Aihe: Bluetone-vahvistimet
1 2 3 4 527 28 29 30 31215 216 217 218 219
Hynkel
03.08.2013 09:29:26 (muokattu 03.08.2013 09:30:47)
23456: Osu ja uppos..Joo en kritisoi kuinka hyviä ovat.Makunsa kullakin.Sana on vapaa ja kyllä kritiikkiäkin pitää kestää.On tehty testi aikoinaan missä oli yks Bluetonen dusty road nuppi testissä ja vastakohtana oli Bugera V22.Bugera vei voiton ehdottomasti.Köyhäkin olen vielä...

Missä se testi tehtiin? Kenen toimesta? Laitapa vähän lisää infoa, muuten sanasi ovat tuulen huminaa yhtä pystyyn kuollutta kortta lukuun ottamatta tyhjällä pellolla.

Entä missä kohdassa esitit kritiikkiä? Tietysti sana on vapaa, mutta mölinästä kannetaan myös vastuu. Se kuuluu katsos sananvapauteen.

E: ehdottomasti parasta mnettiä, älkääkä nyt pilatko tätä noilla järkevien huomioilla!!!
Ukonete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají.
23456
03.08.2013 09:33:13
Kivahan se on välillä herätellä noita korkeasti koulutettuja herroja.Kestäkää kritiikki kuin mies..
Marsu jee
Hynkel
03.08.2013 09:45:12
23456: Kivahan se on välillä herätellä noita korkeasti koulutettuja herroja.Kestäkää kritiikki kuin mies..

Eihän sinua olisi saanut kiusata kysymällä perusteluja. Anteeksi, en enää ota asiaa esille.

Kysymys muille Bluetonen omistajille: löytyykö keneltäkään JTM45-pohjaista vekotinta? Sellainen tässä kaasuttelisi kovasti ja voisi tulla Black Facen kaveriksi jossain välissä. Jos löytyy niin olisiko mahdollista päästä testaamaan?
TMik
03.08.2013 09:57:45
Eiks toi v22 ollu just se vahvari mistä jossain toisessa ketjussa todettiin että varmaan olis ihan hyvä kampe jos toimis. (Kärjistäen)
Hynkel
03.08.2013 10:05:47
TMik: Eiks toi v22 ollu just se vahvari mistä jossain toisessa ketjussa todettiin että varmaan olis ihan hyvä kampe jos toimis. (Kärjistäen)

Tais olla juu, ja voin kyllä vahvistaa että hyväsoundinen vehjes on kyseessä.
TTV
03.08.2013 10:07:02
Vladi: Olen pahoillani, mutta mun järkiinnyttäminen on aika hankalaa niin kauan kuin tili näyttää mitä se tällä hetkellä näyttää.

Onneksi tässä korvataan kuitenkin Bluetone Bluetonella, joten ei pitäisi olla hätää. Juuri eilen lähti uusi tulokas jatkomodattavaksi, kertoilen siitä vähän myöhemmin lisää. :)

Juu, en minä pahalla tota järkiinnyttämistä tarkoittanut :-) Hyvä, että "B2B" on edelleen pelin henki.
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Juzpe
03.08.2013 10:23:48

Kysymys muille Bluetonen omistajille: löytyykö keneltäkään JTM45-pohjaista vekotinta?

Mulla ois semmonen jossa on kylläkin 2550-pohjainen etuaste... päättäri on sitten 45-tyylinen 2xKT66 isolla muuntajalla. Saa tulla testaamaan.
"Nuori vihainen tosi cool rockmies" - Big Papa
Hynkel
03.08.2013 10:34:40
Juzpe: Mulla ois semmonen jossa on kylläkin 2550-pohjainen etuaste... päättäri on sitten 45-tyylinen 2xKT66 isolla muuntajalla. Saa tulla testaamaan.

Hianoo! Ollaanpa yhteyksissä jossain välissä!
Vladi
03.08.2013 11:18:51
Shredator: On varmasti hyviä vahvareita, mutta kyllä noista pyydetään käytettyinä raakasti korkeaa hintaa.

En usko, että kukaan pulittaa tuosta Dusty Roadistakaan 1200e enempää.

