Tawsky 24.07.2013 16:34:07 | |
---|
Karvamammutti: Pyhänseudun ryyppäämisen tuloksena taloon tuli Bigsbyllä raiskattu keittiönpoydän värinen Wolf Explorer. Kyllä nyt etelänrokki raikhaa! Se oli hyvä keppi. Melkein ostin mutta meni parempiin käsiin. Onnea! Hyvät geenit ja Arskan Kultainen Kuusikko -Karvamammutti |
guitar player 24.07.2013 17:02:33 | |
---|
Tuli tossa pari päivää sitten ostettua sellanen soittopeli että oksat pois. Nimittäin Charvelin USA San Dimas Polar white värityksellä ja duncan zebroilla. On muuten nätti ja soundi akustisesti kuin sähköilllä enemmän kuin priima. Muutaman vuoden vanha malli taitaa olla ku näit jenkeis tehtiii joillain spessuväreillä. En oo kuvaa jaksanu räpeltää vielä omasta, joten vastaava kitara siiis kyseessä: http://shredguitars.com/imagehosting/4524a2f2418b393d.jpg |
Humppasonni 24.07.2013 18:27:08 | |
---|
Eilen tuli tilattua Pro Guitar Shopista Hardwiren Supernatural ambient reverb hieman puolivahingossa demovideoita katsellessa. Rupesi myös tuo Wamplerin uusi Velvet Fuzz kuumottamaan. Syksyllä kuulemma rantautuu myös Custom soundsiin moinen! On kyllä petollisia nuo PGS:n demotukset. Prkl Andy! :( Let the music be your master. Will you heed the master's call? |
Gabe 25.07.2013 16:48:29 | |
---|
jniska: Minkä tyylinen muljuttuja ? Kovinkin syvää muljutusta vai pientä aaltoilua ? Laulava Kylätohtori: Tämä minuakin kiinnostaisi, ei ollut arvostelua Kitaramaailmassa vielä...? Otsola on aika monipuolinen vekotin, siitä saa ulos kivaa pientä aaltoilua ja ihan kohtalaisen syvääkin muljutusta. Tuo Depth-säädin on yllättävänkin toimiva ja tekee tästä aika monipuolisen. Olenkin alkanut vähän pohtimaan että tarvitsenko tämän lisäksi enää edes mitään UniViben tapaista. Tällä hetkellä tämä on ehkä paras hankinta efektipuolella, yritän raapustaa muutaman rivin jossain välissä. Voin kyllä suositella J.Paasosen purkkeja lämpimästi. |
Hawkwood 25.07.2013 20:32:31 | |
---|
Johonkin ne kesätyörahat oli tuhlattava ja Les Paulin tarve vain kasvoi ja kasvoi ollen jo lähes sietämättömällä tasolla, joten tästä yhtälöstä mulle kotiutui eilen aivan upeassa kunnossa oleva noin 25-vuotias Burnyn Super Grade Gold Top -värityksellä. Kunhan olen ennättänyt tutustua kitaraan paremmin ja oppinut sen metkut, niin tarkoituksena olisi vääntää myös artikkeli teidän iloksenne tänne Muusikoiden.nettiin. https://www.dropbox.com/s/aradl0yzj … n/20130724_simon%20omaisuus_006.jpg Eilisissä kuvaussessioissa ei tullut otettua yhtään kuvaa Burnysta erikseen, mutta tuossapa samalla kitarakattaukseni kokonaisena nykymuodossaan. Itse asiassa akustinen Tanglewoodkin tuli taloon vasta reilu kuukausi sitten, joten jos ostotahti jatkuu samanlaisena, niin saa nähdä mitä sitä tuleekaan ostettua taas kuukauden päästä. ;) "Ei se ole harrastus eikä mikään, jos ei se vie kaikkea aikaa ja kaikkia rahoja". |
Gabe 25.07.2013 21:17:46 | |
---|
|
Gabe: Hyvältä näyttää tuo kolmikkosi, etenkin tuon straton voisin napata mukaani koska vain. :) Kiitos ja kumarrus! Pakko päästä taas sanomaan, että kyllä se on mukava aina mukaan napatakin. ;) "Ei se ole harrastus eikä mikään, jos ei se vie kaikkea aikaa ja kaikkia rahoja". |
reative 26.07.2013 07:46:38 (muokattu 26.07.2013 07:47:03) | |
---|
Ostinpa torilta Epiphonen Standard les Paulin ja siihen Tonerider Rocksong Set - TRH1 mikit. Vielä en ole kolvia näyttänyt noille mutta viikonloppu edessä, sillon kerkeää, ja jos oikein tyytyväinen olen, saatanpa laittaa tonerider ketjun pystyyn ellei joku ole jo kerennyt. Ainakin sitten siihen ketjuun postaan. o/ |
JaaGeRMaisTeR 27.07.2013 01:15:53 | |
---|
reative: Ostinpa torilta Epiphonen Standard les Paulin ja siihen Tonerider Rocksong Set - TRH1 mikit. Vielä en ole kolvia näyttänyt noille mutta viikonloppu edessä, sillon kerkeää, ja jos oikein tyytyväinen olen, saatanpa laittaa tonerider ketjun pystyyn ellei joku ole jo kerennyt. Ainakin sitten siihen ketjuun postaan. o/ Pistäs soundista sitten näytettä.. Ois kiva kuulla millasta ääntä lähtee ja kuin vaikuttaa miuten, kun mikit vaihtaa. *Maailma on potta* |
