Aihe: Tangomarkkinat 2013
1 2 3 4 59 10 11 12 13
EP
28.07.2013 18:09:15
House Band:

..Viimeinen laulaja,jonka minä tiedän pompanneen julkisuuteen pelkästään pyrkyrin
parhaita puolia käyttämällä on..

Pyrkyrin?
Mä näkisin tuon paremminkin juuri innostuksena ja haluna laulaa, mikä on varmaan niitä tärkeimpiä asioita laulajallakin?
No miten tahansa, mutta joka tapauksessa hyvä, että ko. musiikin ammattilaiset on nähneet ne kyvyt, tietenkin osa on saanut "suojattinsa" myöhemmästä menestyksestä osansa mikä on ihan oikein.
House Band
28.07.2013 18:19:32
Tankero: Mun ois vissiin kannattanut herätä kunnolla ennen kommentointia.

Vissiin,mikäli et oikeasti ole tuota mieltä.
Jokainen saa,ja täytyykin olla omaa mieltä.
Mä kirjoitin oman mielipiteeni kyseisestä artistista.
En tunne,en ole koskaan kompannut,mutta julkinen status on ainakin ihan kohdillaan Nti Teräsniskalla,eikä laulajana taidollisesti,eikä soundillisesti ole hän ollenkaan huono.
Paljon paskaa toki kirjoitan,mutta on mullakin oikeus kertoa oma mielipiteeni?
Soittaja soittaa,haitaristi haittaa.
House Band
28.07.2013 18:25:46
EP: Pyrkyrin?
Mä näkisin tuon paremminkin juuri innostuksena ja haluna laulaa, mikä on varmaan niitä tärkeimpiä asioita laulajallakin?
No miten tahansa, mutta joka tapauksessa hyvä, että ko. musiikin ammattilaiset on nähneet ne kyvyt, tietenkin osa on saanut "suojattinsa" myöhemmästä menestyksestä osansa mikä on ihan oikein.

Jos ainut mitä tuosta kirjoituksesta löysit/sisäistit on tuo "pyrkyri",niin olen oikein otettu.
Tähän,sekä aikaisempiin kirjoituksiini viitaten haluan tuoda julki vanhan sananlaskun; Missäs paska,jos ei rattailla. (Köyliö a.d.1612).
Soittaja soittaa,haitaristi haittaa.
EP
28.07.2013 18:38:13
House Band: Jos ainut mitä tuosta kirjoituksesta löysit/sisäistit on tuo "pyrkyri",niin olen oikein otettu.
Tähän,sekä aikaisempiin kirjoituksiini viitaten haluan tuoda julki vanhan sananlaskun; Missäs paska,jos ei rattailla. (Köyliö a.d.1612).

Osaanhan mä jo vastasinkin, enempää en viitsi eikä ole tarpeenkaan.
Ko. laulaja tietää itse oman arvonsa laulajana, hyvä ääni ja laulaa erittäin hyvin, opiskellut laulua ja tekee jonkin verran keikkaa myös.
tarmo
29.07.2013 00:30:57
Yön siivet: Myrsky vesilasissa? Muusikoitten maailma näyttää olevan pieni ja kovasti rajoittunut. Joudun nykyisin aika usein kysymään itseltäni, että ihan oikeastiko Yön siivet sinä haluat siihen mukaan. Heh.

Kun seuraavan kerran keskustelet alter egosi kanssa, suosittele jättäytymään ulkopuolelle. Niin on paras kaikille.
Tankero
29.07.2013 01:14:23
House Band: Vissiin,mikäli et oikeasti ole tuota mieltä.
Jokainen saa,ja täytyykin olla omaa mieltä.
Mä kirjoitin oman mielipiteeni kyseisestä artistista.
En tunne,en ole koskaan kompannut,mutta julkinen status on ainakin ihan kohdillaan Nti Teräsniskalla,eikä laulajana taidollisesti,eikä soundillisesti ole hän ollenkaan huono.
Paljon paskaa toki kirjoitan,mutta on mullakin oikeus kertoa oma mielipiteeni?

Kuten sanoin, ois pitänyt herätä ennnen kuin kommentoin.

Suvihan on huippu vetäjä ja tyyppi myös.
Bändiä unohtamatta.
Humppajyrä
EP
29.07.2013 01:29:15
Niin ja valittiinhan siellä myös tangojuniorit:

http://www.tangomarkkinat.fi/tangojuniori-laulukilpailu.html
pekkajau
29.07.2013 23:05:25
Yön siivet: Myrsky vesilasissa? Muusikoitten maailma näyttää olevan pieni ja kovasti rajoittunut. Joudun nykyisin aika usein kysymään itseltäni, että ihan oikeastiko Yön siivet sinä haluat siihen mukaan. Heh.

Yön siivet ovat asia paikallaan...
http://www.always.fi/wings_or_no_wings.html
EP
03.08.2013 13:11:45
Toi Reino Helismaalle omistettu osio oli myös hieno
kunnianosoitus:

http://areena.yle.fi/tv/1975538
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 59 10 11 12 13
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)