Hytne 26.04.2004 18:40:21 | |
---|
Jousi poistettu, mutta ongelma jäi. Ala E on yhä liian korkea 12-nauhalta. Siis pala lyhennys tai vastaava edessä. Helpommalla pääsen kun vaihdan 0.010 settiin. Deere on kone, muut on leluja! |
Dr. Muff 26.04.2004 19:36:41 | |
---|
Kertokaahan nyt te kaikki muutkin jotka saatte paksuillakin kielillä intonaation kuntoon ongelmitta millainen strato on kyseessä. Taitaa pitää tuo vintage/moderni -olettamus paikkansa? Mun profiilissa näkyvässä fenkussa sai juuri hienovireen kohdilleen jousen poistamalla .052 e:llä. Mun japsi '57ssa on varaa vaikka kuinka ja paljon .050-kielellä. Iban stratikassa taasen ei paksuilla kielillä oikein hienovirettä kohdilleen, ohuilla ok. Empä tiedä. Isot toleranssit? Irtileikatusta sukkahousun kärkiosasta saat
kätevän kuonokopan erittäin heikkoleukaiselle koiralle. |
mappe 06.05.2004 15:47:44 | |
---|
Mulla American traditional (eli se USA-KIINA-INDONESIA-MEKSIKO-MIKÄMIKÄMAA-viritelmä) vm. 2000. Kielisetti 012-056 eikä ongelmia. Käytin tossa vielä ammattilaisella säädättää ja avot. Paksummissa kielissä on se hyvä puoli että ne pitää paremmin vireen ja antaa lisää sustainia. Soundi on jykevämpi ja tummempi. Mut jos paljon tiluttelee ja bendailee niin en suosittele. Toi 010-052 on ihan jees! |
Puavali 06.05.2004 23:03:45 | |
---|
Jousi poistettu, mutta ongelma jäi. Ala E on yhä liian korkea 12-nauhalta. Siis pala lyhennys tai vastaava edessä. Helpommalla pääsen kun vaihdan 0.010 settiin. Älähä hättäile, lyhyitä tallapaloja stratoon löytyy kyllä. Minkähän mittainen pitäisi olla? |
Stratosta jouduin ottaa tallapalanjousen pois läski-E kielen kohdalla että sain hienovireen kondikseen Iban sz mallissa on 9-46 satsi ja on pirun hyvä! Itku pitkästä ilosta, Pieru paskan jauhannasta |
Hytne 08.05.2004 13:29:38 | |
---|
Älähä hättäile, lyhyitä tallapaloja stratoon löytyy kyllä. Minkähän mittainen pitäisi olla? Nykyinen pala on noin 2 cm. Kaks kolme milliä kun sais pois niin varmaan riittäisi. Tietysti voisihan tuo etäisyyden laskea jos vain jaksaisi. Deere on kone, muut on leluja! |