tepeh 22.07.2013 06:05:52 | |
---|
Gööl: Olis aika mahtava sellanen bändi joka soittais jotain alkuaikojen Guns N' Rosesin ja Black Sabbathin välimaastosta...Pari rajua rokkibiisiä ja jostain sellainen hienosti kuuntelijansa jyräävä kokoonpano kasaan niin se ois hyvä se. Mutta taitaa jäädä haaveeksi, koska 99 prosentin varmuudella sadan kilometrin päässä asuinpaikastani ei ole vapaita aloittelevia muusikoita (tai saman ikäisiä) eikä kukaan ainakaan huolisi minua kitaristiksi koska olen tyttö ;__; Mutta jos jostain löytyisi muita nuorisoaloittelijoita joilla olisi samanlainen musiikkimaku kuin minulla ja jotka eivät olisi sitä mieltä, että rock ei ole tytöille niin mikäs siinä. Ei vaan tahdo löytyä ketään etsimälläkään. Missa asut? Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
Funkånaut 22.07.2013 17:37:40 (muokattu 22.07.2013 17:37:56) | |
---|
tepeh: Missa asut? Jostakin syystä en yllättynyt kysyjästä. :) Ei vaa, kyllähän rock on naisille siinä missä miehilleki. Hippi, tuo värikäs ihmispinjata: Kunnon pieksennällä siitä irtoaa iloa ja huvituksia kaikille maailman lapsille. - Kivijalka
Kuuntelen tämmöistä |
tepeh 22.07.2013 17:43:39 | |
---|
Funkonaut: Jostakin syystä en yllättynyt kysyjästä. :) No mita nyt hittoa? Ois vaan siistia soittaa kyseisenlaisessa bandissa! :) Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
Gööl 24.07.2013 04:06:10 (muokattu 24.07.2013 04:15:42) | |
---|
tepeh: Missa asut? Lapissa, sen tarkempaa sijaintia en netissä jakele. Funkonaut: Ei vaa, kyllähän rock on naisille siinä missä miehilleki. Harmi, ettei noin kypsää ajattelua pahemmin harrasteta paikallisen nuorison keskuudessa. Rokkia soittavat kauniimman (?) sukupuolen edustajat tuntuvat olevan joku häpeä. Näin meillä. |
Funkånaut 24.07.2013 12:29:39 | |
---|
Gööl: Harmi, ettei noin kypsää ajattelua pahemmin harrasteta paikallisen nuorison keskuudessa. Rokkia soittavat kauniimman (?) sukupuolen edustajat tuntuvat olevan joku häpeä. Näin meillä. Noo, kyllä ne pojat (hyi, tyttöjä!) viisastuu vanhetessaan. Ainakin useimmiten. Hippi, tuo värikäs ihmispinjata: Kunnon pieksennällä siitä irtoaa iloa ja huvituksia kaikille maailman lapsille. - Kivijalka
Kuuntelen tämmöistä |
Gööl: Lapissa, sen tarkempaa sijaintia en netissä jakele Jepjep. Luulen, että etelämpänä on helpompi löytää sopivampaa porukkaa ihan jo siitä syystä, että täällä on enemmän ihmisiä. Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
MikaHekkanen 24.07.2013 16:44:15 | |
---|
Musiikilliset asiat sikseen. Minä haluaisin bändin, joka on motivoitunut treenaamiseen ja kaikkeen muuhunkin työhön, mitä bänditoimintaan kuuluu. Minä haluaisin bändin, jossa jokainen sitoutuu hommiin, kehittymiseen sekä musiikillisesti että ammatillisesti, paremman sanan puutteessa vaikka ammattilaisuus ei ole edes haaveena. Zombiekoirat joutuvat helikopterin roottorin lapojen pyörteisiin, jolloin niiden päät katkeavat veren iloisesti tirskahdellessa - rheinone |
J.Nikkanen 28.07.2013 00:48:03 | |
