Aihe: Anonyymit GASiläiset pt.2
1 2 3 4 594 95 96 97 98343 344 345 346 347
Gabe
28.07.2013 21:37:06
jniska: Tule ihmeessä testaamaan tuota GAS:n kohdetta

Kappas, siellähän tuo komeilee kuvissasi. Kiitos tarjouksesta, pistän sen korvan taakse. Tuossa veronpalautusten jälkeen pitäisi alkaa tätäkin puuhaamaan.
artal
29.07.2013 18:14:40
Gabe: Kappas, siellähän tuo komeilee kuvissasi. Kiitos tarjouksesta, pistän sen korvan taakse. Tuossa veronpalautusten jälkeen pitäisi alkaa tätäkin puuhaamaan.

Juuri kun kaikki oli hyvin...
http://duesenberg.de/en/guitars/hollowbodies/caribou.html
Gabe
29.07.2013 19:24:32
artal: Juuri kun kaikki oli hyvin...
http://duesenberg.de/en/guitars/hollowbodies/caribou.html

Huh, älä tuollaisia linkittele! Juuri kun olen kitaroihin kohdistuvan gasin saanut laannutettua. :)
artal
29.07.2013 20:40:07
Gabe: Huh, älä tuollaisia linkittele! Juuri kun olen kitaroihin kohdistuvan gasin saanut laannutettua. :)

Hups.. ei mun pitänyt sun viestiin sitä vastata, vaan itsekseni mehustella, mutta ole hyvä vaan :D

Kukas tietää, missä tällaista voisi koeajaa Suomessa?
Gabe
29.07.2013 20:47:58
artal: Hups.. ei mun pitänyt sun viestiin sitä vastata, vaan itsekseni mehustella, mutta ole hyvä vaan :D

Noh, kyllähän tuo säväytti tälläkin puolen ruutua. :)
JaaGeRMaisTeR
29.07.2013 20:49:16
artal: Hups.. ei mun pitänyt sun viestiin sitä vastata, vaan itsekseni mehustella, mutta ole hyvä vaan :D

F-musiikissa löytyy ko merkkiä ainakin.
*Maailma on potta*
Muovinen
29.07.2013 20:53:41 (muokattu 29.07.2013 20:54:54)

Duesenbergiltä Starplayer TV himotti jonku aikaa, mutta se laantu aika äkkiä kun selvisi, että ne vaan kasataan Saksassa. Eihän siinä muuten mitään, hyvä kitara se oli kun kävin testaamassa, mutta mun mielestä hinta on hieman yläkanttiin. Tuo Caribou on vielä vähän persoonallisempi. Viistompikin.

Mulla jatkuu vaan Guild-GAS, ei voi mittään. Pitäis kai myydä vielä Tokai ja Gibson ja hankkia tilalle tuota ainoaa oikeaa G-pajaa. Starfire IV ja joku hyvä teräskielinen ois ainakin jees. Miksei myös Bluesbird ja Starfire-basso ja ja ja...

edith: Vantaan F-Musiikissa oli hyvä valikoima Duesenbergejä testattavaksi. Tosin lähinnä Starplayeria.
artal
29.07.2013 21:02:03
Muovinen: Duesenbergiltä Starplayer TV himotti jonku aikaa, mutta se laantu aika äkkiä kun selvisi, että ne vaan kasataan Saksassa. Eihän siinä muuten mitään, hyvä kitara se oli kun kävin testaamassa, mutta mun mielestä hinta on hieman yläkanttiin. Tuo Caribou on vielä vähän persoonallisempi. Viistompikin.

Mulla jatkuu vaan Guild-GAS, ei voi mittään. Pitäis kai myydä vielä Tokai ja Gibson ja hankkia tilalle tuota ainoaa oikeaa G-pajaa. Starfire IV ja joku hyvä teräskielinen ois ainakin jees. Miksei myös Bluesbird ja Starfire-basso ja ja ja...

edith: Vantaan F-Musiikissa oli hyvä valikoima Duesenbergejä testattavaksi. Tosin lähinnä Starplayeria.

