Richey 09.05.2004 12:32:44 | |
---|
OASIS on maailman paras bändi. Ne on levyttämässä uutta albumia, taas niin helvetin laiskoja. Noel sano yhes haastattelussa että albumi ilmestyy vasta joskus talvella. Ens vuoden alussa viimeistään. Toivottavasti ne julkaisee ees yhen sinkun syksyllä. Mä luulen et ne ettii ihan uutta soundia, luvassa ois ihan toisenlainen albumi. Liam vois saada enemmän vastuuta. En oikeen tykkää että Gem ja Andy kirjoittaa biisejä. Tai ihan ok jos ne tekee vain muutaman. Stop The Clocks! ;) |
Juugeli 09.05.2004 12:37:40 | |
---|
OASIS on maailman paras bändi. Ne on levyttämässä uutta albumia, taas niin helvetin laiskoja. Noel sano yhes haastattelussa että albumi ilmestyy vasta joskus talvella. Ens vuoden alussa viimeistään. Toivottavasti ne julkaisee ees yhen sinkun syksyllä. Mä luulen et ne ettii ihan uutta soundia, luvassa ois ihan toisenlainen albumi. Liam vois saada enemmän vastuuta. En oikeen tykkää että Gem ja Andy kirjoittaa biisejä. Tai ihan ok jos ne tekee vain muutaman. Stop The Clocks! ;) Hienoa. En oikein ole tykännyt Be Here Now:n jälkeisistä levytyksistä muutamaa biisiä lukuunottamatta. Innolla odotan, josko pojat saisivat kyhättyä tauon jälkeen taas yhtä hienoa musiikkia kuin silloin 90-luvun puolivälissä. Excuse me, while I kiss the sky IHKK #3 |
Ihan jees bändi. Muutamia helvetin hyviä biisejä. Halleluja Rock'n Rollah!! |
mrk 09.05.2004 13:37:23 | |
---|
Olihan nämä joskus jotain. Onneksi näin bändin Stokiksessa v96 uransa huipulla (pari päivää myöhemmin soittivat kaikkien aikojen suurimmat keikkansa Knebworthissa) Siitä eteenpäin olikin yhtä alamäkeä. Pari ekaa levyä olivat loistavia, kuten myös saman aikakauden b-puolet. Enää ei jaksa. |
Stain 09.05.2004 21:03:31 | |
---|
Olihan nämä joskus jotain. Onneksi näin bändin Stokiksessa v96 uransa huipulla (pari päivää myöhemmin soittivat kaikkien aikojen suurimmat keikkansa Knebworthissa) Siitä eteenpäin olikin yhtä alamäkeä. Pari ekaa levyä olivat loistavia, kuten myös saman aikakauden b-puolet. Enää ei jaksa. Äijähän on nähnyt kaiken. Pumpkinsit ja kaikki, useampaan kertaan. Hitto olen kateellinen. Itse en ole päässyt yhdenkään bändin keikalle, josta paljon diggaan. Nirvana, Pumpkins, Oasis, Green Day, Kingston Wall, Beatles.. näitähän riittää.. no onneksi on liput kesällä Maccan keikalle. Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
Huevos 09.05.2004 21:05:23 | |
---|
OASIS on maailman paras bändi. heh. |
Juugeli 29.10.2004 19:38:48 | |
---|
Tulipahan vaan mieleen, että onkos kukaan ostanut tätä Oasiksen Definitely Maybe-levystä ilmestynyttä bonus-DVD-painosta? Itsellä houkuttelisi ostaa, kun saisi muita menoja alta pois... :P "On niin nälkä, että minun perse syö minun housuja" -Dutteri
Pastilli? IHKK #3 |
Dr. Muff 29.10.2004 20:12:29 | |
---|
Tulipahan vaan mieleen, että onkos kukaan ostanut tätä Oasiksen Definitely Maybe-levystä ilmestynyttä bonus-DVD-painosta? Itsellä houkuttelisi ostaa, kun saisi muita menoja alta pois... :P Jep. Kaikkea en ole kuitenkaan vielä ehtinyt katsomaan. On ne vaan hauskoja kavereita. Mad for it. I Smell Urine |
reverend 29.10.2004 20:29:50 | |
---|
Tulipahan vaan mieleen, että onkos kukaan ostanut tätä Oasiksen Definitely Maybe-levystä ilmestynyttä bonus-DVD-painosta? Itsellä houkuttelisi ostaa, kun saisi muita menoja alta pois... :P Ostettu on, ehdottomasti kannattaa ostaa kahden DVD:n versio levystä. Ensimmäisellä levyllä on videot ja live-esiintymiset joka biisistä ja dokumenttiä kappaleiden teosta. Toisella levyllä on pari live-videota ja lisää dokumentteja. Keep on rockin' in the free world |
