jassi 27.04.2013 15:42:26 | |
---|
Jess! Tämä Horns & Halos saundaa kyllä aika perhanan tymäkältä rokkibiisiltä! Odotukset nousoo! Tare veti sitä retkua turpaan, niin että turpa rullalla. |
Joees 27.04.2013 16:25:17 | |
---|
Buuklubben: http://www.youtube.com/watch?v=OxC2d0ZlTpI Diggailen kyllä paljon enemmän tästä, kuin tosta sinkusta vaikkei siinäkään mitään vikaa ole. Mitäs muut mieltä? Jotenkin toi basso/kitarariffi poraa vain päähän läpi. Tää kuulostaa aikalailla Dregeniltä. Kenen sitten lie, mainio biisi kyllä. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
teg 30.04.2013 19:14:04 | |
---|
Hittolainen, olipas kova veto. En muistanutkaan, et tämä keikka http://www.youtube.com/watch?v=G6mNicqEc8M oli näinkin hyvä. Harmittaa vietävän paljon, että tästä bändistä ei sitten koskaan tullu sen valmiimpaa. Samoihin aikoihinhan tuli nuo huomattavasti popimmat GreenDay ja Offspring ym jotka korjasivat potin. Liekö DM23 sitten suurelle yleisölle liian punk ? |
RawknRawl 01.05.2013 11:58:48 | |
---|
teg: Hittolainen, olipas kova veto. En muistanutkaan, et tämä keikka http://www.youtube.com/watch?v=G6mNicqEc8M oli näinkin hyvä. Harmittaa vietävän paljon, että tästä bändistä ei sitten koskaan tullu sen valmiimpaa. Samoihin aikoihinhan tuli nuo huomattavasti popimmat GreenDay ja Offspring ym jotka korjasivat potin. Liekö DM23 sitten suurelle yleisölle liian punk ? Sami ja Jimmy Clarke groovaa kyllä hyvin. Nasse toisaalta vetelee paikoin täyttä avantagardee koomollista. Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
Outza66 04.05.2013 03:25:52 | |
---|
RawknRawl: Sami ja Jimmy Clarke groovaa kyllä hyvin. Nasse toisaalta vetelee paikoin täyttä avantagardee koomollista. Nasse vetää vanhaa Hanoin tunnusmerkistöä heh. Asenteella ja pieleen. Eli paikoitellen aina tosi kovaa menoa ja sitten auts! mikä toi oli... - I am hard but I*m friendly (Alannis Morisette, A Hand In My Pocket)'
- I am not always strong and sometimes I*m even wrong (Shania Twain, The Woman In Me) |
Hargon 12.07.2013 10:40:14 | |
---|
Uuden levyn krediitit: 01. TNT Diet (säv. Dregen-Yaffa-Monroe, san. Conte-Monroe) 02. Ballad Of The Lower East Side (säv. & san. Conte) 03. Eighteen Angels (säv. Dregen-Yaffa-Conte, san. Conte) 04. Saturday Night Special (säv. & san. Conte) 05. Stained Glass Heart (säv. Dregen-Conte, san. Conte) 06. Horns And Halos (säv. Yaffa-Rockfist-Monroe-Conte-Dregen, san. Monroe-Conte-Dregen) 07. Child Of The Revolution (säv. Dregen-Conte, san. Conte) 08. Soul Surrender (säv. Yaffa-Monroe-Conte, san. Conte) 09. Half The Way (säv. Yaffa-Monroe-Conte, san. Conte) 10. Ritual (säv. Yaffa-Monroe-Conte, san. Conte) 11. Hands Are Tied (säv. Dregen-Yaffa-Rockfist-Conte, san. Conte) Sanoitukset näemmä pääasiassa Conten. Monroe yllättävänkin pienessä roolissa. Enemmän koko bändin levy sitten kai. Eipä siinä mitään. I was cured all right. |
Joees 12.07.2013 12:36:33 | |
---|
Hargon: Sanoitukset näemmä pääasiassa Conten. Monroe yllättävänkin pienessä roolissa. Enemmän koko bändin levy sitten kai. Eipä siinä mitään. Parempi niin että on koko bändin levy. Eikä toisaalta yllätä että Conte englantia omana kielenään puhuvana on kirjoittanut suurimman osan teksteistä, edellisellä levyllä suurimman osan teksteistä kun hoiti Ginger. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Rodger 13.07.2013 01:47:07 (muokattu 13.07.2013 02:46:27) | |
---|