Mulla ei aiemmin ole pahemmin Duesenberg-himoja ollut, mutta nyt kyllä kohahti kerralla aika tappiin.

Pitääpä laitella F-Musiikkin vaikka mailia ja kysellä josko tuollaista olisi mahdollista testiin saada. About 1600 euron hintaan sen maailmalta saisi, mutta ei kyllä testaamatta viitsisi.
JaaGeRMaisTeR
29.07.2013 21:13:52
Nyt on pakko vähän leijua sillä ettei GASita mikään... Jopa toria selatessa ei tullut tuota "Tollanen olis kiva" fiilistä :D

Mutta tyyntä ennen myrskyä vai kui se meni..
*Maailma on potta*
wille114
29.07.2013 22:38:42
Perhana kun tekis mieli ostaa Schecterin Blackjack SLS C-8 kitara, mutta ei oo vielä 7 kielinenkään tullut. (http://www.epiphone.com/Products/El … l/Matt-Heafy-Les-Paul-Custom-7.aspx)

http://www.schecterguitars.com/products/guitar/Blackjack-SLS-C-8.aspx

Pääsis sit meshuggahia soitteleen.
Laulava Kylätohtori
29.07.2013 22:43:58
JaaGeRMaisTeR: Nyt on pakko vähän leijua sillä ettei GASita mikään... Jopa toria selatessa ei tullut tuota "Tollanen olis kiva" fiilistä :D

Mutta tyyntä ennen myrskyä vai kui se meni..

Sama täällä. En ole loman aikana edes pahemmin lukenut toria, mitä nyt pari kertaa viikossa vilkaissut. Ei jaksa enää ostaa pelkästään testiin, kun ei niitä kuitenkaan saa myytyä samalla hinnalla eteenpäin. Oma hermo ei kestä mitään monen viikon myyntiaikaa, vaan sen pitää mennä kaupaksi heti.

Ja kuitenkin on erittäin todennäköistä, ettei se testiehdokas ole sen parempi kuin nykyisetkään. Ja on kerrassaan nautinnollista mehustella ja testailla näitä nykyisiä pedaaleita, kun ei tarvitse koko ajan olla ostamassa uusia...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
JaaGeRMaisTeR
29.07.2013 22:57:23
Laulava Kylätohtori: Sama täällä. En ole loman aikana edes pahemmin lukenut toria, mitä nyt pari kertaa viikossa vilkaissut. Ei jaksa enää ostaa pelkästään testiin, kun ei niitä kuitenkaan saa myytyä samalla hinnalla eteenpäin. Oma hermo ei kestä mitään monen viikon myyntiaikaa, vaan sen pitää mennä kaupaksi heti.

Ja kuitenkin on erittäin todennäköistä, ettei se testiehdokas ole sen parempi kuin nykyisetkään. Ja on kerrassaan nautinnollista mehustella ja testailla näitä nykyisiä pedaaleita, kun ei tarvitse koko ajan olla ostamassa uusia...

Kyllä ite selaan edelleen päivittäin toria. Vaan sen takia, että katson läpi monettako ilmotusta taas samasta laitteesta menee. 212 kaappi pitäis jossain kohtaa hommata ja blackheartin nuppi testata, mutta siinäpä ne.. Eipä ole onneksi hätää kiirettä kun ilmankin pärjää :)
*Maailma on potta*
Jokapaikanapina
30.07.2013 00:36:01
artal
31.07.2013 00:15:21
artal: Mulla ei aiemmin ole pahemmin Duesenberg-himoja ollut, mutta nyt kyllä kohahti kerralla aika tappiin.

