Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Selmer treble n bass + sille overdrive
1
Theodor
31.07.2013 20:01:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vahvistimen metsästys jatkuu.. Kävin testimässä otsikossa mainittua vintage brittinuppia joka oli hyvin sopivalla hinnalla kaupan..cleanit ja kevyt roso oli mannaa korville, mutta ainut asia mikä esti sen että en jo kantanu sitä kotiin, niin se että saako tuosta vähän raskaampaan rokkiin tyyliin (guns n roses etc..) sopivaa soundia. Järkevin tapa varmasti olis boostailla jollain hyvällä overdrivellä sitä(tubescreamer?). Styrkkarissa kiehtoi sen dynaamisuus ja helppokäyttöisyys. Itse kun en tykkää yhtään pelleillä minkään turhan sälän kanssa.
 
| | | | V tässä nyt sitten tämä alle kirjoitus
humppahanuristi
31.07.2013 21:09:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Puhtiahan tuossa vehkeessä riittää, en ole itse kyllä saanut edes kevyelle rosolle, korvat ei kestä kääntää niin isolle.
Treble kanava on aika kirkas ja siitä on alapään toistoa rajoitettu aika lailla, en tiedä onko sillä sitten vaikutusta OD:n valintaan.
 
Humpasta rautalankaan...
Theodor
01.08.2013 08:20:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

humppahanuristi: Puhtiahan tuossa vehkeessä riittää, en ole itse kyllä saanut edes kevyelle rosolle, korvat ei kestä kääntää niin isolle.
Treble kanava on aika kirkas ja siitä on alapään toistoa rajoitettu aika lailla, en tiedä onko sillä sitten vaikutusta OD:n valintaan.

 
Koitin kääntää volan johkin puoleen väliin, niin kyllä siinä pientä rosoa oli jo havaittavissa. Volumehan oli kyllä jo kova tuossa vaiheessa, mutta ei haittaa kun Bändin kanssa kuitenkin soittelisin.
 
Tänään vois mennä vielä enemmän testaamaan paremmalla ajalla. Onko jollain suositella hyviä speduja minkä kanssa tuota kokeilis?
 
-Teemu
 
| | | | V tässä nyt sitten tämä alle kirjoitus
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «