Aihe: iron maiden signature stratocaster
1
lavaamo
12.11.2003 13:15:17
näin varmaan noin vuosi sitten pienen jutun tälläisestä fenderistä soundis, ei ole ikinä tullut missään vastaan mutta ajattelin että onko kukaan koskaan koikeillu tai omista tätä eli millainen keppi on?
PekkaM
12.11.2003 13:39:21
näin varmaan noin vuosi sitten pienen jutun tälläisestä fenderistä soundis, ei ole ikinä tullut missään vastaan mutta ajattelin että onko kukaan koskaan koikeillu tai omista tätä eli millainen keppi on?

Eikös se ole japanilainen Strato original floikkatallalla ja humppareilla. Enempää tietoa ei valitettavasti minulla ole.
Osta JEM77BFP!
weelie
12.11.2003 13:49:08
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition'
skebajaba
12.11.2003 23:02:57

katohan onko thomannilla niit vielä myynnissä...
jokunen aika sit oli ainakin.
-hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!-
RjW
13.11.2003 00:12:50
Joskus pari vuotta sitten tai jotain sinne päin tuli F-musiikissa testattua. Ei jäänyt kyllä mitenkään erityisesti mieleen. Toisaalta en juurikaan tykkää Stratoista. Tuo Maiden-strato taisi olla sellainen useamman kompromissin kitara, eli yhdistetty ominaisuuksia Janickin ja Murrayn kitaroista. Sellainen Steve Harris -basso olisi kyllä kiva.
"If you're gonna scream, screm with me - moments like this never last"
Chemo
13.11.2003 17:52:30

Joskus pari vuotta sitten tai jotain sinne päin tuli F-musiikissa testattua.

Sama juttu. Floikkatallasta en tykännyt, mun mielestäni semmoinen vie Stratosta liikaa hyvää pois. Nauhat olivat niin isot, että sekin oli mun mielestäni vähän epästratomaista. Ja vielä se, etten ole Maiden-fani, vähensi soittimen makeutta mun silmissäni.

Mutta: jos just tuollaisen haluaa, ja tietää mistä on kyse, niin mikä ettei.
Ramalamadingdong.
Player
13.11.2003 18:12:10
Jos oikein muistan tollasessa stratossa oli "peili pleksi"
Todellinen optimisti ei huomaa edes lusikkaa takapuolessaan!
Niskamies
13.11.2003 18:32:25
Jos oikein muistan tollasessa stratossa oli "peili pleksi"

kyllä on. mikkeinä kaksi hot railsia ja tallassa jr. jb.
Hanki presari ja ole tosimies!
toxic
08.05.2004 22:36:21
offa topicen:adrian smithin lado ois muuten siisti

Miks sinä nostit tämän ylös tuon takia? :D

Laittakaapas linkkiä tuon kitararasrn asnfffffaööö...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)