Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Luotettava nuotinnusohjelma
1
ThrashGuitarist
27.07.2013 03:59:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haulla en ainakaan löytänyt tuoretta vinkkiä nuotinnusohjelmista, joten kysyn itse. Olen tähän saakka käyttänyt vain Guitar Pro:ta nuotintamiseen, mutta se tuntuu ikävän kömpelöltä. Mikä olisi siis hyvä ohjelma? Ettei menisi rahat hukkaan..
 
JPQ
27.07.2013 05:34:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sibelius ja Finale. ei noita vaikea verrata molemmilla puolesta puhujansa. ja molemmista löytynyt valmistajilta testiversiot. Ehkä kuitenkin viimekertaisella kerralla
vaikutti toinen omaan makuun paremmalta en muista tosin kumpi varmasti mutta Finalea muistelen.
ps. ilmaiset yms näyttää vähän kömpelöltä mitä niitä olen katsellut.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
washburn
27.07.2013 08:16:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos ei ole satoja euroja laittaa kiinni softaan, niin suosittelen ilmaista muse scorea.
Itse teen tuolla nykyään komppilaput ja perusnuotinnukset. Käyttölogiikka hyvin samanlainen kuin Sibeliuksessa.
 
Live long and prosper.
Vessajono
30.07.2013 03:11:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

washburn: Jos ei ole satoja euroja laittaa kiinni softaan, niin suosittelen ilmaista muse scorea.
Itse teen tuolla nykyään komppilaput ja perusnuotinnukset. Käyttölogiikka hyvin samanlainen kuin Sibeliuksessa.

 
Mä kokeilin MuseScorea jonkun aikaa ja kyllähän sillä komppilapun väsää mutta totesin softan edelleenkin melko bugiseksi ja epävakaaksi.
 
Kokeilin Sibelius seiskaa ja tulin siihen tulokseen, että se uusi käyttöliittymä on aivan älyttömän huono ja sekava ja koko softa on nykyään myös uskomattoman raskas. Siirryin Finaleen ja olen ollut tyytyväinen.
 
Eikä niihin välttämättä satoja euroja tartte laittaa kiinni, Finalen halvin versio maksaa jotain 50 euroa, Sibeliuksen vastaava vissiin jotain satasen pintaan. Ja niitä kalleimpia, suurimpia ja kauneimpia ei oikeasti kyllä tartte kuin kaput ja leffasäveltäjät.
 
Lähdetkö kanssani BORNOBAARIIN?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «