markkuliini 24.07.2013 20:53:17 | |
---|
Epämuusikko: Tästä ääninäytettä ASAP!!!!!!! Koetanpa napata tänään. :) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Lateksor 25.07.2013 01:00:26 | |
---|
Tama starclassic maple royal walnut värityksellä:)! Virgin bassorumpu ja kolme tomia! Tyytyväinen olen;) |
J.Newkid 25.07.2013 11:05:16 (muokattu 25.07.2013 11:42:50) | |
---|
markkuliini: Hellstonesta ei ole kertaakaan ostanut mitään. Ne hinnat on järjestään samantyyppiset kuin lentokentällä voileivissä. Ei vaan periaatteesta tule ostettua mitään kun ne on niin härskin korkeat. Ja sit pellit on siellä ärsyttävästi lattialla, joten niiden selaaminen on tosi työlästä. Ei todellakaan mun lempikauppa vaikka myyjät ovatkin mukavia. Slagverket hakkaa sen 100-0, ellei kyse ole jostain vintage-jutusta mitä etsii. Kattelin Slagverketin nettikauppaa ja esim Pearl ULTRACAST 14x6,5" maksoi euroissa 1000€ kun Suomessa maahantuojan suositushinta on n.600€ "Katselin videotasi aiheesta Johanna Kurkela - Rakkauslaulu. En kirjoita sinulle enää ikinä mitään." |
markkuliini 25.07.2013 11:20:59 (muokattu 25.07.2013 11:39:12) | |
---|
J.Newkid: Kattelin Slagverketin nettikauppaa ja esim Pearl Sensitone 14x6,5" maksoi euroissa 1000€ kun Suomessa maahantuojan suositushinta on n.600€ Jep, siellä uusien virvelien pyyntihinnat ovat ihan kummallisia. En ole ollut niin tarpeessa että olisin alkanut selvittämään onko kyseessä liike jossa pitää osata tinkiä, tai onko Ruotsissa niinkuin jenkeissä vielä jokin aika sitten, eli että pyynti on noin 40% korkeampi mitä myyntihinta. Toki Kruunun vahva kurssikin vaikuttaa, mutta en voi tajuta miten siellä kuitenkin virvelivalikoima vaihtuu. Slagverketissä on sitten toisaalta iso varasto tuoreita kalvoja ja tarviketta/sälää about normihintaan. Uusien settien pyyntihinnat ovat normaalit, ja muutama hiton hyvä diili on ollut käytetyistä. Hellstonessa taas on myynnissä oikeastaan vaan käytettyä kamaa ja vanhaa kalvovarastoa, ja kaikki tuntuu olevan kalliiksi hinnoiteltu. Mut ennenkaikkea mua häiritsee Hellstonen ahtaus ja se että peltejäon vaikea testata. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
J.Newkid 25.07.2013 11:23:45 | |
---|
markkuliini: Jep, siellä uusien virvelien pyyntihinnat ovat ihan kummallisia. En ole ollut niin tarpeessa että olisin alkanut selvittämään onko kyseessä liike jossa pitää osata tinkiä, tai onko Ruotsissa niinkuin jenkeissä vielä jokin aika sitten, eli että pyynti on noin 40% korkeampi mitä myyntihinta. Toki Kruunun vahva kurssikin vaikuttaa, mutta en voi tajuta miten siellä kuitenkin virvelivalikoima vaihtuu. Slagverketissä on sitten toisaalta iso varasto tuoreita kalvoja ja tarviketta/sälää about normihintaan. Uusien settien pyyntihinnat ovat normaalit, ja muutama hiton hyvä diili on ollut käytetyistä. Hellstonessa taas on myynnissä oikeastaan vaan käytettyä kamaa ja vanhaa kalvovarastoa, ja kaikki tuntuu kalliiksi hinnoiteltu. Mut ennenkaikkea mua häiritsee Hellstonen ahtaus ja se että peltejäon vaikea testata. Täytyypä olla varovainen jos joskus ristelyreissulla meinaa darraostoksia tehdä. Hellstonesta en oo ostanut ku pari t-paitaa. "Katselin videotasi aiheesta Johanna Kurkela - Rakkauslaulu. En kirjoita sinulle enää ikinä mitään." |
kincy 25.07.2013 11:41:36 (muokattu 25.07.2013 11:44:30) | |
---|
J.Newkid: Kattelin Slagverketin nettikauppaa ja esim Pearl Sensitone 14x6,5" maksoi euroissa 1000€ kun Suomessa maahantuojan suositushinta on n.600€ Millä helvetin Sensitonella on noin tolkuton suositushinta Suomessakin? :D |
J.Newkid 25.07.2013 11:42:34 | |
---|
kincy: Millä helvetin Sensitonella on noin tolkuton suositushinta Suomessakin? :D ULTRACAST! "Katselin videotasi aiheesta Johanna Kurkela - Rakkauslaulu. En kirjoita sinulle enää ikinä mitään." |
kincy 25.07.2013 11:44:46 | |
---|
J.Newkid: ULTRACAST! Se ei ole Sensitone ;) nus nus. |
Epämuusikko 25.07.2013 14:02:53 | |
---|