RawknRawl: Sami ja Jimmy Clarke groovaa kyllä hyvin. Nasse toisaalta vetelee paikoin täyttä avantagardee koomollista. Nasty oli vain varamies ja liikkeellä ihan omin motiivein. Jay Heningillä oli valitettavasti niin paljon ongelmia, ettei saanut passia. Tappoi sitten itsensa -97 pari vuotta DM23:n jälkeen. DM23:n biisit on parasta, mitä MM on saanut aikaiseksi Hanoi Rocksin ulkopuolella. Ei mikään ihme, että soittaa niitä edelleen. Nasty veti -95 Tampereella ihan OK ottaen huomion, että joutui opettelemaan biisit pikaisesti. Olin muuten itsekin tuolla keikalla yleisössä, eikä minua jäänyt vaivaamaan Nastyn soitossa mikään. Muistakaa, että TV-taltioinnit ja kuunteleminen paikan päällä on ihan eri asioita. Steriillissä taltioinnissa kaikki pikkuvirheetkin tulee esiin. Rock'n'roll on taas jotain ihan muuta kuin pilkun nussimista. *** I Feel Alright / Radar Love oli käytössä näemmä jo -95 :) Ihan hyvältä kuulosti juutupistakin kuunneltuna. Ja Nasty veti ihan OK. |
Rodger 13.07.2013 02:04:53 | |
---|
Sanoitukset näemmä pääasiassa Conten. Biisien nimien perusteella nyt(kään) ei olla muuttamassa maailmaa. Edellinen levy oli aika turha. Toivottavasti uusi ei ole vielä turhempi. Se Ballad of jotain kuulosti sisäpiirin nostalgiatripiltä. Ja äkkiä pois sieltä VOF-ohjelmasta tai muuten päätyy vielä kissanäyttelyjen tuomariksi. |
moikki 13.07.2013 10:06:04 | |
---|
Rodger: Biisien nimien perusteella nyt(kään) ei olla muuttamassa maailmaa. Edellinen levy oli aika turha. Toivottavasti uusi ei ole vielä turhempi. Se Ballad of jotain kuulosti sisäpiirin nostalgiatripiltä. Ja äkkiä pois sieltä VOF-ohjelmasta tai muuten päätyy vielä kissanäyttelyjen tuomariksi. Minä en ainakaan odota mike monroelta mitään maailmaa muuttavaa/mullistavaa levyä, vaan hyvää rock levyä kovalla asenteella :) Croowed - Savo Rock n roll |
Artist 13.07.2013 22:24:27 | |
---|
Joees: Eikä toisaalta yllätä että Conte englantia omana kielenään puhuvana on kirjoittanut suurimman osan teksteistä, edellisellä levyllä suurimman osan teksteistä kun hoiti Ginger. Ainakin tuo Ballad Of Lower East Side on lyriikoiltaan sellainen, ettei niiden kirjoittamiseen varsinaisesti natiivia tarvita. ;) No joo, mutta rokkiahan se vaan on. Toivotaan, että lätty on hyvä, edellinen jäi kaikesta alkuhypestä huolimatta aika vähälle kuuntelulle. "They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will" |
Joees 14.07.2013 20:16:10 | |
---|
Artist: Ainakin tuo Ballad Of Lower East Side on lyriikoiltaan sellainen, ettei niiden kirjoittamiseen varsinaisesti natiivia tarvita. ;) No joo, mutta rokkiahan se vaan on. No eihän se lyriikan multihuipentuma ole. Syythän voi olla mitkä tahansa minkä takia Monroe itse ei tekstejä enempää kirjoita ja toisaalta ne syyt ei mulle sen enempää kuulukaan. Pääasia että joku ne kirjoittaa. Toivotaan, että lätty on hyvä, edellinen jäi kaikesta alkuhypestä huolimatta aika vähälle kuuntelulle. Mulla se käy kuuntelussa edelleen aika usein, mukava levy autossakin kuunneltavaksi. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Dirtyh 15.07.2013 10:40:07 | |
---|
Tuolla toisaalla on ollut puhetta siitä kuinka keikoilla tarvitaan taustanauhoja että saadaan esitys tasapainoiseksi kun levylläkin on kaikenlaista pörinää ja säksätintä. Michael kertoi Ruisrockin haastattelussa että levyllä ei ole yhtään kitaratuplauksia, päällekkäisäänityksiä tai muitakaan "ylimääräisiä" raitoja taustalla. Kaikki on vedetty kuten livenä. Tässä ylituotetussa maailmassa tuo on virkistävä lähtökohta levylle. Lopulta toki kaikki on kiinni siitä että kantaako biisit. Ballad on the lower east side kantaa. Ja muuten, siinä toisessa säkeistössä kun toinen kitara komppaa niin toinen kitara tekee pari kertaa ennen sisääntuloaan sellaisen dempatun kräkrä-äänen (tuolle olisi kai oikeakin termi?), tulee välitön rokkifiilis. Tuollaiset jutut loistavat poissaolollaan tuosta ylituotetusta tuubasta, tai sitten ne on vain haudattu sinne kaiken pörinän ja säksätyksen sekaan. Joo, kyllä mä tätä levyä odotan. |