Herra Shredator, kysynpä vaan, että mitä hittoa? Et ole ilmeisesti moista koittanut, mutta olet kuitenkin valmis jakelemaan hintatuomioita? :D

Kyllä minä olen edelliset Bluetoneni saanut hyvään rahaan kaupaksi eikä tuon Dusty Roadin hintakaan mikään överi ole mielestäni. Mukaan tulee kuitenkin niin bias-mittaria kuin ylimääräinen pääteputkiparikin ja kone on kaikin puolin erinomaisessa kunnossa. Lisäksi rakennustapansa takia nämä ovat helppoja korjata tarvittaessa ja ilmeisesti myös tuo 10v takuu kantaa seuraavallekin omistajalle korvaten ainakin selvät valmistuvirheistä johtuvat viat. (Harry tai muu on vapaa korjaamaan, jos muistan väärin)

Suosittelen testaamaan Bluetoneja ennen tuomioiden jakelua. Sulle Mesa-miehenä vois tuo Ironman kolahtaa mukavasti. Itse vaihdoin Mark V:n siihen eikä kyllä kaduttanut. Musiikkimaku vaan on ajautunut "perinteisempään" suuntaan ja sen myötä modautin tuon Dusty Roadiksi. :)
AngieRainbow
03.08.2013 11:22:19 (muokattu 03.08.2013 11:23:08)
Juzpe: Mulla ois semmonen jossa on kylläkin 2550-pohjainen etuaste... päättäri on sitten 45-tyylinen 2xKT66 isolla muuntajalla. Saa tulla testaamaan.

Tuo on kyllä hieno peli. Oikean värinen tolexkin :)

Kuuleeko kukaan Bluetone 5E3:n omistaja? Jos ei pääse kokeilemaan, niin laittakaa silti ihmeessä kommenttia.
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Laulava Kylätohtori
03.08.2013 11:29:06
Gabe: Kiinnostaisi kuulla vähän tarkemmin missä kaikessa Bugera pesi Bluetonen? Kiinnitettiinkö testissä huomiota pelkästään soundiin vai otettiinko huomioon myös vahvistimen laatu ja mahdollinen käyttöikä? Jokaisella on toki oikeus mielipiteisiin, silti minusta on aina vähän huvittavaa että ne kaikista halvimmat kamat pesee ihan kaikki aina 6-0. Ei sillä, on ne Bugeratkin vissiin hyviä jos siitä kohtalokkaasta ensimmäisestä käynnistyksestä ehjänä selviävät. ;)

Itse Bugeran ja Bluetonen omistaneena voin omana mielipiteenäni todeta, että Bugera ei pese Bluetonea missään ominaisuudessa. Toki Dustyn dynamiikka ja vaativuus voi pelästyttää jonkun kokemattoman, mutta kun asian kanssa pääsee sinuiksi, niin onhan se mahtava - kertakaikkiaan mahtava... Tämä tosin vain imo. Ei silti, onhan Bugerakin hintaisekseen hyväsoundinen vehje, mutta että parempi kuin Dusty Road? Varmasti jonkun mielestä, mutta ei minun. Mielipideasioitahan nämä.

Mutta toki Euran mies voi ottaa Bugeransa ja tulla testaamaan, kun kerran Dusty Roadin omistan ja tässä naapurikunnassa asun. Ei meijän kannata vittuilla ja kinata, kun täällä päin on muutenkin liian vähän alan harrastajia. Nauhoitetaan parit pätkät ja annetaan mnettiläisten itse päättää, mikä kenenkinen mielestä hyvältä kuulostaa...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Gabe
03.08.2013 11:38:28
Laulava Kylätohtori: Itse Bugeran ja Bluetonen omistaneena voin omana mielipiteenäni todeta, että Bugera ei pese Bluetonea missään ominaisuudessa. Toki Dustyn dynamiikka ja vaativuus voi pelästyttää jonkun kokemattoman, mutta kun asian kanssa pääsee sinuiksi, niin onhan se mahtava - kertakaikkiaan mahtava... Tämä tosin vain imo. Ei silti, onhan Bugerakin hintaisekseen hyväsoundinen vehje, mutta että parempi kuin Dusty Road? Varmasti jonkun mielestä, mutta ei minun. Mielipideasioitahan nämä.

Mutta toki Euran mies voi ottaa Bugeransa ja tulla testaamaan, kun kerran Dusty Roadin omistan ja tässä naapurikunnassa asun. Ei meijän kannata vittuilla ja kinata, kun täällä päin on muutenkin liian vähän alan harrastajia. Nauhoitetaan parit pätkät ja annetaan mnettiläisten itse päättää, mikä kenenkinen mielestä hyvältä kuulostaa...