markkuliini: Jep, siellä uusien virvelien pyyntihinnat ovat ihan kummallisia. En ole ollut niin tarpeessa että olisin alkanut selvittämään onko kyseessä liike jossa pitää osata tinkiä, tai onko Ruotsissa niinkuin jenkeissä vielä jokin aika sitten, eli että pyynti on noin 40% korkeampi mitä myyntihinta. Toki Kruunun vahva kurssikin vaikuttaa, mutta en voi tajuta miten siellä kuitenkin virvelivalikoima vaihtuu. Slagverketissä on sitten toisaalta iso varasto tuoreita kalvoja ja tarviketta/sälää about normihintaan. Uusien settien pyyntihinnat ovat normaalit, ja muutama hiton hyvä diili on ollut käytetyistä. Hellstonessa taas on myynnissä oikeastaan vaan käytettyä kamaa ja vanhaa kalvovarastoa, ja kaikki tuntuu olevan kalliiksi hinnoiteltu. Mut ennenkaikkea mua häiritsee Hellstonen ahtaus ja se että peltejäon vaikea testata. Mutta jos vahingossa Hellstoneen joskus eksyt JA siellä sattuu olemaan Aquarianeja made in USA niin ilmoitatko minulle plz :D "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Duro 26.07.2013 13:26:34 (muokattu 26.07.2013 14:15:01) | |
---|
Tilipitappituppitappi |
lkx 26.07.2013 13:42:50 (muokattu 26.07.2013 13:59:27) | |
---|
Just hain Kumulta virvelin - StonEdge Pro1 5,5". Tänään ja huomenna kokeillaan keikalla. Onhan se toki jo sinällään oikein nam! Kas, tuli kymmenen virpeliä täyteen. :) Soitamme huonosti, mutta kovaa ja koko ajan. |
Conrad Lant 26.07.2013 14:22:28 | |
---|
No one prayed for Sodom |
WinterMad 26.07.2013 14:36:32 | |
---|
|
Velli 26.07.2013 14:51:00 | |
---|
WinterMad: Ilmeisesti uusi pintakäsittely ja lakka päällä? Hyvältä näyttää! Kehtaatko valottaa lopullista hintaa muutostöille? Ei kai nyt sentään uutta pintaa. Ihan originaalilta tuo mun silmään näyttää. Itse sanoisin, että uutta on basarin vanteet, basarin jalat, tomimountti basarin päällä ja tomissa. Lisäksi muistelisin Duron puhuneen joskus jotain uusista viisteistä, mutta tästä en ole varma. |
Duro 26.07.2013 15:15:35 | |
---|
Wrappi on itse asiassa uusi sekin. Vanha wrappi oli niin halkeillut ja huono että vaihdatin senkin. Ennen olivat siniset, nyt red onyxit :) Lisäksi tehtiin viisteremppa, tukittiin ylimääräsiä reikiä ja vaihdettiin nuo Vellin mainitsemat osat. Hetken mielijohteesta vaihdatin myös basarinvanteet (alunperin metallivanteet), kun sattui torilla sopivanvärisiä kauppaamaan eräs herra. Kumun vanteet btw. Siinonny keikkavalmis setti. Hinta oli useamman satasen :) Halvemmal olis päässy jos olis jättäny wrapin rauhaan ja jättäny hardispuolen uusimatta. Pelkästään uudet rautaosat teki sen 150€ ku Yamaha on niin hitsin halpaa. Basarijalat on tosin StDrumssilta bulkkikamaa koska whose fakin gare, mutta tomirosetten ja muhvin halusin pitää Yamahana. Tilipitappituppitappi |
Velli 26.07.2013 15:24:41 (muokattu 26.07.2013 15:26:04) | |
---|
Duro: Wrappi on itse asiassa uusi sekin. Vanha wrappi oli niin halkeillut ja huono että vaihdatin senkin. Hienosti autenttisen näköinen wrappi! Olisin voinut vaikka vannoa, että tuo on alkuperäinen, jota on vain vähän puunattu ja kiillotettu. Tuo basarin päällä oleva tomipidike on ilmeisesti se lyhyt malli? Jos haluat tomin korkemmalle, niin Yamahalla on samasta tomipidikkeestä myös pidempi versio, eikä edes maksa paljoa: http://www.thomann.de/fi/yamaha_cl945la_singletomholder_lang.htm |
Duro 26.07.2013 15:31:57 | |
---|
Nuo Delmarin wrapit on ymmärtääkseni sellasia mahdollisimman autenttisen vintakemaisia. Siks juuri sitä ostin. Helkutin hienolta näyttää. Pitää ottaa kuvaa setistä vielä paremmassa valossa känkkyjen kera jossai välis :) Joo lyhyt malli on tomiraudasta. Sillä saa tuon riittävän korkeelle omiin tarkotuksiin, mutta hyvä tietää kuitenki et sitä saa myös ylemmäs. Tilipitappituppitappi |
Lähikylän kivijalkakaupasta Gewan SPS snarelle. Nyt, jännätään, mahtuuko tuo free floating sinne. Olo on kuin jouluna. www.gonebadband.bandcamp.com |
markkuliini 26.07.2013 18:58:10 | |
---|
JTS: Lähikylän kivijalkakaupasta Gewan SPS snarelle. Nyt, jännätään, mahtuuko tuo free floating sinne. Olo on kuin jouluna. Jouluisinkin jännäät, että mahtuuko free floating sinne? Bada bing! :D Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Wilko 26.07.2013 20:19:44 | |
---|
JTS: Lähikylän kivijalkakaupasta Gewan SPS snarelle. Nyt, jännätään, mahtuuko tuo free floating sinne. Olo on kuin jouluna. Heh, pakko kommentoida vaikken miestä tunnekaan :) Oltiin varmaan samaan aikaan JTS:n kanssa kaupoilla kun kävin paikallisesta liikkeestä hakemassa virveliin uuden lyöntikalvon. Kaksi lippispäistä herrasmiestä siinä ainakin kauppoja teki. Mä olen se ruma ja lihava kun pyöriskeli ympäri kauppaa. Uusin ostos on tässä http://muusikoiden.net/dyn/users/114151.jpgTänään kotiutettu vuoden -69?? Acro Lisää balanssia!!! |