Dirtyh: Tuolla toisaalla on ollut puhetta siitä kuinka keikoilla tarvitaan taustanauhoja että saadaan esitys tasapainoiseksi kun levylläkin on kaikenlaista pörinää ja säksätintä. Michael kertoi Ruisrockin haastattelussa että levyllä ei ole yhtään kitaratuplauksia, päällekkäisäänityksiä tai muitakaan "ylimääräisiä" raitoja taustalla. Kaikki on vedetty kuten livenä. Tässä ylituotetussa maailmassa tuo on virkistävä lähtökohta levylle. Lopulta toki kaikki on kiinni siitä että kantaako biisit. Ballad on the lower east side kantaa. Ja muuten, siinä toisessa säkeistössä kun toinen kitara komppaa niin toinen kitara tekee pari kertaa ennen sisääntuloaan sellaisen dempatun kräkrä-äänen (tuolle olisi kai oikeakin termi?), tulee välitön rokkifiilis. Tuollaiset jutut loistavat poissaolollaan tuosta ylituotetusta tuubasta, tai sitten ne on vain haudattu sinne kaiken pörinän ja säksätyksen sekaan. Joo, kyllä mä tätä levyä odotan. Kyllä ennen oli kaikki paremmin. |
Ajattelematon 20.07.2013 00:30:13 | |
---|
Kävikös kukaan muu kuuntelemassa Michaelia Rakuunarockissa kuin mä? Mulle tää keikka oli ensimmäinen ikinä ja hauskaa oli. Parasta oli kyllä kun itse Nasty Suicide kiipesi lavalla soittamaan pari biisiä bändin kanssa. Siinä sitten tädin kanssa eturivissä huudettiin ja laulettiin mukana c: This IS gonna hurt |
Rodger 20.07.2013 02:47:47 | |
---|
moikki: Minä en ainakaan odota mike monroelta mitään maailmaa muuttavaa/mullistavaa levyä, vaan hyvää rock levyä kovalla asenteella :) Tuollaisia levyjä maailma on jo täynnä. Tuleeko jotain lisäarvoa siitä, että MM saa myös sellaisen aikaiseksi? Odotan, että MM ylittää edes itsensä. Siitä on hyvä jatkaa :) |
Terry Pantheras 21.07.2013 01:40:16 | |
---|
Wradlin: Kyllä ennen oli kaikki paremmin. Musiikin osalta monasti kyllä. |
KooAa 22.07.2013 11:37:23 | |
---|
Ajattelematon: Kävikös kukaan muu kuuntelemassa Michaelia Rakuunarockissa kuin mä? Mulle tää keikka oli ensimmäinen ikinä ja hauskaa oli. Parasta oli kyllä kun itse Nasty Suicide kiipesi lavalla soittamaan pari biisiä bändin kanssa. Siinä sitten tädin kanssa eturivissä huudettiin ja laulettiin mukana c: Tulihan tuolla oltua. Ainahan siihen voi luottaa että hyvä show on tulossa. It ain't what you do, it's how do you do? Ketoon, peipi, ketoon. Nothing Toulouse. Turbomaha. Rock'n'troll. |
slowdive 27.07.2013 14:25:34 | |
---|
Hyvä keikka eilen Qstockissa! Energiaa piisasi ja hyvältä soundasi. Onhan tuo kokoonpano kyllä kehunsa ansainnut, vaikka mitään uutta ja ennennäkemätöntä ei MM ole pöytään tuonutkaan niin ei tuollaista menoa silti koskaan ole liikaa. Ainakaan nykypäivänä. Tulevan levyn nimibiisi on kyllä hyvä ralli niin kuin tuossa ylempänä jo todettiinkin.. "one good thing about music, when it hits you feel no pain" (bob marley) |
HJP881 29.07.2013 21:24:04 | |
---|
slowdive: Hyvä keikka eilen Qstockissa! Energiaa piisasi ja hyvältä soundasi. Onhan tuo kokoonpano kyllä kehunsa ansainnut, vaikka mitään uutta ja ennennäkemätöntä ei MM ole pöytään tuonutkaan niin ei tuollaista menoa silti koskaan ole liikaa. Ainakaan nykypäivänä. Tulevan levyn nimibiisi on kyllä hyvä ralli niin kuin tuossa ylempänä jo todettiinkin.. Kyllä täytyy yhtyä mielipiteeseen! Keikalta jopa lähti mukaan MM:n kitaristin plekuki. |