reative 27.07.2013 14:47:44 | |
---|
Juu täytyy pistää näytettä |
Stone 27.07.2013 18:04:16 | |
---|
Tällä kertaa sisään--> Catalinbread SFT ja ulos--> Catalinbread WIIO. "If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |
Tawsky 27.07.2013 18:46:53 | |
---|
guitar player: Tuli tossa pari päivää sitten ostettua sellanen soittopeli että oksat pois. Nimittäin Charvelin USA San Dimas Polar white värityksellä ja duncan zebroilla. On muuten nätti ja soundi akustisesti kuin sähköilllä enemmän kuin priima. Muutaman vuoden vanha malli taitaa olla ku näit jenkeis tehtiii joillain spessuväreillä. En oo kuvaa jaksanu räpeltää vielä omasta, joten vastaava kitara siiis kyseessä: http://shredguitars.com/imagehosting/4524a2f2418b393d.jpg Jumaliste, siisti. Kasari meining. Mä olenkin välillä haaveillut meidän tapaamisesta. Mielikuvissani on välkkynyt Rush, komeita keppejä, neitien juomia ja karjuntaa. -EvilDead |
Al Pertti 27.07.2013 21:23:17 (muokattu 27.07.2013 21:27:19) | |
---|
Tällainen kepukka tuli ostettua. Ihmisen mieli on heikko hyvän tavaran edessä! Maanantaina pitäis hyppysissä olla Gibson LPR8 Washed Cherry : D http://muusikoiden.net/dyn/users/114198.jpg Kyseessä tietenkin Fender American Select Telecaster Thinline |
antnis 27.07.2013 21:31:10 | |
---|
Al Pertti: Tällainen kepukka tuli ostettua. Ihmisen mieli on heikko hyvän tavaran edessä! Maanantaina pitäis hyppysissä olla Gibson LPR8 Washed Cherry : D http://muusikoiden.net/dyn/users/114198.jpg Kyseessä tietenkin Fender American Select Telecaster Thinline En tykännyt tuosta Selectin kaulasta niin tilasin Ebaysta rungon + sähköt ja sit jostain tarttee viel löytää sopiva kaula siihen. Passeli löytynee American Deluxe Ashista tai American Standardista, veikkaisin. |
Al Pertti 27.07.2013 21:33:53 | |
---|
antnis: En tykännyt tuosta Selectin kaulasta niin tilasin Ebaysta rungon + sähköt ja sit jostain tarttee viel löytää sopiva kaula siihen. Passeli löytynee American Deluxe Ashista tai American Standardista, veikkaisin. Aijaa, mielestäni tuo muuttuva radius on ihan toimiva ratkaisu. |
antnis 27.07.2013 21:38:43 (muokattu 27.07.2013 21:40:00) | |
---|
Al Pertti: Aijaa, mielestäni tuo muuttuva radius on ihan toimiva ratkaisu. On toki ja sellainen on Deluxessakin, mutta Selectin kaula oli jotenkin liian leveä ja littana minulle sekä teräväolkainen. Moneen kertaan kävin sellaista testaamassa parissa kaupassa, ei vaan sopinut käteen. Pitäis vissiin olla sellaiset "rolled edges" kuten meikän G&L:ssä, jossa on minulle ihan täydellinen kaula. |
Al Pertti 27.07.2013 21:45:47 | |
---|
antnis: On toki ja sellainen on Deluxessakin, mutta Selectin kaula oli jotenkin liian leveä ja littana minulle sekä teräväolkainen. Moneen kertaan kävin sellaista testaamassa parissa kaupassa, ei vaan sopinut käteen. Pitäis vissiin olla sellaiset "rolled edges" kuten meikän G&L:ssä, jossa on minulle ihan täydellinen kaula. No joo; itsekin tykkään enemmän paksuista ja pyöreistä kauloista kuten esim. mun -68 ES-335 tai -52 Les Paul Tribuutissa. |
antnis 27.07.2013 22:12:20 | |
---|
Al Pertti: No joo; itsekin tykkään enemmän paksuista ja pyöreistä kauloista kuten esim. mun -68 ES-335 tai -52 Les Paul Tribuutissa. Kyllä tuonkin kanssa olis varmaan voinut elää ja kitarapajalla olis ollut käytettynäkin yks mutta aattelin, että kun kerran tuosta tulee loppuelämäks soitin, niin laitetaan sitten kerralla just eikä melkein vaikka pitäis se kaula sitten teetättää. Kaulaan vois viritellä viel Lollarin Charlie Christianin. Komiahan on peli että onnee vaan uudelle hankinnalle. |
Al Pertti 27.07.2013 23:04:04 | |
---|
antnis: Kyllä tuonkin kanssa olis varmaan voinut elää ja kitarapajalla olis ollut käytettynäkin yks mutta aattelin, että kun kerran tuosta tulee loppuelämäks soitin, niin laitetaan sitten kerralla just eikä melkein vaikka pitäis se kaula sitten teetättää. Kaulaan vois viritellä viel Lollarin Charlie Christianin. Komiahan on peli että onnee vaan uudelle hankinnalle. Tänks Jyy! |
Walttu321 28.07.2013 02:04:01 | |
---|
|