PomppoK 03.12.2003 10:17:41 | |
---|
Omistan Stories from the city, stories from the sea:n ja To bring you my love:n. Muusta tuotannosta ei ole vielä minkäänlaista kuvaa. Jospa joku tietäis löytyykö PJ:ltä enemmänkin tuota TBYML:n tyylistä raaempaa ilmaisua, se kun tuntuu miellyttävän enemmän kuin SFTC,SFTS:n melodisempi ja hieman pehmeämpi sointi. Loistavia levyjä kumpikin joka tapauksessa. Ihana nainen ja ehdottoman kova jätkä. Ylipäätään kiinnostais saada kuvaa muusta tuotannosta, kun ei ole ollut varaa ostella eikä mistään tunnu löytyvän lainaankaan. "Shut up and buy my new record." |
hevihemmo 03.12.2003 10:23:09 | |
---|
ihan peestä. |
Charger 03.12.2003 11:00:24 | |
---|
Eikös tuo alkupään tuotanto kuten Dry ja Rid of Me ole vähän rankempaa ilmaisua? On vasta hankintalistalla nuo levyt joten en pysty varmuudella sanoa, mutta näin olen ymmärtänyt. Polly Jean on tosiaan mainio. |
parinc. 03.12.2003 11:08:47 | |
---|
Eikös tuo alkupään tuotanto kuten Dry ja Rid of Me ole vähän rankempaa ilmaisua? On. Varsinkin Rid of me on aivan v***n hyvä. Ite tykkään silti eniten Stories from the city.. levystä, se nyt vaan on niin helvetin kypsä ja sielukas paketti. Ei oo todellakaan huonoa biisiä eksynyt mukaan. Oma kakkossuosikki on Is this desire?, joka on jotain TBYML:n ja Storiesin väliltä, mutta lähempänä edellistä. Ja sieltä vasta helmi löytyykin, eli "A perfect day Elise". Jos siis TBYML upposi, niin Is this desire? ja Rid of me hankintaan. Myy mulle lippu Danko Jonesiin Tavastialle 19.12.! |
Aldarion 03.12.2003 13:28:24 | |
---|
Polly-täti rulettaa kyllä ihan kympillä, jep jep. Minäkin suosittelisin I This Desire -plattaa, jos tykkäsi Stories-levystä (oma suosikkini). Alkutuotannon Dry ja Rid of Me ovat sitten rosoisempia, mutta ehdottomasti kovia myös. Sopii valita levy mielialan mukaan :) Ei kannata myöskään väheksyä levyä 4 Track Demos, jossa on ns. demoversioita useista Rid Of Me:n biiseistä ynnä muutama muu. Minulla homma meni itse asiassa niin, että tutustuin tähän raakalevyyn ennen Rid Of Metä, tykkäsin ihan sikana ja voitte uskoa, että oli aikas vaikea tottua Rid Of Men tuotetumpiin (hah!) soundeihin. Taidanpa edelleen rankata tämän demolevyn paremmaksi... Mutta on se mimmi. Puuhastelee kuulemma jotain rojektibändiä Josh Hommen kanssa, olen yhden biisin kuulut Radio Helsingissä ja keikkojakin kaiketi tekevät. Milloinkahan tulee ulos uusi soolo? |
PomppoK 03.12.2003 13:33:52 | |
---|
Milloinkahan tulee ulos uusi soolo? Lupailevat 2004 alkuvuodesta, nyt pitäisi olla tekovaiheessa jo. "Shut up and buy my new record." |
parinc. 03.12.2003 13:46:07 (muokattu 21.03.2004 20:16:42) | |
---|
Puuhastelee kuulemma jotain rojektibändiä Josh Hommen kanssa, olen yhden biisin kuulut Radio Helsingissä ja keikkojakin kaiketi tekevät. Nyt taitaa olla kyse Hommen motorisoiman Desert Sessions -sarjan volume 9&10:sta. Polly esiintyy kyllä useammallakin biisillä. Keikoista olisin kovin yllättynyt, eipä ole tainnut tuo Desert Sessions -poppoo ainakaan tähän päivään mennessä keikkailla (EDIT: no toukokuun alussa näköjään sekin ihme nähdään Coachellan festareilla. Tosin ilman Pollya(?)). Desert Sessionsin "Crawl Home" -sinkulla on muuten Josh Hommen cover "Whores hustle and the hustlers whore" -biisistä. En ole vielä saanut käsiini. (EDIT: Nyt olen. Hyvä on.) Myy mulle lippu Danko Jonesiin Tavastialle 19.12.! |
Tympee Huttunen 03.12.2003 17:22:47 | |
---|
Itseltäni löytyy Stories...-levy ja hurjan hyvä on. Monta huippubiisiä. Kamikaze rockaa täysillä ja Thom Yorkekin sopii levyn pariin biisiin mainiosti. " Macro, sillä on hyvä kroppa ja se näyttää Jeesukselta." |
Margarita 04.12.2003 02:26:33 | |
---|
Niin, oikeastaan kaikki PJ:n varhaisempi tuotanto on Stories... -levyä raaempaa. Rid of Me ja Dry ovat sitä eniten. 4-track Demos on myös mielenkiintoinen, minimalistinen teos. Tykkään kovasti. Is This Desire? on aivan upea. Se on vähän samanlainen kuin TBYML, mutta se on synkempi eikä siltä löydy pieniäkään notkahduksia korniuteen. |
PomppoK 21.03.2004 18:08:48 | |
---|
Ote http://www.pjharvey.net uutisista: "4th March 2004 Album News Whilst no official announcements have been made - we hear that the new P J Harvey album can be expected this summer. Our sources also tell us that the album was written, performed and produced by Polly with Head & Polly recording & mixing it. Rob Ellis, a long-time collaborator of Polly's, played drums & percussion on the record. No news yet on an album title but we have managed get information on some of the track titles which include Who The Fuck?, Shame, The Life And Death of Mr. Badmouth, The Letter and The Pocket Knife amongst others." Biisinimet viittaisivat paluusta hieman raaempaan ilmaisuun. Ei haittais ainakaan minua, mutta yhtä kaikki, kyllä tätä odotellaan joka tapauksessa kovasti. "I've been busier than one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Bee-äf 22.03.2004 12:44:04 | |
---|
track titles which include Who The Fuck?, Shame, The Life And Death of Mr. Badmouth, The Letter and The Pocket Knife amongst others."
