Aihe: Tatuointi
1 2 3 4 5108 109 110 111 112 113 114 115 116
Kukkis 77
05.07.2013 00:22:17

ltg: No okei, digiboksi on vähän tyhmä

Mitä helvettiä :D:D Asiaa!
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki
Mr. Speed
10.07.2013 11:53:52
Jeszse: Mä jotenkin ymmärsin että tässä oli kyseessä just tämmönen asia?

Sitäpaitti toi "sillä pitää olla joku merkitys" tollasena absoluuttisena totuutena ilmaistuna nyt on jokaisen henkilökohtainen asia. Vai onko sun mielestä väärin se, että joku ottaa vaikka täyden hihan pääkalloja, jos se sen omasta mielestä näyttää siistiltä?

Pointti varmaan vaan on siinä, että itselle syvemmän merkityksen tatuointi ei todennäköisemmin ala vituttaa sitten joskus. Itse en juuri tästä syystä ottaisi vain "siistiä kuvaa" ihoon, koska maku ja mielipiteet muuttuu. Persoona taas harvemmin.

Senpä takia omassa käsivarressa on itse suunniteltu kuva, joka kuvastaa omaa persoonaa aika vahvasti. Ei se hienon kuvan tatuoiminen väärin ole. Oma asiahan se on, mutta itse en niin tekisi. Itse olen sen verran hipsteri, etten mitään katalogikuvaa ottaisi, vaan tatuoinnin pitää olla originaali.
http://www.sieni.us/?id=38
Entropia666
12.07.2013 10:15:33 (muokattu 12.07.2013 14:11:35)

Mr. Speed: Itse olen sen verran hipsteri, etten mitään katalogikuvaa ottaisi, vaan tatuoinnin pitää olla originaali.

Mitä jos kertoisin että kaikki mun ilman merkitystä hakatut kuvat on kustom-hommia kahta lukuunottamatta. Toinen H.R. Gigerin kuva ja toinen on yhen brasialaisen jannun tekemä. Ei pelkoa että näillä leveysasteilla tulee vastaan. Käsi on siis kokonaan tatuoijan suunnittelema paikan päällä.

edit. olihan mulla kolmas, otettu jostain 1800-luvun hiilellä tehdyistä ruumiinavauspiirroksista.
Täysin uudet sivut: H A J E . F I
Funkånaut
12.07.2013 11:23:50

Mr. Speed: Itse olen sen verran hipsteri, etten mitään katalogikuvaa ottaisi, vaan tatuoinnin pitää olla originaali.

Sama mullakin. Jotenkin hassua, että jengi menee hakkauttamaan jotakin katalogikuviaan itselleen.

Mutta, kukin tyylillään.
Hippi, tuo värikäs ihmispinjata: Kunnon pieksennällä siitä irtoaa iloa ja huvituksia kaikille maailman lapsille. - Kivijalka Kuuntelen tämmöistä
Heissask
12.07.2013 15:44:03

En ollut tajunnut, että katalogikuvia ylipäänsä on, tai että joku niitä ottaa. Olen ajatellut että ne ovat lähinnä sitä varten, että esitellään tatuoijan taitoja. Hmmm...
"Rupesi jo jännittämään, kun yhtäkkiä tuli niin masentunut ja ahdistunut olo. Onneksi se olikin vain nälkä. Söin tortillan ja elämä jatkuu." -M4ss3 m/
Mr. Speed
12.07.2013 16:00:04
Heissask: En ollut tajunnut, että katalogikuvia ylipäänsä on, tai että joku niitä ottaa. Olen ajatellut että ne ovat lähinnä sitä varten, että esitellään tatuoijan taitoja. Hmmm...

Siis tiedätkö ne lehtiset, joita tatuointistudioissa on? Ei siis tatskaajan oma portfolio vaan ihan sellanen lehti missä on miljuuna tatuointia. Itse olen ymmärtänyt ne sellasina, mistä voi hakea ideoita, mutta tuleepa nähtyä tuttavapiirissäkin niitä "toi on siisti kuva, otan tollasen"-kuvia suoraan vastaavasta lehtisestä. Ja sitten ne perus katalogitribaalit. Mutta ei kai mun tarvikkaan tajuta.

Kyllä jengillä voi olla paljonkin itselle merkityksettömiä mutta originaaleja kuvia. En mä sitä kiellä. Itse vain koen kyllästymisriskin liian suureksi ottaakseni kuvan vain sen takia että se on siisti. Vaikka olisi kuinka originaali.
http://www.sieni.us/?id=38
Bluesmies
02.08.2013 13:28:33
Ed_Guy: Jos haluan niin kuvana tosiaan tulee olemaan fallout pelisarjasta tuttu brotherhood of steelin logo.

