Hot RedX 08.05.2004 12:03:03 | |
---|
on kauan askarruttanut, mitä liikkuu miehen joka meikkaa mielessä? Mikä saa miehen vetämään mustaa kajaalia silmien ympärille? |
on kauan askarruttanut, mitä liikkuu miehen joka meikkaa mielessä? Mikä saa miehen vetämään mustaa kajaalia silmien ympärille? Henkilö on silloin välittömästi ihan sairaan vitun rock. ..tai miten sen nyt sitten ottaa... Maa - tuo jumalan golfpallo. |
Hot RedX 08.05.2004 12:26:47 | |
---|
mistä moinen idea on saanut alkunsa? eikös se oo aika tyttömäistä meikata? |
-memmu- 08.05.2004 13:10:16 | |
---|
olkoon kuinka tyttömäistä tahansa, antaa miehien meikata jos ne haluavat. minua se ei haittaa ollenkaan. elämä on sukupuoliteitse tarttuva ja sataprosenttisesti kuolemaan johtava tauti... |
Hot RedX 08.05.2004 13:27:51 | |
---|
olkoon kuinka tyttömäistä tahansa, antaa miehien meikata jos ne haluavat. minua se ei haittaa ollenkaan. niin miks ne haluavat? siis se on rock, mut miks se on rock? Onkos ne jotenkin pelottavamman näköisiä tai jotain? seksikkäämpiä? hutsumpia? yrittääkö ne vaan koreilla? vai kateuttako se on? |
-memmu- 08.05.2004 13:41:29 | |
---|
niin miks ne haluavat? siis se on rock, mut miks se on rock? Onkos ne jotenkin pelottavamman näköisiä tai jotain? seksikkäämpiä? hutsumpia? yrittääkö ne vaan koreilla? vai kateuttako se on? varmaan useimmat jätkät jotka meikkaavat, se kuuluu niiden tyyliin. jos näin voi sanoa. usein näkee gootti, hevari yms. tyylisillä meihillä meikkiä, mutta harvemmin sitä näkee ns. tavallisen miehen naamassa. ja useat meikkaavat miehet ovat kyllä aikas seksikkäitä. IMO. elämä on sukupuoliteitse tarttuva ja sataprosenttisesti kuolemaan johtava tauti... |
Zarmo 08.05.2004 13:45:20 | |
---|
Jos tyttö ei meikkaa, niin onko se sitten miehekäs vai? Älä luota mihinkään, missä on digitaalinäyttö.
Katusoittokaveri haussa Jyväskylästä. |
Aerodactev 08.05.2004 13:46:25 | |
---|
Kyllähän se silmiä korostaa.
If it's good, it must be progressive!
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
|
D-Kay 08.05.2004 13:54:59 | |
---|
Miksi miehet meikkaa? miksi naiset meikkaa? Miksi joku pitää tietynlaisia vaatteita? Ihmiselle on jostain kehittynyt esteettisyyden taju, minkä takia ihmiset koristelevat itseään. Sinänsä typerää mieltää meikkaaminen pelkästään naisten jutuksi, veikkaisin, että jos mennään historiassa taaksepäin, niin miehet käyttivät meikkiä ennen naisia. |
Unworthy Knight 08.05.2004 13:59:01 (muokattu 08.05.2004 13:59:16) | |
---|
Kyllähän se silmiä korostaa. Hyppii kyllä silmille meikatut silmät. Ihan eri juttu tuijottaa muijaa normaali silmuilla viehkeesti kun meikatuilla. Ei silti meikit tee yhtään enempää tai vehempää miestä. Erottaa vaan massasta. niin ja minä en meikkaa kun erikois tapauksissa (juhlat ja muut), Silloinkin vedän tahallaan överiksi. Corpsepaintit on hupasat. Snow covers my frozen corpse/ Ice creates my final coffin/ Wind Screams my Funeral sermon/ Darling here I come/My own Reaper |
hit 08.05.2004 18:35:32 | |
---|
