Aihe: Vahvistinmiehet haloo!
1
Ocku
23.04.2004 18:35:45 (muokattu 29.04.2004 18:07:05)
Nyt on sitten aika ilmoittautua Helsingissä pidettävään vahvistin-workshopiin.

Kyseessä on ilmeisesti ensimmäinen kerta kuin kotimaan vahvistinosaajat kerätään samaan paikkaan?

Workshopin vetää putket hehkuen kanadalainen Kevin O´Connor.

Kevinin aiheet ovat m.m. miten eri komponentit vaikuttavat soundiin. Tästä Kevin kirjoittaa putkimiehen raamattu-sarjan uusimmassa kirjassa The Ultimate Tone (TUT) Vol. 5.
Kevin kertoo myös omasta Power Scaling ratkaisusta, joka mahdollistaa vahvistimen tehojen portaattomaan säädön.

Mallina m.m. Kevinin oma Londonpower Studio vahvistin, jossa teho voidaan säätää 50:stä watista 10 milliwattiin! Eikä soundi kärsi. Kyseessä ei siis ole mikään attenuaattori-tyyppinen ratkaisu.

Kevin itse toivoo vilkasta osallistumista keskusteluun.

Tutustumme myös osallistujien tuomiin vahvistimiin.

Workshopin kieli on englanti.

Aika:
Lauantaina 5 kesäkuuta.
Aloitamme kl. 10.00 ja lopetamme kl. 18.00. Pidämme tietenkin ruoka- ja kahvitauon.

Paikka:
Custom Shop:in tilat Helsingin Herttoniemessä, Kirvesmiehenkatu 10 A.

Ajo-ohjeet löydät sivuilta www.customshop.fi.

Hinta ja ilmoittautuminen:
Hinta 120 euroa. Hintaan sisältyy Kevinin uusin kirja TUT 5 (ovh. 50 $). Jos joku haluaa jonkun toisen Kevinin kirjoista TUT 5 tilalle, niin ilmoittakaa minulle siitä sähköpostitse niin pian kuin mahdollista. Kirjat löydät sivuilta www.londonpower.com/books.htm

Ilmoittautuminen tapahtuu maksamalla 30 euroa minun, Marcus Hagström, tilille: Nordea 201120-66752. Ilmoittaudu viimeistään 14 toukokuuta. Ennakkomaksuja ei palauteta.
HUOM: Kirjoita maksaessasi nimesi myös viestikenttään että minun on helpompi pitää kirjaa kuka on ilmoittautunut.

Voit myös maksaa koko osallistumismaksun samalle tilille, tai sitten maksat loput 90 euroa paikan päällä. Kirjoitettu kuittikin järjestyy.

Meilatkaa minulle mitä vahvistimia tai projekteja olette itse tuomassa.

Kysymyksiä, mielipiteitä tai erityistoivomuksia koskien oikeastaan mitä tahansa joko tänne muusikoiden.nettiin (luen lähes päivittäin) tai minulle suoraan osoitteeseen lektrisposte@luukku.com. (Jep, se kirjoitetaan just noin)

Tutustu Kevinin kirjoihin, vahvistimiin ja kitteihin osoitteessa www.londonpower.com
Ocku
30.04.2004 15:14:26
Minulta on kysytty mm. jos musiikkiharrastajan kannatta osallistua tähän vaikka ei itse ole mikään vahvistinrakentaja.

Itse olen täysi noviisi näissä jutuissa ja oma lähtökohtani on se että minulla ei ole muuta kuin opittavaa eikä mitään menetettävää.
Jos kerran on mahdollisuus oppia miten eri ratkaisut ja eri osat vaikuttavat soundiin niin se ei voi olla muuta kuin hyödyksi.

Workshopin on ammattilaisille suunnattu kahdesta syystä. a) Jotta keskityttäisiin asiaan eikä siihen kenellä hevikitaristilla on törkeimmät nahkahousut ja b) jotta saataisiin niin paljon ammattilaisia paikalle jakamaan kokemuksiaan kuin mahdollista.

Eli hyvin voi osallistua vaikka et ole itse rakentanut mitään.

terv.
Marcus
maza
16.05.2004 15:06:11

Saaks vieläkin? Täten ilmoittaudun. Pistän rahaakin. x)
Ocku
16.05.2004 20:16:34
Saaks vieläkin? Täten ilmoittaudun. Pistän rahaakin. x)

Saa vielä :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)