Midrange 07.07.2013 22:05:24 | |
---|
Korgin Pitchblackin hankin. Elämäni ensimmäinen viritysmittari vaikka olen soittanut vuodesta 96 lähtien. Ei tuolle vaan löydy oikein käyttöä kun korvalla saa näköjään yhtä hyvin vireen. Ja näköjään olin jokaisen kitarani hienovireen eli oktaavitkin saanut korvakuulolla täysin oikein. 20% soittamista ja 80% muusikoiden.nettiä |
Entropia666 07.07.2013 22:50:34 | |
---|
Midrange: Korgin Pitchblackin hankin. Elämäni ensimmäinen viritysmittari vaikka olen soittanut vuodesta 96 lähtien. Ei tuolle vaan löydy oikein käyttöä kun korvalla saa näköjään yhtä hyvin vireen. Ja näköjään olin jokaisen kitarani hienovireen eli oktaavitkin saanut korvakuulolla täysin oikein. Ite oon nähny virimittarin funktion olevan lähinnä bänditreeneissä ja keikoilla joissa on sen verta melua että ei korvalta onnistu. Tai että saa kitarat nopeesti vireeseen, ilman että se kuuluu yleisöön. Tietysti myös toimii oivasti myös hiljentämiseen esim. spiikkien aikana. |
Jii-Gee 07.07.2013 23:15:17 | |
---|
|
Mr. Speed 07.07.2013 23:18:21 | |
---|
reative: Eikös toi 410 ole samanmoinen laitos kuin 210 mutta vaan tuplamäärällä kanavia? Sen huomasin tänään että vaikka toi bugera moneen menoon taipuukin niin ei siitä sellaista acdc tyyppisiä menoa oikein saa. Kai se sitten on vaan marshallien juttu, mutta en sitten tiedä taipuisikohan toi marshall modattu windsor siihen, asia pitää kokeilla. En tiedä onko niissä jotain eroa koska olen päässyt testaamaan vain sitä 410:iä ja siitäkin pelkkää nuppia. Jottei OT:ksi menisi, niin Axe FX II tuli taloon ja aikaisemmin kesällä valkoinen (kellastunut) Navigator LP CTM :) http://www.sieni.us/?id=38 |
JuSu 08.07.2013 08:48:06 | |
---|
|
the_paroni 09.07.2013 13:49:53 | |
---|
Ostin Bare knuckle Irish Tour mikit Fender Stratocasteriin. Markus |
johanssen 10.07.2013 10:38:25 | |
---|
Hollannista tuli tilattua Box Of Doom ALLXS versio. http://www.boxofdoom.nl/news Jenkeistä Big Bed Nut Saucea, Briteistä Fast Frettiä ja kotimaasta kieliä. asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat... |
Confidentum 10.07.2013 10:59:44 | |
---|
Myin Supa Tremin PRKL....ostin takaisin PRKL I started out with nothing and I still got most of it left |
ReBeat 10.07.2013 11:06:50 | |
---|
johanssen: Hollannista tuli tilattua Box Of Doom ALLXS versio. 1300 euron isolaatio-boksi ?! :D Täytyy olla aika hyvä. Valmistajan ääninäytteet jäi kyllä vielä vähän vajaiks, kun laatikon nimi on Box of Doom ja yhtään hevisoundia ei näkynyt. |
johanssen 10.07.2013 13:12:04 | |
---|
ReBeat: 1300 euron isolaatio-boksi ?! :D Täytyy olla aika hyvä. Valmistajan ääninäytteet jäi kyllä vielä vähän vajaiks, kun laatikon nimi on Box of Doom ja yhtään hevisoundia ei näkynyt. Toivotaan. Parin viikon sisään sen sitte näkee, tekeeks sillä mitään. Mun kepistä ei myöskään yleensä hevanderi soundit skobeille sinkoile. asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat... |
Sarko 10.07.2013 14:02:39 | |
---|
Korg Pitchblack ltd. white, EHX LPB-1 ja Leemin virtalähde. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Kunnallisjäte 10.07.2013 19:26:54 (muokattu 10.07.2013 19:27:31) | |