miehet käyttivät meikkiä ennen naisia. Mul ois samanlainen muisti kuva, eikös se meikkaaminen oo tullu joskus faaraoitten aikaan? "For here, apart, dwells one whose hands have wroght Srange eidola that chill the world with fear: Whose graven runes in tomes of drean have taught What things beyond the star-gulfs lurk and leer. Dark Lord of aweroigne-whose windows star on pits of drea |
KTR 08.05.2004 22:01:47 | |
---|
Kai se joillekin sopii. Jos joku perus-amis vetää meikit naamaan, niin rock-uskottavuuden lisääntyminen on tässä tapauksessa kuitenkin kyseenalaista. |
Jani The Rock 08.05.2004 22:29:07 | |
---|
Jos joku perus-amis vetää meikit naamaan, niin rock-uskottavuuden lisääntyminen on tässä tapauksessa kuitenkin kyseenalaista. Äläs ny! Kyllä Olvi-lippis, pilottitakki ja musta kajali saa hyvin aikaan tyylikkään, sanoisinko peräti kohtalonomaisen vaikutelman. Don`t mess with the countryboys |
KTR 08.05.2004 22:50:12 | |
---|
Äläs ny! Kyllä Olvi-lippis, pilottitakki ja musta kajali saa hyvin aikaan tyylikkään, sanoisinko peräti kohtalonomaisen vaikutelman. No joo. The Amis from Hell..tai jotain. |
Unworthy Knight 09.05.2004 01:14:44 | |
---|
No joo. The Amis from Hell..tai jotain.
"hei, mä oon herkkä ja tunteikas, ja mulla on suuri subbari kontissa beibe" Snow covers my frozen corpse/ Ice creates my final coffin/ Wind Screams my Funeral sermon/ Darling here I come/My own Reaper |
Heissi 09.05.2004 02:37:45 | |
---|
En meikkaa, mutta luulenpa että sekin päivä vielä koittaa kn meikäläinen marssii keskellä kaupunkia kajalit silmissä. Mahdollisesti. "I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö. |
Viceroy 09.05.2004 04:30:12 (muokattu 09.05.2004 04:30:53) | |
---|
MNet sekoilee... Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Viceroy 09.05.2004 04:30:38 | |
---|
Mul ois samanlainen muisti kuva, eikös se meikkaaminen oo tullu joskus faaraoitten aikaan? No en tiedä, käyttivätkö ennen naisia, mutta ovat todellakin faaraoiden aikaan ainakin käyttäneet. Myöhemmin Euroopassa puuteroidut peruukit ja muut vermeet olivat suorastaan standardi... Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
PomppoK 09.05.2004 06:32:09 | |
---|
Ei se keneltäkään pois ole. Kärpäset pörräävät paskan ympärillä ja vielä pitävät siitä. Tosin vähän valju vertaus sinänsä, koska paska on hyvinkin voinut olla maukas mustikkapiirakka edellisiltana, kun taas paskasta ei saa enää millään mustikkapiirakkaa aamukahvien kyytipojaks. Susikrapulaa edeltävänä iltana ovat silmät valehdelleet, mutta jotain muuta on vialla, mikäli sama aamuinen järkytys saavutetaan seuralaisen pestyä meikit pois ennen sammumista yhteiseen suloon. "I've been busier than a one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
se_julle 09.05.2004 13:54:39 | |
---|
Faaraoiden aikaan tosiaan varsinkin ylhäiset miehet sekä naiset maalasivat kasvojaan esim: mustalla, sinisellä ja punaisella. Myös näyttävät peruukit, korut ja puuterin käyttö oli käsittääkseni yleistä. Vanhan ja uuden valtakunnan aikojen meikkaus käyttäytymisen välillä oli varmaan eroja. En osaa sanoa enempää. Joku toinen tietää varmasti aiheesta enemmän, minä olen vain lukenut muutaman kirjan... Tuuli on kiireistä ilmaa. |