---|
MikaHekkanen: Musiikilliset asiat sikseen. Minä haluaisin bändin, joka on motivoitunut treenaamiseen ja kaikkeen muuhunkin työhön, mitä bänditoimintaan kuuluu. Minä haluaisin bändin, jossa jokainen sitoutuu hommiin, kehittymiseen sekä musiikillisesti että ammatillisesti, paremman sanan puutteessa vaikka ammattilaisuus ei ole edes haaveena. Nonni, tässähän nämä tärkeimmät niin ei mun tartte näitä sitten enään toistaa. |
Shuffle and Boogie 01.08.2013 15:08:42 | |
---|
Haluaisin jonkinlaisen rockabilly/honky tonk/blues ryhmän Old Time Rock'n'Roll |
Timitzii 04.08.2013 16:14:15 | |
---|
FreshPots: Ssäääähh. Oispa bändi, edes yksikin. Mun musiikillinen mieli on viime aikoina kieroutunut niin paljon, että tekisi mieli perustaa muutama ihan erityylinen musiikkiorkesteri. Kaikissa orkesterivaihtoehdoissa kehityttäisiin taiteelisesti ja uudistuttaisiin. 1. Kitararokkia: Akselilla Hendrix, The Beatles, The Clash, Zeppelin, RHCP, Foo Fighters, Soundgarden. Tämmönen suoraviivaisempi ryminämeininki. Punkkia, poppia ja rokkia sekaisin kaikilta vuosikymmeniltä. Semmonen bändi, että myisi Wembleyt sun muut areenat tyhjiksi. 2. Noiserock/meteli: Tyyliin Dinosaur Jr., Sonic Youth, Pixies ja My Bloody Valentine. Tuommoista suhinaa ja rätinää, jota soitettaisiin Jazzmastereilla, hassuilla vireillä ja hirveellä fuzzilla. Angstinen meininki tässä ois ihan kivaa. 3. Raskaahkoa rockia: QOTSA-, Kyuss-, Mastodon- ja Alice In Chains -henkistä riffittelyä. Kitaroita ei saa virittää liian alas, eikä tuplabasaria saa polkea. Karvaista stonerpörinää. 4. Post-Rock-proggis: Godspeed You! Black Emperorin kaltaista mahtipontista musiikkia. 20-minuuttisia sovituksia, droneja, viuluja ja dynamiikkaa. 5. Folk-Rock: Dylan- ja Elliott Smith -tyylistä melankolista musiikkia. Sanoitukset oisivat kaikki hiton masentavia. 6. Kokeellinen rokki: Radioheadin tapaan niin jazzin kuin myös elektronisen musan vaikutteista loihdittua rokkia. Kaikkialta vaikutteita. Hirveän alakuloiselta ja kurjalta täytyy kuitenkin kuullostaa, Joy Divisionmainen meininki. Hitto kun asustelen täällä metsikössä ja maaseudulla, eikä oikeen musikaalista jengiä löydy. Kaikki kuusi kuulostavat helvetin hauskoilta ideoilta. |
HXY 06.08.2013 14:20:12 | |
---|
Kuuntelen tässä Neil Youngin Trans-albumia ja tämmöstä soittais varsin mielellään. "Harold Camping on kokenut maailmanloppujen ennustaja." -Iltalehti |
KeijoLP 06.08.2013 21:30:34 | |
---|
Alternative rock -bändi, jossa itse vastaisin kitarasta ja laulusta. Lisäksi siinä olisi basisti/taustalaulaja ja rumpali. |
lostcontrol 12.08.2013 15:10:02 | |
---|
Tunnelmointirock/-metallia, pitkiä biisejä, dronesta postimetallin kautta delayrikkaaseen kitararokkiin. Vaikutteita esim. Barn Owl, Solstafir, Agalloch, The Eden House, Anathema, Fields of the Nephilim, vähän Katatoniaa. Pari kitaraa, basso, laulu, rummut, syna. Ja tuohon päälle se mitä MikaHekkanen sanoi ylempänä. |
Sipasama 20.08.2013 00:11:14 | |
---|