---|
Snake Oil Brand "Rock" kieliä .009-.042 Vierailu Thesegoto11-putiikkiin sai kielen tipahtamaan lattialle, mutta olin sopinut itseni kanssa etten osta muuta kuin tarpeellista. Sinne sitten jäi aika monta namupedaalia kauppaan. Hinnathan ei ole ilmaisia, mutta valikoima on uskomaton. "When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor |
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Krice 10.07.2013 21:24:37 | |
---|
"Poliisin etsinnöissä löytyi laaja putkivarasto. Niiden arvo katukaupassa olisi ollut arviolta 5000 euroa." |
komero 10.07.2013 22:03:38 | |
---|
Krice: "Poliisin etsinnöissä löytyi laaja putkivarasto. Niiden arvo katukaupassa olisi ollut arviolta 5000 euroa." :) Kieltämättä aika tuon oloinen kuva |
Jucciz 10.07.2013 22:37:59 | |
---|
Krice: "Poliisin etsinnöissä löytyi laaja putkivarasto. Niiden arvo katukaupassa olisi ollut arviolta 5000 euroa." Ei välttämättä kauheen kauas mee. Mut ennen kaikkea olennaista on se, että noita ei liiku kuin katukaupassa, kaupasta et saa. Et oo saanu 40-60 vuoteen. Multa saa kyllä, jos ymmärtää kysyä. Just mittailen, testailen ja läpikäyn näitä ja aijai pojat mitä tuloksia - ja mitä soundeja. Paperikääreissä on 6V6:ia ja 6L6WGB:itä 50-70-luvuilta. ;) Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Vetehinen 10.07.2013 22:49:23 | |
---|
Xboxille Rocksmith. "Once you free your mind about a concept of harmony and music being correct, you can do whatever you want." (Daft Punk) |
Ziggy Bubba 10.07.2013 23:40:28 | |
---|
Fenderin tweed-hihna kitaraan. On se vaan kivan näkönen... Melkein vois hommata ekan piuhan samaa sarjaa. |
hallu 11.07.2013 02:07:39 | |
---|
Ziggy Bubba: Fenderin tweed-hihna kitaraan. On se vaan kivan näkönen... Melkein vois hommata ekan piuhan samaa sarjaa. Tähän on pakko sanoa, että älä hommaa. Ainakin ne Fenderin logolla varustetu tweed piuhat kuten valitettavasti isoin osa noista "halpis" piuhoista on sellaisia paukkulankoja ettei kestä edes kotikäytössä. En kannata yleistämistä, mutta mulla on noita fenkun halpispiuhoja ollut jo aika monta ennenkuin uskoin ettei niistä ole signaalin kuljettamiseen, vaikka ovatkin sööttejä katsella. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
Ziggy Bubba 11.07.2013 02:13:05 (muokattu 11.07.2013 02:15:39) | |
---|
hallu: Tähän on pakko sanoa, että älä hommaa. Ainakin ne Fenderin logolla varustetu tweed piuhat kuten valitettavasti isoin osa noista "halpis" piuhoista on sellaisia paukkulankoja ettei kestä edes kotikäytössä. En kannata yleistämistä, mutta mulla on noita fenkun halpispiuhoja ollut jo aika monta ennenkuin uskoin ettei niistä ole signaalin kuljettamiseen, vaikka ovatkin sööttejä katsella. Kiitti vinkistä. Ite asiassa mulla oli jo valmiiksi katottuna laatupiuha Cordial-Neutrik -osastolta Tompalta - vielä sitä vähän parempaa sarjaa niistä. Taidan jättää tweed-fanituksen tuohon hihnaan, cheers :) E: Erittäin hyvän laatuinen 3m kulma-pluginen piuha siis on haussa - saapi heittää linkkiä diileistä. |