Roso 27.06.2013 11:33:23 (muokattu 27.06.2013 11:33:36) | |
---|
Mulla ois tuo Line6 Pod HD pro myynnissä torilla jos mallintava vahvistin ja äänitysmahdollisuudet kiinnostaa Kulta - Lutka |
Moimies 16.07.2013 11:25:06 | |
---|
Nostan nyt tämän kysyäkseni, koska olen tuuminut miten toteuttaisin suht helposti yhden napinpainalluksen takana olevan soolosoundin, johon tulisi: delaytä, ehkä vähän chorusta ja phaseria ja volumebuustia. Muuten tekisin tämän yksittäisillä pedaaleilla efektiluuppiin, mutta JCM:n efektiluuppi ei ole kytkettävissä päälle/pois jalkakytkimellä. Multiefekti lienee siis simppelein ratkaisu, ja koska en noiden kanssa ole pelannut ikinä kysyn ensin neuvoa mitä laitteita kannattaisi tarkemmin katsella tai mistä ihmisillä on hyviä kokemuksia. Säröä en tule ottamaan siitä missään vaiheessa, se puoli on kunnossa nupin omalla säröllä ja buustilla. Ja nimenomaan keikkailu ja livekäytössä täytyy toimia hyvin/olla luotettava. |
J.Nikkanen 16.07.2013 11:34:48 | |
---|
Moimies: Nostan nyt tämän kysyäkseni, koska olen tuuminut miten toteuttaisin suht helposti yhden napinpainalluksen takana olevan soolosoundin, johon tulisi: delaytä, ehkä vähän chorusta ja phaseria ja volumebuustia. Muuten tekisin tämän yksittäisillä pedaaleilla efektiluuppiin, mutta JCM:n efektiluuppi ei ole kytkettävissä päälle/pois jalkakytkimellä. Multiefekti lienee siis simppelein ratkaisu, ja koska en noiden kanssa ole pelannut ikinä kysyn ensin neuvoa mitä laitteita kannattaisi tarkemmin katsella tai mistä ihmisillä on hyviä kokemuksia. Säröä en tule ottamaan siitä missään vaiheessa, se puoli on kunnossa nupin omalla säröllä ja buustilla. Ja nimenomaan keikkailu ja livekäytössä täytyy toimia hyvin/olla luotettava. Kyllä vaan väkisin tulee mieleen luupperipedaali koska Ja nimenomaan keikkailu ja livekäytössä täytyy toimia hyvin/olla luotettava. vai onko se vaan täysin poissuljettu ajatus? http://uraltone.com/kauppa/product_ … p;XTCsid=j7513d3rjvmt3k08ipqftj0j30 |
Moimies 16.07.2013 12:15:19 | |
---|
J.Nikkanen: Kyllä vaan väkisin tulee mieleen luupperipedaali koska vai onko se vaan täysin poissuljettu ajatus? http://uraltone.com/kauppa/product_ … p;XTCsid=j7513d3rjvmt3k08ipqftj0j30 Tuohan on juurikin sellainen ratkaisu mitä hain, en ollut laisinkaan tietoinen tuollaisen pedaalin olemassaolosta. Kiitoksia vain vinkistä ja plussaa, laitan heti tilaukseen kun pääsen kotiin! |
J.Nikkanen 16.07.2013 12:17:38 | |
---|
Moimies: Tuohan on juurikin sellainen ratkaisu mitä hain, en ollut laisinkaan tietoinen tuollaisen pedaalin olemassaolosta. Kiitoksia vain vinkistä ja plussaa, laitan heti tilaukseen kun pääsen kotiin! Ja tuohan oli tosiaan rakennussarja, valmiitakin saa toki. Ex-bändin soolokitaristilla taisi olla muutamakin tuommonen juurikin että saa valmiiksi haetut saundit yhden pedaalin takaa. |
Jarzki 16.07.2013 14:13:17 | |
---|
-Seksi on kuin bridgeä. Jos ei ole hyvää partneria on parasta olla hyvä käsi- |
Minulla on ollut Bossin ME-70 nyt parisen vuotta. Ensiksi käytin sitä ihan bänditreeneissä ainoana laitteena (vahvistina käytin lähinnä kaiuttimena). Toimi siinä hommassa ihan hyvin. Nyt Possu on tuossa lattialla, käytän sitä joka päivä treenaamiseen. Olen löytänyt itselleni siitä miellyttävät soundit lähinnä kuulokkeille. Ei mikään korvia hivelevä soundi, mutta selkeä. Sitten hivelypuolella mulla on putkivahvareita :D "Basisti on huono renki, mutta huono isäntä."
-Vanha sananlasku |