Aihe: Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 5256 257 258 259 260497 498 499 500 501
Decadetroll
11.07.2013 06:47:52
Ziggy Bubba: Kiitti vinkistä.

Ite asiassa mulla oli jo valmiiksi katottuna laatupiuha Cordial-Neutrik -osastolta Tompalta - vielä sitä vähän parempaa sarjaa niistä. Taidan jättää tweed-fanituksen tuohon hihnaan, cheers :)

E: Erittäin hyvän laatuinen 3m kulma-pluginen piuha siis on haussa - saapi heittää linkkiä diileistä.

Joskus on tullut vastaan piuhan päälle itse laitettavaa tweed-sukkaa. Ehkä sen avulla saat neutrik-cordial yhdistelmästäsi mieleisen näköisen?
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. goatpit.weebly.com
komero
11.07.2013 07:23:53
hallu: Tähän on pakko sanoa, että älä hommaa. Ainakin ne Fenderin logolla varustetu tweed piuhat kuten valitettavasti isoin osa noista "halpis" piuhoista on sellaisia paukkulankoja ettei kestä edes kotikäytössä. En kannata yleistämistä, mutta mulla on noita fenkun halpispiuhoja ollut jo aika monta ennenkuin uskoin ettei niistä ole signaalin kuljettamiseen, vaikka ovatkin sööttejä katsella.

Mulla katkes tuollaisesta Fenderin tweed-piuhasta plugi. Jotenkin olis kuvitellu kestävämmäksi. Tai no, mulla ja mulla.. Katkesi noin vuoden ikäisen kitarateknikon käsissä.
Krice
11.07.2013 10:25:43

hallu: Ainakin ne Fenderin logolla varustetu tweed piuhat kuten valitettavasti isoin osa noista "halpis" piuhoista on sellaisia paukkulankoja ettei kestä edes kotikäytössä.

Vintage voltage -kangasnaru on kestänyt ihan hyvin kotikäytössä eikä ainakaan minulla ole valittamista äänenlaadussakaan. Plugiosa on tosin aika eeppisen kokoinen joten sitä on varmaan helppo kolhia joka paikkaan.
Gabe
11.07.2013 10:29:17
komero: Mulla katkes tuollaisesta Fenderin tweed-piuhasta plugi. Jotenkin olis kuvitellu kestävämmäksi. Tai no, mulla ja mulla.. Katkesi noin vuoden ikäisen kitarateknikon käsissä.

Hauskoja ovat nuo pienet kitarateknikot. :)
Töynävä
11.07.2013 19:09:15
Aajje...

Meikä on nyt Pretty in Pink - talossa kehrää pinkki Musari. Jos ihan tarkkoja ollaan, niin EBMM EVH... Pelkkää Pleasure Dome'a...
Sujuvaa kauppaa: slx900, tiluttaja-pro, albero, DZN, JMT, tipi tuovinen, avantz, mattipar, Rakoni...
artal
11.07.2013 23:16:07
Hups. Matamp First Lady custom-puukuorilla tuli poistettua Torilta. Ku halavalla sai :p

Nyt on sitten taas myyntikierroksen aika.
hallu
11.07.2013 23:37:42 (muokattu 11.07.2013 23:39:51)
Ziggy Bubba: Kiitti vinkistä.

Ite asiassa mulla oli jo valmiiksi katottuna laatupiuha Cordial-Neutrik -osastolta Tompalta - vielä sitä vähän parempaa sarjaa niistä. Taidan jättää tweed-fanituksen tuohon hihnaan, cheers :)

E: Erittäin hyvän laatuinen 3m kulma-pluginen piuha siis on haussa - saapi heittää linkkiä diileistä.

Itse värkkäsin viimeksi pari letkua Cordial CGK Road 75 piuhasta juurikin neutrikin liittimillä ja kuulemma ihan keikkakäytössäkin tuota letkua käyttäneet. Sehän on aika järeää (sillä voi hinata keikkabussin hangesta, jos hävittää signaalia liikaa:-)). Itse kolvailtuna musafasun tarvikkeista tuli maksamaan pari kymppiä letkulta. Olisikohan ollut jotain kolme euroa metri se johto ja neutrikin liittimet taisivat olla nelisen euroa tsibale (thomannilla kai aika lähelle samaa hintaa).

E: ai niin, George L liittimiä muutamat ovat kehuneet (taisipa Juccizkin jossakin ketjussa kehua sellaisia käyttelevänsä). Näyttäisi ainakin Uraltonella olevan niitä tarjolla.
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
Midrange
12.07.2013 22:49:05
Posti toi USA:sta viikossa 3 settiä Dean Markley blue steelejä ja postikuluineen vaan 16 euroa!

