Aihe: Custom sound myyjä vs. rosvo juoksukilpailu
1 2 3 4
Krice
31.07.2013 20:43:50

"Juostessaan varkaan perässä mies soitti kahdella puhelimella samaan aikaan hätänumeroon sekä liikkeen omistajalle"

Supersankarikyky! Kahdella puhelimella soittaminen juostessa.
Jucciz
31.07.2013 20:47:55
Krice: "Juostessaan varkaan perässä mies soitti kahdella puhelimella samaan aikaan hätänumeroon sekä liikkeen omistajalle"

Supersankarikyky! Kahdella puhelimella soittaminen juostessa.

Ei onnistuis Ameriikan presidentiltä, joka ei pysty syömään pullaa ja katsomaan sohvalla telkkaria samaan aikaan - nimittäin tukehtumatta siihen pullaan.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Laulava Kylätohtori
01.08.2013 08:25:55
sepisti: Ai kaupan alalla ei pääse kymmenen euron tuntipalkoille?
http://www.pam.fi/fi/tyo/palkat/Pal … ukot/kaupan%20palkat%201.6.2013.pdf
Perehtykää, oletetut nuoret, näihin hommiin, niin teitä ei kuseteta niin helposti :)

Tarjolla taitaa kuitenkin todellisuudessa olla enemmän jotain osa-aikaisia sopimuksia eikä täyttä 40 h/viikko. Muutenkin tuo PAM on sellainen liitto, että halvalla ovat jäsenensä myyneet.
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
reative
01.08.2013 08:58:12
Ot: tä vähän heti alkuun. Mun mielestä monilla aloilla on kohtuullisen huonot palkat jos verrataan työn vaativuuteen. Jos esim mietitään sähköpuolen palkkoja (itse olen urakointipalkoilla) niin eipä noi tuntiansiot nyt päätä huimaa, jää monilla työmailla aika heikoille liksoille ja silti töitä saa painaa ku heikkopäinen, ja usein vielä vähän päälle.

Ja sairaanhoitajat ja lähihoitajat sitten kokonaan erikseen..
niin ja vaimohan on hämeenmaalla töissä ja kuulemani mukaan se kaupassatyöskentelykin on melko rankkaa joskus eikä palkka aina vastaa työn laatua..kuulemma. Mutta nyt lopetan narisemisen, tyytyväinen olen että ON töitä. Meillä molemmilla.

Sitten aiheen äärelle, hienoa toimintaa myyjältä!! Tollasella tempulla aika nopsaan turvaa työpaikkansakin ja saa luottamusta liikkeen omistajalta. Repesin kyllä kun otsikon luin, ja luulen että rosmon päässä on välähtänyt aika monta kertaa "wtf???!" kun se myyjä vaan kestää kintereillä:D.
JaaGeRMaisTeR
01.08.2013 09:07:34
reative: Ot: tä vähän heti alkuun. Mun mielestä monilla aloilla on kohtuullisen huonot palkat jos verrataan työn vaativuuteen. Jos esim mietitään sähköpuolen palkkoja (itse olen urakointipalkoilla) niin eipä noi tuntiansiot nyt päätä huimaa, jää monilla työmailla aika heikoille liksoille ja silti töitä saa painaa ku heikkopäinen, ja usein vielä vähän päälle.

Ja sairaanhoitajat ja lähihoitajat sitten kokonaan erikseen..
niin ja vaimohan on hämeenmaalla töissä ja kuulemani mukaan se kaupassatyöskentelykin on melko rankkaa joskus eikä palkka aina vastaa työn laatua..kuulemma. Mutta nyt lopetan narisemisen, tyytyväinen olen että ON töitä. Meillä molemmilla.

Sitten aiheen äärelle, hienoa toimintaa myyjältä!! Tollasella tempulla aika nopsaan turvaa työpaikkansakin ja saa luottamusta liikkeen omistajalta. Repesin kyllä kun otsikon luin, ja luulen että rosmon päässä on välähtänyt aika monta kertaa "wtf???!" kun se myyjä vaan kestää kintereillä:D.