Toisaalta olis hauskaa jos tulis hilpeä kantrilevy jossa biisit olis tuonnimisiä. |
Margarita 22.03.2004 15:57:04 | |
---|
Muistaakseni Polly Jean on jossain sanonut, että seuraavasta levystä tulee rupisempi ja rumempi kuin viimeisestä. Kelpaa mulle, jihuu! |
PomppoK 31.03.2004 12:42:13 | |
---|
"I've been busier than one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Antero 07.05.2004 15:05:29 | |
---|
Käykääs tsekkaamassa uusi sinkku ja video. Aika rososta meininkiä... www.pjharvey.net |
Ei munsta ollut kovin rupinen edes, tummempi kuitenkin kuin Storiesin yleisilme, selkeästi. Vähän valjulta tuntuu vielä useidenkin kuuntelukertojen jälkeen. Eipä ainakaan nouse odotukset taivaisiin albumia odotellessa... "I've been busier than a one-armed bass player."
Margarita 08.05.2004 19:34:36 | |
---|
Ei munsta ollut kovin rupinen edes, tummempi kuitenkin kuin Storiesin yleisilme, selkeästi. Vähän valjulta tuntuu vielä useidenkin kuuntelukertojen jälkeen. Eipä ainakaan nouse odotukset taivaisiin albumia odotellessa... Minustakin tuo kuulosti tosiaan aika valjulta. Harmi. PJ:llä on kuitenkin sellaisia biisejä, joiden ajatteleminenkin jo riittää nostattamaan ihokarvat pystyyn. Huomasin tämän viimeeksi toissapäivänä lukiessani mm. Dance Hall at Louse Pointin sanoituksia... |
PomppoK 09.05.2004 02:49:37 | |
---|
Minustakin tuo kuulosti tosiaan aika valjulta. Harmi. PJ:llä on kuitenkin sellaisia biisejä, joiden ajatteleminenkin jo riittää nostattamaan ihokarvat pystyyn. Huomasin tämän viimeeksi toissapäivänä lukiessani mm. Dance Hall at Louse Pointin sanoituksia... Kokonaisuutena albumi voikin sitten olla Storiesin tapaan tiivis paketti... olis siitäkin levystä saanut "huonon sinkun" irroitettua. Odotus on yhä kova. Nimimerkki 'parinc.' ilmoitti omistavansa Josh Hommen coveroiman The Whores Hustle And Hustlers Whore... piru vie, että tekis mieli kuulla tuokin. Myydäänköhän Suomessa Dry:ta ollenkaan? En muistaakseni ole missään törmännyt ko. äänitteeseen, kaikki muut on kyllä nähty ja hankittu 4-track Demos:ia lukuunottamatta. "I've been busier than a one-armed bass player."
Margarita 09.05.2004 19:08:49 | |
---|
Myydäänköhän Suomessa Dry:ta ollenkaan? Luulisin, että myydään. Itse ainakin muistelisin ostaneeni kyseisen äänitteen Suomesta. Jos kaupasta ei levyä löydy, voihan sen aina pistää tilaukseen... |
Antero 10.05.2004 09:44:01 (muokattu 10.05.2004 10:29:03) | |
---|
Ei munsta ollut kovin rupinen edes, tummempi kuitenkin kuin Storiesin yleisilme, selkeästi. Vähän valjulta tuntuu vielä useidenkin kuuntelukertojen jälkeen. Eipä ainakaan nouse odotukset taivaisiin albumia odotellessa... Joo... eihän tossa nyt ekojen levyjen rososuuteen mennä, mutta tuskin sitä kukaan odottikaan. Kuivat soundithan tossa paistaa selvästi läpi. Kitara kuulosti aika maukkaalta, mutta kieltämättä laulusta ei hirveesti jää mitään käteen(ainakaan vielä). Jotenkin tulee Is This Desire? tunnelmat mieleen, mutta ei niin tuotetulla soundilla. |
bonsaicat 11.05.2004 00:09:07 | |
---|
Tunnustaudun kyllä sekä vanhan että uuden matskun diggailijaksi. Uusi sinkkukin kuulosti lupaavalta, vaikka ei siinä tosiaan pahemmin rosoa ollut. Upea nainen, ei voi muuta sanoa. "In the future everyone will be famous for fifteen minutes." (Warhol) |