HaloOfFlies 02.08.2013 15:44:56 (muokattu 02.08.2013 15:46:35) | |
---|
Tigerstedt: Juurikin näin, ei ehkä kannata luovuttaa noin helpolla. Huomenna on uusi päivä ja uusi nostoraja. No, itse asiassa yritin ostaa liput ensimmäistä kertaa jo eilen ja silloin herjasi samaa juttua. Tänään koetin uudestaan eikä vieläkään onnistunut. Pahasti näyttää siltä, että jää taas Niilon keikka näkemättä. 2008 homma kaatui majoituksen puutteeseen ja nyt junalippuihin. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Tigerstedt 02.08.2013 15:51:56 | |
---|
danny: No, itse asiassa yritin ostaa liput ensimmäistä kertaa jo eilen ja silloin herjasi samaa juttua. Tänään koetin uudestaan eikä vieläkään onnistunut. Pahasti näyttää siltä, että jää taas Niilon keikka näkemättä. 2008 homma kaatui majoituksen puutteeseen ja nyt junalippuihin. Nyt kävi näin. The gum you like is going to come back in style. |
HaloOfFlies 02.08.2013 15:56:33 (muokattu 02.08.2013 15:57:11) | |
---|
Tigerstedt: Nyt kävi näin. Kyllä, valitettavasti. Jos ei keikkalippua jollain vielä ole, ja tekee tuonne mieli niin minulle voi laittaa pikaviestiä. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Ei ole helppoa keikoilla käynti, ei. "Short On Long Term Goals" |
dipshit 02.08.2013 17:54:37 | |
---|
En edes tiennyt, että keikalle lähteminen voisi estyä näin monin eri tavoin. |
Osteri 02.08.2013 18:02:25 | |
---|
Mulla on neljä lippua ja yksi jää käyttämättä, joten voin myydä sen. Tää on ihan sellainen vanha kunnon paperilippu joka vaihtaa omistajaa käteisellä. Laittakaa pikaviestiä niin katsotaan kuinka vaihto voidaan toteuttaa pääkaupunkiseudulla SU/MA aikana vaikka. Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita.... |
StJerky 02.08.2013 18:41:33 | |
---|
danny: 2008 homma kaatui majoituksen puutteeseen Minä olen joskus mennyt keikan jälkeen baareihin (uskokaa tai älkää). Kun yökerho meni kiinni, niin ajoin taksilla lentokentälle ja makoilin siellä penkillä kunnes eka lento lähti. |
mrk 02.08.2013 19:05:49 | |
---|
Jos saat lipun myytyä niin kannattaisi varmaan säästää rahat vaikka kirjekuoressa tyynyn alla puskurirahastona tulevia keikkamatkoja ja -majoituksia varten. Taitaa olla niin paljon persenettoa jo käsiin jääneistä keikkalipuista että kannattaa alkaa hieman miettimään näitä kuvioita pitemmällä tähtäimellä ;) "Short On Long Term Goals" |
Påskägg 02.08.2013 20:33:03 | |
---|
Harmin paikka jäsen dannyn kannalta. Olisin eritoten odottanut keikkaraporttia- ja kuvia. INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM |
Stradlin 02.08.2013 21:27:28 | |
---|
danny: Pankissa nostaminen ei onnistunut koska tilillä ei ollut tarpeeksi käteistä, että olisi automaatista mitään ulos saanut. En oikein nyt ymmärtänyt tätä kohtaa. Siis eikö sulla ollut siellä tilillä rahaa? StJerky: Minä olen joskus mennyt keikan jälkeen baareihin (uskokaa tai älkää). Kun yökerho meni kiinni, niin ajoin taksilla lentokentälle ja makoilin siellä penkillä kunnes eka lento lähti. Parhaassa tapauksessa sieltä baarista voi lähteä vaikka vieraan naisen matkaan viettämään loppuyön. Tai näin olen ainakin kuullut isojen poikien kertovan. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Alfons Åberg 02.08.2013 21:31:28 | |
---|
Harmi, että nyt kävi näin. Se vaan tarjoaa myös plussana sen vaihtoehdon, että mutkasta voi poistua tyylikkäässä hallitussa luisussa, jos haluaa. -AWKM |
StJerky 02.08.2013 21:47:59 | |
---|
Stradlin: Parhaassa tapauksessa sieltä baarista voi lähteä vaikka vieraan naisen matkaan viettämään loppuyön. Tai näin olen ainakin kuullut isojen poikien kertovan. Tämä on ns. "perhemajoitus". |
Alfons Åberg 02.08.2013 22:03:09 | |
---|
