Aihe: Vaatteiden värit
1 2 3 4 5
Toveri
01.05.2004 18:05:43

Sininen, valkoinen, punainen, keltainen... Maastokuviollinen on myös ajankohtainen.
Oon vaarallinen. Janoatko mua?
ava
02.05.2004 23:01:29
Lähes poikkeuksetta pidän aina mustia vaatteita päälläni. Joskus kyllä päälleni saattaa eksyä jotain vihreää, punaista tai violettia vaatetta, mutta harvemmin.

Pastellin sävyisiä vaatteita välttelen.
Sanoista... pimeyteen.
disarm
03.05.2004 16:14:51
Farkut yleensä siniset, tai mustat. Paitoja löytyy mustia, punaisia, valkoisia ja vihreitä. Musta farkkutakki. Jaloissa mustat lenkkarit.
Empty faces surrounded with hairdresses wondering around with hard thoughs in their minds..
ganesha
03.05.2004 17:55:42 (muokattu 03.05.2004 17:56:05)
talvella suosin mustaa. kesällä valkoista.
toisinaan on hupaisaa laittaa päälle esim. vaaleanpunainen kauluspaita: eiköhän vain rokkibaarin liimatukat huutele "mitä homo?"
on se vaan rentouttavaa huomata, että ikivanhat stereotypiat istuu tiukassa.
nimim. maailma menee eteenpäin koska se on alamäessä.
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
Prowler
03.05.2004 19:57:33
yleensä mustaa. Joskus saattaa olla tumman sinistä.
Walkin`trough the city,Feelin`oh so pretty,I`ve just got to find my way.......
Jenka
03.05.2004 23:24:40

Mä en ole hirveän nirso vaatteiden värien suhteen. Yks kriteeri mulla on se, että vaatteet keskenään näyttää jokseenkin hyviltä päällä! Mutta aina en ole niin tarkka senkään suhteen, musta löytyy ripaus huolettomuutta.. No mutta housuissa suosin kyllä mustaa, se on niin kätevä.. on niin paljon erivärisiä paitoja ja mikä tahansa niistä näyttää hyvältä mustien housujen kanssa.. ja paidan värit on mulla oranssista mustaan. ;) Musta on aina paras kenkien väri, tai ruskea/beige. Pinkit kengät olisi aika epäkäytännölliset..
It takes a fool to remain sane.
JM
04.05.2004 19:20:32
Jotkut perusfarkut ja yleensä musta T-paita.

Mustaa ja muita tummia sävyjä tulee käytettyä aika paljon.
Copyright ©1999-2004, Oikeuksien.net. Kaikki muusikot pidätetään.
CaRRion__
05.05.2004 17:22:55
musta
"Be somebody. Kill somebody. Have some fun. Kill another one"
Ola_90
08.05.2004 17:04:56
Musta, valkoinen ja maastokuvio. Muun värisiä kuteita en pidä IKINÄ.
"Kyl räkä on vielä ihan hyvää, mut korvavaikku on jo ihan saatanan pahaa." -Kaverini
unorthodoxxx
09.05.2004 00:56:22
Uskallanpa väittää, että musta on lähes ainoa asiallinen väri.
AdTe
12.05.2004 20:48:34
95% vaatteistani on mustaa...
väillä sitä hairahtaa muuhunkin,niinkun turkoosiin tai pinkkiin (kesällä tosin) mut musta on ainoo väri,jossa tunnen olevani kotonani...
Ja kesällä tulee KUUMA=)

En käyttäis keltaista,kokovalkoista,harmaata tai neonvihreetä...vaaleat sävyt tuntuu oudoilta.
Before you think,Do it Twice
Jani The Rock
12.05.2004 20:50:57

Uskallanpa väittää, että musta on lähes ainoa asiallinen väri.

Ja mä uskallan väittää, että tota mieltä olevalla ei ole himassa valkoista, pitkäkarvaista koiraa. 8-)
Don`t mess with the countryboys
ltg
13.05.2004 14:38:03
Lähinnä sinistä ja mustaa. Poikkeuksena valkoiset kauluspaidat ja iki-ihana kielipoliisi-paita sekä sinikeltainen ruotsi-paita. Tietty ruskeaa, harmaata ja vihreää löytyy samettitakeista sun muista.
IMIK#5"Aina kun mun seurassa liikkuu selvinpäin, pitää pysyä kännissä." -Basistimme vappuna KK#3
leather rebel
14.05.2004 14:03:04
Sinistä, mustaa ja valkoista lähinnä.
"If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless
Cup
14.05.2004 21:26:13
Jaaha, mä olen hippi. Eli tarkemmin ottaen mulla on aika värikkäitä vaatteita.
Mulla on oranssi takki ja punainen kaulaliina. Sitte mä käytän joko punaisia, ruskeita tai valkovihreä raidallisia housuja, mutta en koskaan farkkuja.
Mulla on semmosia aika pitkiä paitoja ja sitte mulla on pari mun iskän paitaa jossa toisessa mainostetaan vuoden -96 pori jazzeja ja toinen jossa on Pink Floydin Pulse levyn kansi.
Mulla on ruskeat kangas kengät ja sitte mä käytän mun iskän ruskeita serengeti aurinko laseja.
Ai niin, ja joskus kun mä kyllästyn housuihin mulla on semmonen intialainen hame jossa on norsuja ja muuta kuviota ja sitte semmosta jännää "mummohametta" jonka mä ostin kirpputorilta.
Jaahas, no se oli sitte pitkä ja yksityiskohtainen selitys.
Cup
14.05.2004 21:28:05
Ai niin ja mä en voi sietää neonpinkkiä, -keltaista, ja -vihreää
ne on aivan täydellisen mauttomia.
vaurio
14.05.2004 21:53:55
neonvärit yleensäkin = hyipahhaa, hyipahhaa..
perkele! kuka varasti allekirjoitukseni?!
Warwick
16.05.2004 17:20:04
Mustia, poikkeuksena työpaikalta saatu keltainen t-paita.
Muuten kuin ko. työpaikalla en keltaista tai muuta kirkkasta väriä päälleni pukisi.
Moni tuttuni myös nauraisi itsensä hengiltä jos sattuisin kulkemaan jossakin pirteässä vaate kappaleessa.
mutti
16.05.2004 18:36:17
Melkein kaikenvärisiä vaatteita löytyy kaapista, aika pieni osa kuitenkin käytössä. Melkein kaikkia värejä voi käyttää, riippuen ihan tilaisuudesta ja vaatteesta..
Kun sinulta kysytään oletko se sinä, teeskentele ettet ole ja katso mitä tapahtuu.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)