Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Custom sound myyjä vs. rosvo juoksukilpailu
1 2 3 4
askomiko
30.07.2013 13:53:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hienoa/kamalaa!
 
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013073017306956_uu.shtml
 
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
Gabe
30.07.2013 14:08:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uskomattoman röyhkeää toimintaa. Toivottavasti sai myyjä hyvän kitaran. :)
AngieRainbow
30.07.2013 14:09:38 (muokattu 30.07.2013 14:10:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Menee täysin OT:ksi, mutta pakko jakaa seuraava stoori.
 
Olin pari kesää sitten Amnestyllä töissä Tampereella F2F-hommissa. Näen keskellä päivää kun joku nuori kaveri juoksee pitkin Hämeenkatua lompakko kädessä. Hänen perässään Amnestyn toinen feissari ja hänen perässään hätääntynyt ruovashenkilö huutaen: "Ottakaa varas kiinni!".
 
Amnestyn feissari jahtaa varasta herkeämättä ja alkaa saavuttaa tätä. Varas heittää lompakon taakse päin ja jatkaa pakoaan. Feissari poimii lompakon ja palauttaa sen rouvalle. "Olkaa hyvä." Rouva alkaa kaivamaan kädet täristen rahaa feissarille palkinnoksi. Feissari ei missään nimessä ota rahaa vastaan, ja rouva kysyy, eikö hän voi tehdä mitään. "Jos haluatte, voitte liittyä Amnestyyn pariksi kuukaudeksi." Rouva liittyi.
 
Coolein feissaus mitä olen ikinä nähnyt.
 
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
TMik
30.07.2013 22:57:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Que? Feissari?
 
AngieRainbow
30.07.2013 23:09:41 (muokattu 30.07.2013 23:11:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TMik: Que? Feissari?
 
Se vittumainen jätkä/tyttö, joka tulee kadulla kinuamaan sinua liittymään Amnestyn/Green Peacen/Unicefin yms. kuukausilahjoittajaksi. Voi toki olla, että kukaan ei ole niin hullu, että Porvooseen lähtisi.
 
F2F = Face to Face -> Feissari
 
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
TMik
30.07.2013 23:37:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AngieRainbow: Se vittumainen jätkä/tyttö, joka tulee kadulla kinuamaan sinua liittymään Amnestyn/Green Peacen/Unicefin yms. kuukausilahjoittajaksi. Voi toki olla, että kukaan ei ole niin hullu, että Porvooseen lähtisi.
 
F2F = Face to Face -> Feissari

 
Ei helvetti, just niitä tun ituhippejä joilla ei oo oikeita töitä eikä parempaakaan tekemistä ku häiritä ihmisiä jossain torin kulmalla. All is forgiven jos kyseessä on nuori ja erityisen kaunis nainen mutta vielä mies! Mä tiesin tän, mä arvasin : oon käyny pariin otteeseen tampereella ja siellä oli just sen olosta porukkaa että noita suorastaan sikiää niiltä kulmilta.
 
AngieRainbow
30.07.2013 23:54:15 (muokattu 30.07.2013 23:56:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TMik: joilla ei oo oikeita töitä
 
10 e / h saa feissari. Siitä verot yhteiskunnalle.
 
Olin viikonloppuna yökerhossa blokkaamassa laseja huonommalla palkalla.
 
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
JaaGeRMaisTeR
31.07.2013 00:16:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AngieRainbow: 10 e / h saa feissari. Siitä verot yhteiskunnalle.
 
Olin viikonloppuna yökerhossa blokkaamassa laseja huonommalla palkalla.

 
Ei paha :) mahtaakohan olla jotain vaatimuksia vai riittääkö palkkaan hyvä yritys?
 
*Maailma on potta*
sepisti
31.07.2013 00:16:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AngieRainbow: 10 e / h saa feissari. Siitä verot yhteiskunnalle.
 
Olin viikonloppuna yökerhossa blokkaamassa laseja huonommalla palkalla.

 
Sua on kusetettu.
 
http://www.youtu.be/L5gGjlyzxfo
AngieRainbow
31.07.2013 01:38:10 (muokattu 31.07.2013 01:44:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JaaGeRMaisTeR: Ei paha :) mahtaakohan olla jotain vaatimuksia vai riittääkö palkkaan hyvä yritys?
 
Riittää hyvä yritys, mutta ei ne tyhjästä maksa, eli jos ei tule tulosta, niin työsuhde jää lyhyeksi. Itse olin kolme kesää Amnestyllä.
 
sepisti: Sua on kusetettu.
 
Jos blokkarin palkkaan viittaat, niin näin se menee. Niillä korteilla on pelattava, mitkä Jumala on suonut.
 
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Vilpur1
31.07.2013 07:05:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TMik: Ei helvetti, just niitä tun ituhippejä joilla ei oo oikeita töitä eikä parempaakaan tekemistä ku häiritä ihmisiä jossain torin kulmalla. All is forgiven jos kyseessä on nuori ja erityisen kaunis nainen mutta vielä mies! Mä tiesin tän, mä arvasin : oon käyny pariin otteeseen tampereella ja siellä oli just sen olosta porukkaa että noita suorastaan sikiää niiltä kulmilta.
 
Mikään ei oo niin törkeetä kun halveksia toisen työtä! Naurettava kommentti, täysin turha eikä liity aiheeseen! Suosittelen poistamaan koko tekstin.
 
