro Rodriguez. Jahas, se siitä teoriasta. Pitää tsekata tuo Planet Terror vihdoin joskus, josko siinä huonouden hyventämisessä onnistuttaisiin paremmin. "We live in a world where people will have a GPS and a crucifix on the same dashboard." - Doug Stanhope
E N O K K I O . C O M |
masterhat 27.12.2010 20:22:00 | |
---|
oon nyt jo innosisani elokuvast pelkkien näyttelijöiden perusteel, oon varmaan unelma katsoja leffalle, koska oon jo päättän pidänkö siitä vai en, ennen ku olen edes nähnyt sen. sama musiikin kans. sit jos en pidä, ni opettelen pitämään mut kyl toi pitää nähdä, sen verta karkkii on tarjolla castingin puolesta ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
Narcosynthesis 30.12.2010 12:40:53 | |
---|
Tuli eilen nähtyä ja olihan se aika mainio pläjäys. Suosittelen kaikille Rodriquezin ja Danny Trejon ystäville. Steven Seagalkin veti aika maukkaan roolin ja Michelle Rodriguez ja Jessica Alba toi silmäniloa mukavasti. Leffassa oli paljon tissejä, pyssyjä ja verta. Ja helvetin hyvä soundtrack - varsinkin silloin kun Machetelle tapahtui jotain "romanttista" :D Vaikea on vauvankakkaa mieltää kermatoffeeksi, vaikka pehmeää, kellertävää ja lämmintä sekin on. |
Swan 06.08.2013 22:49:57 | |
---|
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> S.M.A.K. |
|
ekikoo 06.08.2013 23:31:40 | |
---|
Ei haluais aina valittaa kaikesta mutta Michelle Rodriguez = instant puke. Hyvää mättöä oli kuitenki ykönen kokonaisuudessaan ja tod näk tämäkin. Do we need harmonics in the range above 8 kHz? Are a lot of dogs going to listen to your solos? - J. Johansson |
Milkop 07.08.2013 00:06:25 | |
---|
ekikoo: Ei haluais aina valittaa kaikesta mutta Michelle Rodriguez = instant puke. Vähän sama täällä. Melkoinen yhden ilmeen ja roolin näyttelijä tuntuu olevan. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Herrah 07.08.2013 01:06:52 | |
---|
^Joo, ei vittu että vihaan tota Rodriguezia öbaut enemmän kuin ketään. ihan paska nainen |
jannu 07.08.2013 01:15:15 | |
---|
Herrah: ^Joo, ei vittu että vihaan tota Rodriguezia öbaut enemmän kuin ketään. ihan paska nainen Ootteko paljonkin olleet tekemisissä? "You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
Herrah 07.08.2013 10:53:53 | |
---|
jannu: Ootteko paljonkin olleet tekemisissä? juu ihan henk. koht. tunnetaan, samaten ku kaikki pop-prinsessat, entiset diktaattorit ja poliittiset vaikuttajat joista nyt en satu piittaamaan :) |
Bluesmies 07.08.2013 19:53:33 | |
---|
|
Painajaismainen 08.08.2013 10:44:02 | |
---|
|