gunnar 03.12.2009 14:12:10 | |
---|
jii.haanpaa: Onkohan kenelläkään kokemuksia ko. vahvarin 8" versiosta? Eroaa 10" versiosta siten, että wattimäärävaihtoehdoista vaatimattomin asento on 1/10W. http://www.voxamps.com/us/modernclassic/ac4tv8/ Olisi tuonkin tietetnkin voinut heti askarrella oikein (12" elementti, jousikaiku, toimiva equ, jnejne :) Kotisoittoon tuo 10" on just hyvä! Pelkäänpä, että 12" elementti olisi jo liian äänekäs samoilla Volume asetuksilla, jolloin volaa voi aukaista vähemmän. Toki alakertaa jää 10" puuttumaan, mutta se alakerta nimenomaan varmaan kuuluu sinne alakertaan ;) |
Icy-Sun 03.12.2009 15:32:11 | |
---|
Ääninäytteitä vaan kehiin, jos uskallatte noin muka hehkuttaakin. ;) |
PekKampela 03.12.2009 17:00:54 | |
---|
Icy-Sun: Ääninäytteitä vaan kehiin, jos uskallatte noin muka hehkuttaakin. ;) Ei se nyt niin hyvä peli ole. Tai ollut. Silti vähän harmittaa, että menin myymään. Torvi. |
MrBullHill 29.04.2010 11:05:25 | |
---|
VOX AC4TV combo 10'' kajarilla äänityskokeilua clean soundilla asetukset teho 4w, volume klo 8, tone klo 11 http://www.mikseri.net/player/playe … n=1&type=1¶meter=416749 kokemuksiani 1w ja 1/4w tehoasetukset kuulostaa pikkasen tunkkaisilta kerrostalossa cleansoundeill ok. säröillä turhan äänekäs teho riitti juuri pieneen bänditreeniin, mutta ei kuulostanut hyvältä, pienikokoisella combolla ja 10'' kajrilla soundi oli ohkoinen, keskialueelle painottuva. Isommalla lisäkaapilla saattais tulla tukevuutta sointiin, tätä minulla ei ollut mahdollisuutta kokeilla.. kotioloissa tuo on varsin mukava cleansoundilla soitteluun |
miikargh 15.07.2010 22:18:02 (muokattu 16.07.2010 08:24:36) | |
---|
Tänään ostit kyseisen vahvistimen, ilmeisesti 8 tuuman kajarilla. Hyvin pelittää muuten, mutta ei oikeen tykkää säröpedaaleista, tai ainakaan minun MI-Audion Tube Zonesta ja Axis Fuzzista. EDIT: eiku 10 tuumanen. |
McLeach 19.07.2012 12:26:00 | |
---|
löytyyköhän näitä pääkaupunkiseudun liikkeistä testattavaksi? |
oksatboys 19.07.2012 16:34:21 | |
---|
McLeach: löytyyköhän näitä pääkaupunkiseudun liikkeistä testattavaksi? DlX:ssä oli ennen Juhannusta se sininen versio ainakin. "Makkara ilahduttaa, kun se on niin perkeleen hyvää."