Paikallisessa kivijalassa hintaa olis tullut 36e.

Joku kipuraja se on minunkin musakamoilla että milloin suosin kotimaista.
20% soittamista ja 80% muusikoiden.nettiä
Nasty_Suicide
13.07.2013 02:10:38
Fender Modern Player Marauder tuli hankittua 5 vuotta vanhan Epiphone LP:n rinnalle. Jos olisi ollut enemmän rahaa käytettävänä olisin tuskin päätynyt Marauderiin, mutta tällä hetkellä en monen tonnin kitaraa kyllä tarvitsekaan. Hintaisekseen (449e) se on mielestäni erinomainen. Mikit soundaa hyvälle ja kaula tuntuu hyvältä kädessä. Ulkonäkö miellyttää myös ja se oli osasyy Marauderiin päätymiseen. Pitäis vielä päästä testaamaan bändin kanssa mutta tähän asti olen ollut positiivisesti yllättynyt.
No one's gonna do it for you!
MikaHekkanen
13.07.2013 20:48:48
Nimi- ja numerohirviö tuli taloon.
Ibanez AW120CE-RDV

Mukavan tuntuinen ja miellyttäväsoundinen akkari.
Zombiekoirat joutuvat helikopterin roottorin lapojen pyörteisiin, jolloin niiden päät katkeavat veren iloisesti tirskahdellessa - rheinone
Kunnallisjäte
13.07.2013 23:16:29

Töynävä: Aajje...

Meikä on nyt Pretty in Pink - talossa kehrää pinkki Musari. Jos ihan tarkkoja ollaan, niin EBMM EVH... Pelkkää Pleasure Dome'a...

Wautsi wau, omista kuvista näköjään löytyi. Upea on!
"When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor
tender.insanity
14.07.2013 09:14:56
Ibanez RGR421 tuli taloon. Eka halpis-Ibanezini, mutta oikein mukava soitella menemään. Varsinkin kun kiinteätallaista olin vailla piiiiiitkään.

https://dl.dropboxusercontent.com/u … er/2013-07-13%2017.38.09_resize.jpg
jarzanza
14.07.2013 18:52:42
Tuossa jonkun aikaa sitten tilasin engalnnista Zebrano viilua teleen, tuota olis varmaan saanut vähän lähempääkin.
Telen talla tuli tilattua Ebaystä, katsotaan minkä rimpulan ne hongdongin pojat sieltä lähettää.
terolt
14.07.2013 22:18:50
Caparison Dellinger. On ne vaan ristus niin hyvä kapuloita, että huhhuh...
Kaikki mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
llarppp
14.07.2013 22:56:04

Seitsenkieli tuli taloon. Kivaa :3
"Every man dies, not every man really lives."
Stalkah
15.07.2013 08:18:36

Super Vee- nimisen tallavalmistajan tuotos Bladerunner tuli tuossa viime viikolla. Hyvin on alkusäätöjen jälkeen toiminut, loppuviikosta piti vireen kuin unelma vaikka kuinka kampeili.
"Mikään ei ole käytännöllisempää kuin hyvä teoria. Mikään ei myöskään ole teoreettisempaa kuin hyvä käytäntö."
7atu
15.07.2013 16:12:27 (muokattu 15.07.2013 16:15:14)

Kuukauden päivät on ollut omistuksessa Mosrite Ranger 65 Reissue(3-Tone Sunburst), räyhäkkä soundi ja ulkonäkö!
Viime viikolla sijoitin kesälomarahat VOX(JMI) AC30 non top boostiin vm.-66, Celestionin (Silver) Alnicoilla tietty! :P
"We're gonna rock this town, rock it inside out..."
asa
16.07.2013 01:39:25

SolidgoldFX:n DEVIL DRIVE säröpedaali tuli napattua. Kuullosti liikeessä jonkun Kochin combon kanssa pirun hyvältä (pun intended).
UP THE IRONS!
mima
17.07.2013 00:21:57

Lovepedal Les Lius tuli postissa. Hyvin pärisee! Neil Young -tyyppisiin maisemiin vie tämä. Ääriasennoissa lähentelee fuzz-osastoa, mutta on kuitenkin "orgaanisen" kuuloinen. Miedommilla asetuksilla+volumepotikalla saa sitten ihan maltillistakin tweed-pikkuruttua. Nam!
Ei lähe.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)