hilloviiva 30.10.2004 00:05:51 | |
---|
Yks suosikki pändeistä oli ja ikäänkuin löysin uudelleen joku aika sitten. Definitely Maybe on mielestäni paras levy ja Let's All Make Believe paras piisi. Hyviä kappaleita ja myös laulaa kavereiden kanssa. Tosta Definitely Maybe DVD:stä kysyisin että missäs siellä pitäis olla niitä piilotettuja ekstroja? Jostain muistaakseni luin jostain tälläsistä, eikä itelle ole vielä ainakaan sattunut silmiin mitään. |
reverend 30.10.2004 12:53:40 | |
---|
Tosta Definitely Maybe DVD:stä kysyisin että missäs siellä pitäis olla niitä piilotettuja ekstroja? Jostain muistaakseni luin jostain tälläsistä, eikä itelle ole vielä ainakaan sattunut silmiin mitään. Muistaakseni kun biisien aikana painaa kaukosäätimestä nuolta alaspäin, tulee erinäisiä lyhyitä ekstrapätkiä. Keep on rockin' in the free world |
voltasparta 31.10.2004 20:32:37 | |
---|
oon kuunellu live foreverin putkeen 20 kertaa. mul luuppaa pahasti. Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
voltasparta 31.10.2004 20:33:15 | |
---|
sad song on hieno biisi! Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
Stain 31.10.2004 20:36:46 | |
---|
oon kuunellu live foreverin putkeen 20 kertaa. mul luuppaa pahasti. Haha. Joo, hauska nähdä minkälainen levy tulee seuraavaksi. Tai jos nyt edes tulee. Mielestäni Oasiksen "taika" katosi Boneheadin ja Guigsyn lopetettua ja viimeistään Whiten erotettua. Oasis ei ole enää Oasis, koska nämä miehet puuttuvat. Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
voltasparta 31.10.2004 22:05:40 | |
---|
stain oot oikeessa. miksi ne muuten lähti bändistä? ostin definitely maybe 2dvd, familiar to millians dvd, live by the sea ja there and then deeveedeet. tää jätkä fanittaa kybäl ny. hihi ;) Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
Walrus 01.11.2004 16:57:53 | |
---|
Oasis = Noel & Liam. Eipä se musa varmaan paljoa vaikka muu porukka vaihtuisi, Noel määrää suunnan. Kaippa niiltä kohta jotain uuttakin on tulossa. Nettisivut olivat ainakin (vihdoinkin) päivittäneet. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
Robospock 01.11.2004 17:04:31 | |
---|
Oasis on kieltämättä yksi suurista...sääli,mut uskon et ne ei enää uusia definitely mayben tai what's the storyn kaltaisia napakymmpejä tee...ainakaan jos jatkaa sitä goddamn gandhi-rock meinikiä :) |
Nigo 01.11.2004 18:35:42 | |
---|
Joku Wonderwall on kova... loput on äsköstä Elät vain yhdesti Tohtori ei, joten ota itsellesi kultainen silmä ja tatuoi pallosalama, koska huominen ei koskaan elä. |
Stain 01.11.2004 20:23:21 | |
---|
Joku Wonderwall on kova... loput on äsköstä Haha. Nigo on tainnut kuunnella paljon kyseistä orkesteria. Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
Tarva 01.11.2004 21:11:02 (muokattu 01.11.2004 21:15:37) | |
---|
voltasparta: miksi ne muuten lähti bändistä? Bonehead ja Noel ei tullut ilmeisesti toimeen Standing on shoulder of giants levytyksen aikoihin. Noel yritti pitää Liamin irti keitosta, mutta Bonehead jatko sitä vanhaa rataa... se ei sopinut Noelille. Guigsy ja Bonehead oli ilmeisesti aika hyviä ystäviä, niin silloin Guigsynkin oli helppo jättää uppoava laiva. Guigsyllä oli aikaisemminkin ollut pieniä breikkejä oasiksesta. White antoi Heathen Chemistryn kopion NME:n toimittajalle ennen kuin levy oli julkaistu ja se levisi sitä kautta nettiin. Eli White sai potkut, aivan kuten sai Tony McCarrolkin. Tuo Boneheadin tapaus on hieman epäselvä lähtikö omasta tahdosta vai tuliko pakottava suositus lähteä. Ilmainen viina on valkoisen miehen surma. |