Pitkäaikainen tällainen haavebändi olisi sellainen, jossa soitettaisiin, gospelia ja virsiä blackmetasovituksilla ihan huumorimielessä kylläkin No mutta |
6järvi 26.08.2013 16:19:02 | |
---|
Nyt ku aikaa taas ois niin semmonen suht. yksinkertasta kitarapainotteista rokkia veivaava bändi ois kyllä jees. Vähän samaan suuntaan ku Foo Fighters ja oasis ja Kings of Leon. Oon muuten huomannu että aina loppujen lopuksi kaikkien villien bändi-ideoiden jälkeen tulee vaan mieleen että ei, kyllä se unelmien bändi ois joku tollanen rokkipoppoo. Harmittaa vaan ku tuntuu oulussa aika harvalle maistuvan ton suuntaset bändiviritelmät. |
Feline 29.08.2013 09:53:01 | |
---|
Teininä haluttiin bestiksen kanssa perustaa punkbändi, mutta koska meitä oli vain kaksi, emmekä tunteneet ketään muuta joka ois ees yhtä paskalla tasolla soittanut mitään kuin me kaks (tai ees kiinnostanu soittaminen, et ois viittiny ne muutamat soinnut tai rumpukompit opetella :( ), ni eihän siitä mittään tullut. Parit rupupaska sanoitukset kyllä saatiin aikaiseksi :D Tällä hetkellä ois kiva soitella jossain funk/r'n'b/jazz tms tyyppisessä bändissä, voisin myös laulella. Valitettavasti vaan ei oo verkostoja bändin perustamiseen ja toisekseen on tämmöinen helvetin paskasti soittava vanaha akka, ei kukkaa tämmösen kaa soittele :D Oman tasoista porukkaa on hankala löytää, noita oikeesti soittaviahan nyt aina on ja toisaalta sitten sitä porukkaa joka ei tajua musiikista ku korkeintaan sanat, tämmösiä välimallin pökäleitä sitten taitaa olla lähinnä noissa nuoremmissa enkä mie ny kehtoo mummoilemaan sinne mennä.... |
artope 30.08.2013 21:48:37 (muokattu 31.08.2013 12:37:49) | |
---|
Coveribändi mikä soittais vaan Juicen biisejä. Mehu Leskinen & Läimäytys tai Mehu Leskinen & Suuri Läimäytys "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
Vessajono 31.08.2013 00:39:50 (muokattu 31.08.2013 00:40:49) | |
---|
artope: Tribuuttibändi mikä soittais vaan Juicen biisejä. Mehu Leskinen & Läimäytys tai Mehu Leskinen & Suuri Läimäytys Mä oon miettinyt joskus sellasta Juice-tribuuttia joka ei soittaisi ainoatakaan niistä isoimmista hiteistä, koska Juicella on ihan vitusti paljon parempiakin biisejä kuin Marilyn, Viidestoista yö, Syksyn sävel, Kaksoiselämää ja Rakkauden ammattilainen. Lähdetkö kanssani BORNOBAARIIN? |
artope 31.08.2013 10:40:18 | |
---|
Vessajono: Mä oon miettinyt joskus sellasta Juice-tribuuttia joka ei soittaisi ainoatakaan niistä isoimmista hiteistä, koska Juicella on ihan vitusti paljon parempiakin biisejä kuin Marilyn, Viidestoista yö, Syksyn sävel, Kaksoiselämää ja Rakkauden ammattilainen. Samoilla linjoilla ollaan. Esim, Syys, Ryvetetty kyyhkynen, Lady of pain.... "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
bluerocker99 01.09.2013 21:19:03 | |
---|
Sellasen Nightwish/Ozzy Osbourne tyylisen heavy/rock bändin. Itellä jo alottelevas bändis mukana rumpali, lead kitaristi (mä) ja (joissain biiseis) pianisti. Basistin ja laulajan tarvis viel porukkaa mukaa :) |