Pitääpä laitella F-Musiikkin vaikka mailia ja kysellä josko tuollaista olisi mahdollista testiin saada. About 1600 euron hintaan sen maailmalta saisi, mutta ei kyllä testaamatta viitsisi.

:( Ylläripylläri ei ole Suomessa testattavaksi. Nyt selvitellään voisiko edes saada Suomeen.
Karhukoira74
31.07.2013 09:37:30

Kiinteätallainen seiska, Ibanezin PIB2 (ku ei oo passua)....Auroran strato ja toinen Amfisound. Eka speksattu kuin myös toinenkin, mutta tartteis "vähän" lisää eypoja....sääääh.
-So many assholes, so few bullets-
professori
01.08.2013 18:47:00
Kärsin harvoin GASista, mutta nyt tuli hirveä hinku pistää vähän soundipuolta remppaan. Päätinkin spontaanisti, että haluan laajentaa cleania osastoa, ja pistin itselleni EHX:n Nano Small Stonen tulemaan sen kummempia miettimättä. Phaser ei kuitenkaan ehkä sittenkään riitä, joten seuraavaksi hinkuan EHX:n Memory Toy delayta... puhumattakaan siitä, että ostin yhden särönkin ihan vasta.

Kauheaa oireilua.
"More beers more cheers that's it that's all" -Deaner
ancci
01.08.2013 18:54:31 (muokattu 01.08.2013 18:59:15)
Oli niin hyvät blues/funk jamit että alko kaipaamaan uutta stratoa!

http://www.thomann.de/fi/fender_56_strat_nos_db_a_flm.htm

Toi kaulan lakkaus. Vaahtera otelauta. 9,5 radius. Toi väri. Aah.. Toi hinta............................... Vaikka se ois 1/3 tosta hinnasta niin ei ois varaa. JUTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
hallu
01.08.2013 21:48:34
Mulla on usein GAS jotakuinkin useamman kerran vuodessa ja valitettavasti kaikenlaista tulee ostettuakin. Juuri nyt ei ole GAS:ia kun on tämän vuoden osalta kitara ja vähän muutakin kamaa ostettuna jo (yksi kitara ostettu ja pari kalliimpaa pedaalia sekä molemmat vahvistimet huollettu sekä oma ja naapurin muksut käytetty puuhamaassa ja lintsillä etc. joten alkaa realiteetitkin jo tulla vastaan).

Jos jotakin kaasuttelisi, niin kyllä edelleen se Yamahan SA2200 olisi sellainen. Käpälöin semmoista taas musafasulla ja on se vaan perhananmoinen kitara se:-). Jos tarvitsisin edes hieman vahvistinta, niin tuolta torilta olisi jo aikapäiviä sitten lähtenyt joku vintagetrankku hankintaan. Aika harvinaisia ne ovat, mutta silloin kun LAB 5, sessionette ja Polytone olivat tarjolla niin piti ihan tosissaan pidätellä itseä ettei mennyt ostamaan niitä:-). Vanhat transistori yamahat ovat myös tosi kiehtovia pelejä. Uusista vahvareista huomio kiinnittyy aina kun joku lounaslaatikko tai Tech21 on tarjolla.

Mutta kuten sanottu, niin ei mulla mitään gasia ole:-D muuten vaan toria lueskelen ja musakaupoilla hyppään:-D
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
Gabe
01.08.2013 22:43:15
hallu: Mulla on usein GAS jotakuinkin useamman kerran vuodessa ja valitettavasti kaikenlaista tulee ostettuakin. Juuri nyt ei ole GAS:ia kun on tämän vuoden osalta kitara ja vähän muutakin kamaa ostettuna jo (yksi kitara ostettu ja pari kalliimpaa pedaalia sekä molemmat vahvistimet huollettu sekä oma ja naapurin muksut käytetty puuhamaassa ja lintsillä etc. joten alkaa realiteetitkin jo tulla vastaan).

Mitä purkkeja on tullut hommattua?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)