-vvaltsu |
Gabe 19.07.2012 20:36:42 | |
---|
oksatboys: DlX:ssä oli ennen Juhannusta se sininen versio ainakin. On vieläkin. Tosin se AC4 blue on tuota AC4TV:tä hitusen hintavampi. Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille. |
jannef 31.07.2013 22:05:26 | |
---|
Takaisin aiheeseen ja ämyrin vaihtoon: Vaikka otsikon combon soundi on jo sellaisenaankin mainio, olisiko kellään suosituksia vielä juhlavammalle elementille? Tärkeää olisi pystyä pitämään säröt poissa mahdollisimman suurilla volilla. Headroomia ja herkkyyttä ja noin. Ja toki tätä jo googlettelin, mutta kovin tuloksellista ei ollut keskustelupalstojen pähkäily. Tuon takaseinän takiahan esimerkiksi celestion gold 10 ei tuohon syvyyssuunnassa mahdu. Ja sama koskee ilmeisen monia keraamisia ämyreitä. Haluaisin tuon takaseinän säilyttää sellaisenaan. Hankalaa. Aina. |
Steve McFly 01.08.2013 22:23:58 (muokattu 01.08.2013 22:29:57) | |
---|
Saako tästä styrkkarista mitenkään hevikelpoista vehjettä jollain säröpedaalilla? Tän vahvistimen probleema on se että sehän särkee nätisti vielä kun volumenamikka on suunnilleen kello 11. Mutta kun haluis vielä että särkis vähän enemmän - enemmän sustainia ja tilutustuntumaa - niin se vaan tavallaan sammuu joka pikkauksella. Joten, pitääkö myydä ja ostaa joku muu vahvistin kun tuo hevi taas kutsuu siihen malliin. |
hallu 01.08.2013 23:36:18 | |
---|
Steve McFly: Saako tästä styrkkarista mitenkään hevikelpoista vehjettä jollain säröpedaalilla? Tän vahvistimen probleema on se että sehän särkee nätisti vielä kun volumenamikka on suunnilleen kello 11. Mutta kun haluis vielä että särkis vähän enemmän - enemmän sustainia ja tilutustuntumaa - niin se vaan tavallaan sammuu joka pikkauksella. Joten, pitääkö myydä ja ostaa joku muu vahvistin kun tuo hevi taas kutsuu siihen malliin. No minä en ole mikään hevihemmo enkä tiedä niistä, mutta kombon takaa avoin kaappirakenne saattaa olla hevisäröille vähän myrkkyä jos sulla on se stakki niin kaappi umpeen (jos ei ole jo... taisihan se tosiaan olla umpinainen jo valmiiksi) ja kompura säröpurkin kaveriksi niin eiköhän siitä nyt jotain pitäisi irrota? Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
McLeach 02.08.2013 00:34:02 | |
---|
Steve McFly: Saako tästä styrkkarista mitenkään hevikelpoista vehjettä jollain säröpedaalilla? Sanotaanko että mulla ei ole ainakaan kertaakaan käynyt mielessä hevanderia tuolla soittaa kun ääniä siitä olen ulos päästänyt. Varmaan jollain 412 viritelmällä ja mättöpedaalilla saa ihmeitä aikaan mutta ei tuo kombo ainakaan tuollaisenaan hirveästi jytise, ja hyvä niin. Vastaavankokosista ja hintaisista vehkeistä Blackstarit voisi olla hieman varteenotettavampia tuohon hommaan. Näiden välillä ainakin itse puntaroin ennen ostoa. |
Steve McFly 02.08.2013 19:09:23 | |
---|
McLeach: Sanotaanko että mulla ei ole ainakaan kertaakaan käynyt mielessä hevanderia tuolla soittaa kun ääniä siitä olen ulos päästänyt. Varmaan jollain 412 viritelmällä ja mättöpedaalilla saa ihmeitä aikaan mutta ei tuo kombo ainakaan tuollaisenaan hirveästi jytise, ja hyvä niin. Vastaavankokosista ja hintaisista vehkeistä Blackstarit voisi olla hieman varteenotettavampia tuohon hommaan. Näiden välillä ainakin itse puntaroin ennen ostoa. Mitä meinaan 412-viritelmällä..? Oliskohan Behrinkerin UM300 tai H&K:n warp-joku varteenotettava vaihtoehto? |
McNulty 02.08.2013 20:10:23 | |
---|
The world suffers a lot. Not because of the violence of bad men but because of the silence of good men. |
Steve McFly: Mitä meinaan 412-viritelmällä..? Oliskohan Behrinkerin UM300 tai H&K:n warp-joku varteenotettava vaihtoehto? 4x12 lisäkaappia tarkoitin. Minä en kyllä lähde noista hevivehkeistä mitään kertomaan kun en niistä juurikaan mitään tiedä... :) |
Steve McFly 02.08.2013 23:59:38 | |
---|
McLeach: 4x12 lisäkaappia tarkoitin. Minä en kyllä lähde noista hevivehkeistä mitään kertomaan kun en niistä juurikaan mitään tiedä... :) Aivan aivan B) No arvaas mitä, juuri äsken kävin kaverin reenikämpällä testaamas nimenomaan Marshallin 4x12-kaapin kanssa Voxia... Tuli harvinaisen lämmin ja täyteläinen, tukeva ääni. Silti, odotin että olis lähteny enemmän ääntä ja vähän tuntui hukkuvan rumpujen alle etten kuullut - liekö johtunu paikasta jossa seisoin vai huoneen akustiikasta. Ehkä. Mutta kyllä tuli hieno ääni... Lisää sitä SÄRÖÄ vaan! |