Tawsky 18.07.2013 09:19:13 (muokattu 18.07.2013 09:31:26) | |
---|
Prophet: http://www.katsomo.fi/?treeId=33011085 5 minuttia katsottu ja kyllä on taas älyttömän vammasta touhua. Toivottavasti syntyy epämuodostunut mukula. Ei helvetti. Ei saatana. Tää vaan paranee koko ajan. kaduttaakohan huomenna kun on kuusi kuukautta jäähyä voivvv
nähtiin pulenm vuoden päästä toveirtm -dinghie |
Jeszse 18.07.2013 09:35:41 | |
---|
ADEHD: 5 minuttia katsottu ja kyllä on taas älyttömän vammasta touhua. Toivottavasti syntyy epämuodostunut mukula. Ei helvetti. Ei saatana. Tää vaan paranee koko ajan. Tässä on hyvä esimerkki suomalaisesta tv-idiootista. Tietää kuinka paska se ohjelma on, karjuu katsellessaan ku ohjelmassa esiintyvät ihmiset tekee itestään ääliöitä koko kansan edessä, parhaassa tapauksessa alkaa jo oikeesti vituttaan ku kattoo sitä. Silti se pitää kattoo alusta loppuun. Vittu ku nykyään tv-viihde on niin perseestä. Olispa Spede elossa. Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats |
Tawsky 18.07.2013 09:44:25 | |
---|
Jeszse: Tässä on hyvä esimerkki suomalaisesta tv-idiootista. Tietää kuinka paska se ohjelma on, karjuu katsellessaan ku ohjelmassa esiintyvät ihmiset tekee itestään ääliöitä koko kansan edessä, parhaassa tapauksessa alkaa jo oikeesti vituttaan ku kattoo sitä. Silti se pitää kattoo alusta loppuun. Vittu ku nykyään tv-viihde on niin perseestä. Olispa Spede elossa. En voi olla katsomatta tätä, koska tuottaa vaikeuksia uskoa että maailmassa on tuommoisia ihmisiä. Täytyy se tietää miten pitkälle ne menee. Ja mua kun sillai normaalisti vituttaa niin vähän. Suahan vituttaa aina kaikki, muunmuassa muiden telkkarinkatsominen. Kai mäkin saan joskus vittuuntua? kaduttaakohan huomenna kun on kuusi kuukautta jäähyä voivvv
nähtiin pulenm vuoden päästä toveirtm -dinghie |
Jeszse 19.07.2013 12:41:45 | |
---|
ADEHD: Kai mäkin saan joskus vittuuntua? Ette saa. Minä vain saan. Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats |
Funkånaut 19.07.2013 12:43:07 | |
---|
Jeszse: Ette saa. Minä vain saan. Sä et vittuunnu. Sä olet aina vittuuntunut. Jotta voi vittuuntua, pitää olla joskus ei-vittuuntunutkin. Oleellinen ero. Hippi, tuo värikäs ihmispinjata: Kunnon pieksennällä siitä irtoaa iloa ja huvituksia kaikille maailman lapsille. - Kivijalka
Kuuntelen tämmöistä |
Älkää dadatko tänne. Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats |
shamoon 19.07.2013 17:11:39 | |
---|
Joskus tulee mietittyä, että en mä mun mielestä kovin sekasin ole. Koska mun nimi on muhveli. Mutta nää ihmiset on, siksi en katsonut edes tuota ekaa jakso-linkkiä loppuun. Tätä sakkia on nykyään jokapuolella.. Vitun sekavaa sakkia. housuja vedän jalkaan! suosittelen. |