Juum, herää siihen kun mustis opiaattiriippuvainen poikaystävä jahtaa leipäveitsellä pitkin Brahenkatua. Se vaan tarjoaa myös plussana sen vaihtoehdon, että mutkasta voi poistua tyylikkäässä hallitussa luisussa, jos haluaa. -AWKM |
HaloOfFlies 03.08.2013 00:03:58 (muokattu 03.08.2013 00:12:04) | |
---|
Stradlin: En oikein nyt ymmärtänyt tätä kohtaa. Siis eikö sulla ollut siellä tilillä rahaa?. Oli siellä rahaa, muttei riittävästi että olisi saanut nostettua. Toisin sanoen seitsemästä eurosta jäi kiinni, että olisin pystynyt kortilla junalipun ostamaan. Ja kun vanhemmatkaan ei suostuneet avustamaan, niin menemättä jää. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Stradlin 03.08.2013 00:12:51 (muokattu 03.08.2013 00:18:09) | |
---|
danny: Oli siellä rahaa, muttei riittävästi että olisi saanut nostettua. Ei kai pankissa (siis ihan siellä konttorissa ihmisen kanssa asioidessa) tuollaisia rajoja ole? Ja toisaalta jos sitä niin vähän on ettei automaatista saa ulos (eli alle 20e), niin eihän ne rahat olisi sitten muutenkaan riittäneet. danny: Toisin sanoen seitsemästä eurosta jäi kiinni, että olisin pystynyt kortilla junalipun ostamaan. Ja kun vanhemmatkaan ei suostuneet avustamaan, niin menemättä jää. Kyllähän nyt seitsemän euroa hätätapauksessa aina jostain pieraisee, vaikka sitten pulloja keräämällä. Sullahan on vielä pari päivää aikaakin tässä. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
HaloOfFlies 03.08.2013 00:17:53 (muokattu 03.08.2013 00:26:27) | |
---|
Stradlin: Ei kai pankissa (siis ihan siellä konttorissa ihmisen kanssa asioidessa) tuollaisia rajoja ole? Ja toisaalta jos sitä niin vähän on ettei automaatista saa ulos (eli alle 20e), niin eihän ne rahat olisi sitten muutenkaan riittäneet. Kävin Danske Bankin tiskillä, ja kysyin että saako nostettua kahtasataa euroa (minkä tarvitsin junalippuihin bussikyyteineen). Mihin pankkivirkailija vastasi että ei saa, koska pystyin sieltä nostamaan vain sen mitä tilin saldo näytti. Eli kyllä Danske Bankissa on nähtävästi rajat että paljonko sieltä tiskiltä pystyy nostamaan. Mutta alkaa nyt mennä offtopiciksi jo. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Jokapaikanapina 03.08.2013 00:21:54 (muokattu 03.08.2013 00:24:09) | |
---|
Stradlin: Ei kai pankissa (siis ihan siellä konttorissa ihmisen kanssa asioidessa) tuollaisia rajoja ole? Ja toisaalta jos sitä niin vähän on ettei automaatista saa ulos (eli alle 20e), niin eihän ne rahat olisi sitten muutenkaan riittäneet. Tämä kyllä hämmentää. EDIT: Ja ylläoleva viesti vielä enemmän. Harmi dannyn puolesta. |
Stradlin 03.08.2013 00:26:40 (muokattu 03.08.2013 00:27:15) | |
---|
danny: Kävin Danske Bankin tiskillä, ja kysyin että saako nostettua kahtasataa euroa (sen verran olisi junaliput bussikyyteineen maksaneet). Mihin pankkivirkailija vastasi että ei saa, koska pystyin sieltä nostamaan vain sen mitä tilin saldo näytti. Eli kyllä Danske Bankissa on nähtävästi rajat että paljonko pystyy nostamaan. Eli toisin sanoen sulla ei vaan ollut tarpeeksi pätäkkää tilillä? Eihän tuossa mistään pankin asettamasta rajasta ole kyse, vaan varallisuuden riittämättömyydestä näin kauniisti sanottuna. Mutta tosiaan kun tässä on vielä pari päivää aikaakin, niin ei mun mielestä vielä kannattaisi luovuttaa vain muutaman euron tähden. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
HaloOfFlies 03.08.2013 00:30:56 | |
---|
Noh, katsotaan mitä tapahtuu. Onhan tässä vielä pari päivää aikaa. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Jag 03.08.2013 01:50:05 | |
---|
Eikö me nyt laiteta porukalla kolehti pystyyn, että mies pääsee keikalle. Jos on seitsemästä eurosta kiinni. Euron tai kaks per naama. Ei tarvitse montaa osallistujaa. Onko danny nyt näin, että sun tilin saldo on 193e ja tarviit 200? |