Kyllä sillä 16€/h pärjää :) mutta joo juosta saa kun hullu.. ja 40 asiaa pitää tehdä yhtäaikaa
*Maailma on potta*
reative
01.08.2013 09:30:05
JaaGeRMaisTeR: Kyllä sillä 16€/h pärjää :) mutta joo juosta saa kun hullu.. ja 40 asiaa pitää tehdä yhtäaikaa

No pärjää toki, mutta ottaen huomioon että työtä on paljon niin sitä vaan marisin. Ja sillon piti kyllä vähän marista kun erään aren sähkärin kanssa juttelin niin kertoipa että olivat saaneet neuvoteltua 20€ tuntiliksan. Olihan se tosin ultrakiire työmaakin. Ja onhan toki joskus ollut meilläkin sillai että on ihan palkoille päästy, jos vaikka urakan ottaa teollisuustyömaalla kaapelihyllyasennuksesta per asennettu metri niin siinä pääse jo hyville liksoille kun niitä päällekkäin kuitenkin tulee jokunen isolla työmaalla. Riippuu tietysti jos hirveesti joutuu uusia reikiä poraamaan ettei vanhat kiinnikkeet passaa niin se taas erikseen.
Kylläpä topikki taas meinaa vähän lähteä raiteiltaan, ja tässäkin syynä puhelimen räpläys työaikana :D

Pitääkin lähteä varmaan töihin tästä--->
sticky fingers
01.08.2013 10:21:11 (muokattu 01.08.2013 10:23:38)
Palkan suuruus vs. työn vaativuushan on useimmiten vaan siitä kiinni, kysytäänkö työn tarjoajalta vai tekijältä. Varsinkin ns. suorittavalla tasolla ja matalan koulutustason duuneissa näin tapaa olla. Kaikkiin tää ei tietenkään päde, tämäkään.

EDIT: Aiheesta vielä sen verran, että kovakuntoinen myyjämies ollut tosiaan. Ja virkeänä nopeassa tilanteessa - ei ihan vastaa sitä stereotyyppistä kivijalkaliikkeen kesähemmomyyjämielikuvaa...

Tuolla Customsoundsin huudeilla on aika helponlaista eksyttää enempi perässä tuleva jahtaaja, kun porttikonkeja ja kadunkulmia on tiiviissä. Liekö tämä rosmo sitten lähtenyt sinne rannan suuntaan juoksemaan...
...
Ssyba
01.08.2013 10:36:22
Laulava Kylätohtori: Tarjolla taitaa kuitenkin todellisuudessa olla enemmän jotain osa-aikaisia sopimuksia eikä täyttä 40 h/viikko. Muutenkin tuo PAM on sellainen liitto, että halvalla ovat jäsenensä myyneet.

Tätä minäkin tarkoitin mutta en jaksanut enää jankata. Äärimmäisen harva tekee kaupan alalla lähellekkään 40h viikko joten kuukausipalkat jäävät pieniksi. Näin ollen feissarina tienaa varmasti enemmän.
Karhu III, elämän nektariini...
sepisti
01.08.2013 11:44:02 (muokattu 01.08.2013 11:44:58)
Ssyba: Tätä minäkin tarkoitin mutta en jaksanut enää jankata. Äärimmäisen harva tekee kaupan alalla lähellekkään 40h viikko joten kuukausipalkat jäävät pieniksi. Näin ollen feissarina tienaa varmasti enemmän.

Jos tarkoittaa jotain, kannattaa kirjoittaa se tänne, eikä ajatella vain itsekseen:) Yks Pamilainen makaa tuossa vieressä, että olen kyllä tietoinen niin kaupan- kuin ravintola-alankin erityispiirteistä. Sä siis meinaat, että feissareilla on toistaiseksi voimassaolevat täysiaikaiset työsuhteet? Jos näin on, niin se tietysti mahtava juttu.
http://www.youtu.be/L5gGjlyzxfo
Pop Corn
01.08.2013 12:00:59
Niillä jotka ottaa feissareita on yleensä ihan hyvä palkka. Tosin mä en kyl maksais mitään, ku noita amatöörejäkin riittää.
.
AngieRainbow
01.08.2013 12:09:57
Tämä ketju on jo menetetty.