En sitten tiedä miten tietokonepelin logo kestää ajan hammasta?
sticky fingers
02.08.2013 13:42:46
Bluesmies: En sitten tiedä miten tietokonepelin logo kestää ajan hammasta?

Miksei kestäisi? Kestänee aikaa ihan siinä missä Sonic the Hedgehog, Atrian pallogrillitatuointi, tribaali tai nuottiavainkin. Eiköhän tuo ole suhtautumisesta kiinni...
...
dinghie
02.08.2013 13:43:47

Ihan samanlailla ku muutkin logot. Onhan tuo vuodesta '97 ollu jo olemassa.
Jeszse
03.08.2013 10:44:21
sticky fingers: Miksei kestäisi? Kestänee aikaa ihan siinä missä Sonic the Hedgehog, Atrian pallogrillitatuointi, tribaali tai nuottiavainkin. Eiköhän tuo ole suhtautumisesta kiinni...

Kyllähän tää kestää. https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd. … 83835_2193279311922_974880598_n.jpg
Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats
Carvel
03.08.2013 14:35:00

http://www.nesretro.com/MeeNytVittuun.jpg
Wradlin
03.08.2013 23:52:04

Eiköhän ne kestä, Zeldaan liittyviä juttujakin on tatuoitu melkoisen paljon ja onhan sekin peli kohta jo 30 vuotta vanha.
-Lassi-
04.08.2013 15:14:36
Mulla on deathclaw kätkettynä muiden mörköjen sekaan oikeessa käsivarressa. Joku sen sieltä on bongannutkin, aina saanut positiivissävytteistä karjumis palautetta.
En ole katsonut tätä remakea, mutta tuomitsen sen näkemättä paskaksi. Joku sliipattu versio alkuperäisestä. Vähän niinkuin joku toimitusjohtaja yrittäisi vetää kitaralla bluesia firman pikkujouluissa. -Kampela77
Bluesmies
04.08.2013 23:38:47
Carvel: http://www.nesretro.com/MeeNytVittuun.jpg

Hoho. Rauhottukaa. Mietin tuossa vain, että miten kestää. Mutta onneksi nyt sain teiltä vastauksen: kestää VITUN HYVIN.
randomrokkari
06.08.2013 19:10:39
jokainen tablaa tyylillään ja oha se iha cool idea et jos itel on skilssei piirtää oma leima minkä meinaa ottaa. se on uniikkia mut. ite oon kyll vaan napannu kaikki kuvat googlest 10min enne duunaust enkä oo vieläkään katunut ja alkaa olee kädet jo täynnä varjostukset vaan nii sleeve on ready mut pointti on se et hyvin harvoin tulee vastaan samanlaista josset mee portfolioo tsekkailee ja kinuuet haluut sellasen. tosin monet artistit ei duunaa kahta samanlaista leimaa et ei muut
Jeszse
06.08.2013 20:04:01
randomrokkari: jokainen tablaa tyylillään ja oha se iha cool idea et jos itel on skilssei piirtää oma leima minkä meinaa ottaa. se on uniikkia mut. ite oon kyll vaan napannu kaikki kuvat googlest 10min enne duunaust enkä oo vieläkään katunut ja alkaa olee kädet jo täynnä varjostukset vaan nii sleeve on ready mut pointti on se et hyvin harvoin tulee vastaan samanlaista josset mee portfolioo tsekkailee ja kinuuet haluut sellasen. tosin monet artistit ei duunaa kahta samanlaista leimaa et ei muut

Huono masterhat-kopio.
Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats
Wradlin
06.08.2013 23:59:23
randomrokkari: jokainen tablaa tyylillään ja oha se iha cool idea et jos itel on skilssei piirtää oma leima minkä meinaa ottaa. se on uniikkia mut. ite oon kyll vaan napannu kaikki kuvat googlest 10min enne duunaust enkä oo vieläkään katunut ja alkaa olee kädet jo täynnä varjostukset vaan nii sleeve on ready mut pointti on se et hyvin harvoin tulee vastaan samanlaista josset mee portfolioo tsekkailee ja kinuuet haluut sellasen. tosin monet artistit ei duunaa kahta samanlaista leimaa et ei muut

Kovin mielenkiintoista.
Heissask
07.08.2013 13:55:56

Kenenkäs kakkosaccountti sinä olet?
"Rupesi jo jännittämään, kun yhtäkkiä tuli niin masentunut ja ahdistunut olo. Onneksi se olikin vain nälkä. Söin tortillan ja elämä jatkuu." -M4ss3 m/
delarco
07.08.2013 15:44:31
Tsiisus, mitä pissistekstiä...
Oikein teki pahaa lukee.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)