I got myself a Cadillac But I can't afford the gasoline
Laulava Kylätohtori
31.07.2013 08:14:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arvostan ihmisiä, jotka palkasta tinkien tekevät työtä, josta pitävät. En tiedä oliko Angien homma sellaista, mutta kuitenkin. Toki hyvällä palkalla on kiva ostella kaikkea (en siis viittaa tällä itseeni), mutta näkisin, ettei se raha loppuviimeksi ole kuitenkaan niin tärkeää, vaikka se tiettyyn rajaan asti elämää helpottaakin.
 
Tiedä sitten olisinko nykyistä onnellisempi, jos voittaisin lotosta 10 miljoonaa ja tilaisin kolme rekka-autolastillista kitarakamaa (kaiken, mitä haluan ja vielä vähän päälle) uuteen 2000 m2 kivitalooni. Alkuhuuman jälkeen voisi tilanne olla jopa entistä huonompi. Eihän mikään tunnu miltään, jos sen eteen ei ole joutunut näkemään vaivaa tai tekemään työtä...
 
Tiedä sitten, oliko tämäkin turha ot vain köyhän säälittävää itsepetosta ja uskottelua, että raha ei tuo onnea... ;)
 
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Ssyba
31.07.2013 10:01:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulava Kylätohtori: Arvostan ihmisiä, jotka palkasta tinkien tekevät työtä, josta pitävät. En tiedä oliko Angien homma sellaista, mutta kuitenkin.
 
Feissarin hommassahan nimenomaan on palkka aika korkea ottaen huomioon että siihen pääsee ns. melkein kuka vain. Tuskin sitä hommaa moni tekee mistään kutsumuksesta vaan nimenomaan 10e tuntipalkan takia. No ehkä jotkut kettutytöt voi tehdä omasta kiinnostuksesta. Ei kovin monessa muussa työssä pääse edes lähelle 10e ansioita tunnissa jollei ole mitään koulutusta. Esim. kaupan alan hommissa törkeästi pienempi palkka ja silti niitäkin tehdään mielellään.
 
Karhu III, elämän nektariini...
sepisti
31.07.2013 11:07:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ssyba: Feissarin hommassahan nimenomaan on palkka aika korkea ottaen huomioon että siihen pääsee ns. melkein kuka vain. Tuskin sitä hommaa moni tekee mistään kutsumuksesta vaan nimenomaan 10e tuntipalkan takia. No ehkä jotkut kettutytöt voi tehdä omasta kiinnostuksesta. Ei kovin monessa muussa työssä pääse edes lähelle 10e ansioita tunnissa jollei ole mitään koulutusta. Esim. kaupan alan hommissa törkeästi pienempi palkka ja silti niitäkin tehdään mielellään.
 
Ai kaupan alalla ei pääse kymmenen euron tuntipalkoille?
http://www.pam.fi/fi/tyo/palkat/Pal … ukot/kaupan%20palkat%201.6.2013.pdf
Perehtykää, oletetut nuoret, näihin hommiin, niin teitä ei kuseteta niin helposti :)
 
http://www.youtu.be/L5gGjlyzxfo
Ssyba
31.07.2013 19:31:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sepisti: Ai kaupan alalla ei pääse kymmenen euron tuntipalkoille?
http://www.pam.fi/fi/tyo/palkat/Pal … ukot/kaupan%20palkat%201.6.2013.pdf
Perehtykää, oletetut nuoret, näihin hommiin, niin teitä ei kuseteta niin helposti :)

 
Kai nyt alalla kuin alalla palkka nousee kokemuksen myötä mutta aloituspalkka ei kyllä tasan huitele lähellekkään kymppiä
 
Karhu III, elämän nektariini...
BoNey
31.07.2013 20:26:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ssyba: Kai nyt alalla kuin alalla palkka nousee kokemuksen myötä mutta aloituspalkka ei kyllä tasan huitele lähellekkään kymppiä
 
Tuosta taulukostahan sen voit tarkistaa, että aloituspalkka on pääkaupunkiseudulla vähintään 10,32e ja muualla Suomessa 9,91e.
 
www.youtube.com/user/StereoidsBand/videos
MannihilatoR
31.07.2013 20:40:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hieman menevät nämä topicit hakoteille. . .
 
...ja hymiöt viestini loppuun: :D :D :D :D :D :D
TMik
31.07.2013 20:42:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin ei nyt sitten kuitenkaan kiskota herneitä joohan.
 
Ei tässä kukaan oo aikuisten oikeesti dissannu kenenkään duuneja
 
LaMotta
31.07.2013 20:42:28 (muokattu 31.07.2013 20:42:42)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

askomiko: Hienoa/kamalaa! http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013073017306956_uu.shtml
 
Jos myyjälle luvattiin palkkioksi kitara niin kai sieltä kassasta oli lähdössä ihan sievoinen summa? Tä?
 
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Alfons Åberg
31.07.2013 20:42:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä tulee feissareihin, olen huomannut että kun on hienompi paita ja salkku kädessä, feissarit jättävät rauhaan. Ajattelevat kai että tuo ei ole niin johdateltavissa kuin maailmantuskaan heränneet opiskelijat.
 
Se vaan tarjoaa myös plussana sen vaihtoehdon, että mutkasta voi poistua tyylikkäässä hallitussa luisussa, jos haluaa. -AWKM
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «