KeljuK 08.05.2004 15:09:44 | |
---|
Ei se siitä äänikortista johdu.... Yksi perinteinen syy möhnään on sinääntulon klippaaminen, eli nauhoitetaan niin lujaa että sisääntulo säröytyy, ja kun digilaite vetää särölle, niin tuloksena on puuroa. Tämän toinen puoli on sitten liian hiljainen lähtösignaali. Eli kun olematonta lähdetään vahvistamaan, niin eihän siitäkään mitään tule. |
lapio 08.05.2004 16:03:29 (muokattu 08.05.2004 16:03:49) | |
---|
Toinen hyvä ohjelma kitarasoundien tekemiseen on amplitube. Käytän sitä Cool edit pron kanssa ja ihan kivat soundit tuosta saa, jopa puhtoisetkin. Amplitube on tosi helppo käyttöinen. |
Volle 08.05.2004 16:04:58 | |
---|
Toinen hyvä ohjelma kitarasoundien tekemiseen on amplitube. Käytän sitä Cool edit pron kanssa ja ihan kivat soundit tuosta saa, jopa puhtoisetkin. Amplitube on tosi helppo käyttöinen. Onkos tämä amplitube ihan virallisesti ilmainen kuten guitarsuite? Nam. |
MattiAuer 08.05.2004 16:28:48 | |
---|
Eipään tosiaankaan oo. Muuten se ois mulla kyllä jo. "Uniikki unikorni olikin korni koni!"
.m. |
askomiko 08.05.2004 16:52:16 | |
---|
Amplitube on siitä ikävä että kuulostaa aika rumalta. Mutta kohta tuleepi Nomad Factoryltä Rock Amp legends, sen klipit oli varsin vakuuttavia. |
Antti1 08.05.2004 16:54:02 | |
---|
Mutta kohta tuleepi Nomad Factoryltä Rock Amp legends, sen klipit oli varsin vakuuttavia. Jonkun trial version on saanut jo jonkun aikaa ladattua niitten sivuilta. Ihan hauskalta kuulostaa. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
HeavyMan 08.05.2004 18:12:55 | |
---|
Amplitube on siitä ikävä että kuulostaa aika rumalta. Mutta kohta tuleepi Nomad Factoryltä Rock Amp legends, sen klipit oli varsin vakuuttavia. Paljonkohan maksaa? Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen?
Jos näette minun pitävän punaista lippistä viekää minut pihalle ja ampukaa
(Zakk Wylde) |
lapio 08.05.2004 18:56:44 | |
---|
Onkos tämä amplitube ihan virallisesti ilmainen kuten guitarsuite? Minulla on ihan demo. Sillä on tähän mennessä pärjäillyt. |
HeavyMan 08.05.2004 19:06:52 (muokattu 08.05.2004 19:07:09) | |
---|
Olisko tuommonen äänikortti hyvä? Terratec Aureon 7.1 Space - äänikortti PCI-väylään. Aureon 7.1 Space äänikortilla saavutat uuden tason äänentoistossa peleille, DVD:lle ja musiikilla. Kahdeksan kanavaa (7.1), 24bit/95kHz talennus sekä 24 bit/192kHz toisto. Erinomainen taajuustoisto sekä jopa yli 100 db:n signal-to-noise ratio. Tämä äänikortti tarjoaa erinomaisen äänentoiston. Tukee mm. DirectSound / 3D, A3D 1.0, EAX 1.0, EAX 2.0, MacroFX, EnvironmentFX, MultiDrive ja ZoomFX. Digitaalinen sisään- ja ulostulo (toslink) sekä neljä linjaulostuloa. Mukana Software DVD Player, Musicmatch Jukebox, Emagic Logic Fun ja muut ohjelmistoa. hinta:100e Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen?
(Zakk Wylde) |
Antti1 08.05.2004 19:09:10 | |
---|
Olisko tuommonen äänikortti hyvä? Mihin käyttöön tämä kortti nyt siis on pääasiassa tulossa? Peleille, vai nauhoituskäyttöön? Tarvitsetko MIDIä kortin puolesta? Koita pärjätä sen aikaa sillä vanhalla kortilla, että saat perusasiat kuntoon. Sitten, kun homma sujuu, lähdetään laiteostoksille. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Kuha 08.05.2004 19:43:29 (muokattu 08.05.2004 19:47:02) | |
---|
Amplitube on siitä ikävä että kuulostaa aika rumalta. Mutta kohta tuleepi Nomad Factoryltä Rock Amp legends, sen klipit oli varsin vakuuttavia. Latasin just tuon Rock Amp Legendsin, 10 vrk demo, koneelleni. Ennestään olen käyttänyt Amplitube live (tuo live versio on suppeampi versio Amplitubesta) -plugaria, joten vertailin pikaisesti näitä kahta keskenään. Amplitubesta tuntuu lähtevän parempi kevyt/bluesruttu ja tuo Rock Amp Legends pärjännee paremmin mättösoundeissa. Jotkut Rock Ampin soundit olivat mielestäni liian tummia, tosin en paljon ruuvaillut noita tehdasasetuksia. Aivan hyvältä paketilta vaikutti. Tietääkö kukaan tuon hinnasta? Mä vain kikkailin |
lapio 08.05.2004 20:26:40 | |
---|
Pitääpä tsekata toi RockAmp legends. Hei kertokaas millä muilla ohjelmilla voi käyttää noita VST plugareita. Nimittäin tuo Kristal ei toimi minulla kunnolla. Antaa kokoajan virheilmoitusta. |
HeavyMan 08.05.2004 23:34:13 | |
---|
Asensin tuon rock ampin demon ja se lähti käyntiin moitteettomasti mutta sitten kun lisään rock ampin jollekkin soittamalleni raidalle niin ääni rupeaa rätisemään ja puuroutumaan. Mistä tuo voi johtua....huonosta äänikortista? Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen?
(Zakk Wylde) |
KeljuK 09.05.2004 00:52:44 | |
---|
...ääni rupeaa rätisemään ja puuroutumaan. Mistä tuo voi johtua....huonosta äänikortista? ASIO- asetuksista... Muutoinkin(äänikortista), tietyt jutut tuppaavat maksamaan tietyn summan. Jos firma a) tarjoaa äänikorttia 8:lla inputilla 200€, ja firma b) 2 inputtia samaan hintaa, niin voi melkolailla olettaa ettei firma a ole sitä viisastenkiveä keksinyt, vaan heillä on ainakin marginaalisesti heikommat komponentit käytössä. Sama pätee mikkietusiin jne. Eli kannattaa ennemmin miettiä mitä tarvitsee, ja hankkia se budjettiin sopien. |
En kyllä tällä hetkellä tarvitsisi kuin yhden inputin mutta olis tärkeää että äänenlaatu olisi sitten hyvä. Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen?
(Zakk Wylde) |