seppoartturi@gmail.com 29.07.2013 19:34:29 | |
---|
Voisiko joku neuvoa miten ilmaisen nuotinnus ohjelman saa ladattua koneelle. Alku lähtee kyllä, kun ohjeet on suomenkielisiä. Mutta kun ne vaihtuu englanniksi, niin mulla loppuu taito siihen. Eli voisiko joku opastaa avaamisen suomenkielellä. |
seppoartturi@gmail.com: Voisiko joku neuvoa miten ilmaisen nuotinnus ohjelman saa ladattua koneelle. Alku lähtee kyllä, kun ohjeet on suomenkielisiä. Mutta kun ne vaihtuu englanniksi, niin mulla loppuu taito siihen. Eli voisiko joku opastaa avaamisen suomenkielellä. Opastusta helpottaisi huomattavasti kun tietäisi mikä ohjelma kyseessä? Eikös ne aika helposti yleensä lataudu, mutta käyttö saattaa ollakin visaisempi juttu. Onko musiikinteoria muuten tuttu ja nuotinkirjoitus yleensä? |
Janus 29.07.2013 22:33:12 | |
---|
seppoartturi@gmail.com: Voisiko joku neuvoa miten ilmaisen nuotinnus ohjelman saa ladattua koneelle. Alku lähtee kyllä, kun ohjeet on suomenkielisiä. Mutta kun ne vaihtuu englanniksi, niin mulla loppuu taito siihen. Eli voisiko joku opastaa avaamisen suomenkielellä. http://musescore.org/fi Tuotako tarkoitat? Kerro lisäksi käyttämäsi koneen käyttöjärjestelmä (Windows / Mac OS X / muu). |
Feline 31.07.2013 14:02:37 (muokattu 31.07.2013 14:03:18) | |
---|
Siis mitä, eihän ne ole kuin painaa pari kertaa "ok" nappulaa. Itsellä MuseScore ja Siben trial ladattuna (win vista). |