Nauhoittakaahan pätkää, olisi kyllä kiinnostava kuulla tulokset. Voisitte samalla vähän kuvailla kummankin sisuskaluja ym. Olet muuten oikeassa tuossa että laadukkaita välineitä on opeteltava käyttämään kunnolla, tämän vuoksi herkästi soittajan dynamiikkaan reagoiva vahvistin voi aluksi hieman säikäyttää.
Shredator
03.08.2013 11:54:13

Vladi: Herra Shredator, kysynpä vaan, että mitä hittoa? Et ole ilmeisesti moista koittanut, mutta olet kuitenkin valmis jakelemaan hintatuomioita? :D

No, jos uuden saa 1600 eurolla, niin kannattaako käytetystä maksaa 1500e? Ei siinä mitään, jos kaupaksi menee. Silloinhan hinta on ollut kohdillaan. Jos taas ei, niin sitten varmaan kannattaa tarkastella uudelleen...
Musiikissa tärkeintä on se, että nuotteja soitetaan paljon ja nopeasti.
23456
03.08.2013 12:03:05
Laulava Kylätohtori: Itse Bugeran ja Bluetonen omistaneena voin omana mielipiteenäni todeta, että Bugera ei pese Bluetonea missään ominaisuudessa. Toki Dustyn dynamiikka ja vaativuus voi pelästyttää jonkun kokemattoman, mutta kun asian kanssa pääsee sinuiksi, niin onhan se mahtava - kertakaikkiaan mahtava... Tämä tosin vain imo. Ei silti, onhan Bugerakin hintaisekseen hyväsoundinen vehje, mutta että parempi kuin Dusty Road? Varmasti jonkun mielestä, mutta ei minun. Mielipideasioitahan nämä.

Jep syksymmällä vois ottaa pätkät narulle.Täällä on pari studiota missä voitas äänittää.Kyllähän se Bluetonen särökanava oli hyvä ,mut se clean kanava jätti kylmäksi.Ei ollenkaan sellaista pehmeyttä mitä Bugeralta sai.Tottahan on et Bugera tuskin 3v synttäreitä viettää mut Bluetone voi viettää 30 vuotis synttäreitä.Saundi puhuu...
Marsu jee
Vladi
03.08.2013 12:26:53
Shredator: No, jos uuden saa 1600 eurolla, niin kannattaako käytetystä maksaa 1500e? Ei siinä mitään, jos kaupaksi menee. Silloinhan hinta on ollut kohdillaan. Jos taas ei, niin sitten varmaan kannattaa tarkastella uudelleen...

Kuten ilmoituksessa mainitsen, kyseinen vahvari maksaa uutena 1920e. Bluetoneissa on mahdollista valita mukaan erilaisia optioita, kuten VVR:ää, erilaista pääteastetta sun muuta. Tämä on se kaikki pelit ja vehkeet sisältävä versio isommalla päätteellä ja mahdollisuudella käyttää erilaisia pääteputkia.

Yleisen keskustelun kannalta olisi mukavaa, jos ihmiset ottaisivat asioista selvää ennen tuomioiden jakamista. Mielestäni on ahterista, jos joku jättäisi ottamatta yhteyttä myymäni vahvistimen suhteen sen perusteella, että näki sun kirjoittavan vahvistimen olevan ylihintainen.
TTV
03.08.2013 12:27:10 (muokattu 03.08.2013 12:27:50)
EDIT: poistin kommentin, koska Vladi kerkeskin ekaks.
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
johanssen
03.08.2013 13:26:19

Shredator: No, jos uuden saa 1600 eurolla, niin kannattaako käytetystä maksaa 1500e? Ei siinä mitään, jos kaupaksi menee. Silloinhan hinta on ollut kohdillaan. Jos taas ei, niin sitten varmaan kannattaa tarkastella uudelleen...

Kannattais ehkä ottaa asioista kunnolla selvä ennenkuin turhia huutelee.

Vladin hintapyynti on vähintääkin kohtuullinen, eikä kenenkään, joka sitä kalliina pitää laatuun nähden, tarvi sitä itkeä. Myyjä määrää hinnan ja ostaja sen sopivuuden itselleen. Sinähän et taida sitä olla ostamassa, vai mitä?
asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat...
Shredator
03.08.2013 13:51:08

Nyyhkyn nyyhkyn. Kuten jo ylhäällä totesin, jos se menee tuolla kaupaksi, niin hinta on silloin kohdillaan.

Ja en, en tosiaankaan ole ostamassa Bluetonea. Ne eivät aiheuta minussa riittävää kiinnostusta.
Musiikissa tärkeintä on se, että nuotteja soitetaan paljon ja nopeasti.
Hynkel
03.08.2013 14:08:34
TMik: No jo on keskustelu.

Edit. mulla on onneks kaikki gas hävinnyt tyystin. Lespoistakin tuntuu standardit riittävän. Mutta älkää hyvät ihmiset myykö noita perinnehenkisiä vahvareita kun kuitenkin haluatte ne sitten jossain vaiheessa takaisin.

Tässähän tämä. Minulla ei ole strato-gas hävinnyt koskaan, saas nähdä miten käy kun eka CS saapuu maanantaina taloon. LP vielä, stankkua minäkin olen katsellut. Jatketaan katselua, ja Bluetone luultavasti on seuraavakin styrkkari...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)