Feissarit tekee 4,5 h per päivä, eli ei siinä hirveästi tienaa. Tavoite on saada 5 kuukausilahoittajaa päivässä ja voin sanoa, että siihen saa hommia tehdä. Eli 45 euroa tulee päivässä liksaa. Siitä verot pois, ja koko päivä on kuunneltu Tampereen punaniskojen vittuilua, niin ei se pidemmän päälle mikään unelmaduuni ole.

Ensimmäinen kesä mulla oli tosi hauskaa, toinen menetteli ja kolmas yhtä helvettiä. Hyvään tarkoitukseen ne rahat toki meni ja lahjoittaja antaa 5 euroa kuukaudessa, niin eipä siihen kenenkään talous kaadu.

Mutta tämä feissauksesta. Pidän turpani kiinni ja jatkan kitaran soittoa.

Kiitos ja anteeksi.
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
sepisti
01.08.2013 15:13:07
Oma tarkoitukseni ei ollut moittia feissareita tai muitakaan työntekijöitä. Peace vaan kaikille!
http://www.youtu.be/L5gGjlyzxfo
Pop Corn
02.08.2013 02:50:34
Luulisi feissarin ensimmäisestä kieltäytymisestä tajuavan, jolloin pelkkä ei kiitos riittää. Toki, jos feissari alkaa liikaa inttämään, niin voihan siinä hermot mennä.

No daa-a! Ja sä kun maksoit jo huntin. Eikä sit otakaa...

Sori, mä haen takin pika pikaa, mut mä luulin että: facial = feissari

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f6/Facial.jpg

Ja sit takki ja nopiaa!
.
Wradlin
03.08.2013 19:45:50
Pop Corn: No daa-a! Ja sä kun maksoit jo huntin. Eikä sit otakaa...

Sori, mä haen takin pika pikaa, mut mä luulin että: facial = feissari

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f6/Facial.jpg

Ja sit takki ja nopiaa!

Joo, olet näemmä kokenut erilaisia feissarikeikkoja kuin monet muut.
Kivijalka
03.08.2013 20:57:44
Täydet propsit!

Sekä myyjälle joka antoi kaikkensa, että tämän ketjun kirjoittajille joiden mielestä feissarit pitäisi puukottaa ja tappaa.
"Once again the gods spread the cheeks to ram cock in fucking ass!"
Rg505bk
06.08.2013 15:04:14
Eiköhän tässä maassa ole verotuksella hoidettu kuntoon se, että saat sitten 10, 20 tai 30 € tunnissa, niin käteen jää yhtä paljon...
rheinone
06.08.2013 18:38:18
Rg505bk: Eiköhän tässä maassa ole verotuksella hoidettu kuntoon se, että saat sitten 10, 20 tai 30 € tunnissa, niin käteen jää yhtä paljon...

Kyllä! Kävin muutama vuos sitte Berliinin DDR-museossa, minkä johdosta pienen pohdinnan jälkeen daungreidasin hommani dibl-inssin touhuista taksikuskin kunnioitettavaan vakanssiin.

http://www.ddr-museum.de/
"There's plenty good money to be made, by supplying the army with the tools of the trade."
Laulava Kylätohtori
06.08.2013 22:14:41
Rg505bk: Eiköhän tässä maassa ole verotuksella hoidettu kuntoon se, että saat sitten 10, 20 tai 30 € tunnissa, niin käteen jää yhtä paljon...

On. Ja se on niin perseestä kuin olla ja voi...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
rheinone
06.08.2013 22:46:15
Laulava Kylätohtori: On. Ja se on niin perseestä kuin olla ja voi...

Hä? ...täällä kenenkään pakko oo asua. "Haluan kastua Ameriikassa"?

Hyvin tää sos-demokratia mummiest täällä toimii, toisin ku esmes DDR:ssä aikoinaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)