Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Josh Hommen pedaalilauta esittelyssä
1
Kipander
10.07.2013 08:46:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyykö täältä Josh Homme-faneja? Itse myönnän kuuluvani joukkoon. Olen seurannut herran toimintaa 90-luvun puolivälistä asti, eikä into tunnu laantuvan. Kirjoitin blogin, jossa esitellään Hommen kamat kahdelta eri kiertueelta mahdollisimman yksityiskohtaisesti. Kuvat ovat itse ottamiani (ei se laatu vaan fiilis) ja faktat perustuvat Hommen kitarateknikon kanssa käytyihin keskusteluihin.
 
http://backstage.custom-sounds.com/ … /josh-hommen-efektit-ja-vahvistimet
 
Jos tästä kumpuaa keskustelua, osallistun sellaiseen kernaasti ajan antamissa raameissa.
 
-Kimmo
 
McNulty
10.07.2013 09:43:26 (muokattu 10.07.2013 09:49:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyuss-aikainen Homme kolahtaa kovaa... tällaiselle Fu Manchu ja Palm Desert rockin ystävälle :) Ja kyllä miulle QOTSAn Lullabies ja Deaf toimii lujaa myös.
 
Mielenkiintoisesti on kyllä Homme noiden oktaaverien kanssa puljannut.
 
The world suffers a lot. Not because of the violence of bad men but because of the silence of good men.
Vetehinen
10.07.2013 09:53:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiennytkään että herran spedut olivat salakähmäilyn kohde. Hyvä artikkeli ja hienoa tutkijantyötä, kaikenkaikkiaan hieno hommeli!
 
"Once you free your mind about a concept of harmony and music being correct, you can do whatever you want." (Daft Punk)
jukej
10.07.2013 10:21:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos tästä ja muista hyvistä artikkeleista!
 
How many kilometers to the nearest disco?
AngieRainbow
10.07.2013 13:10:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kipander: Löytyykö täältä Josh Homme-faneja? Itse myönnän kuuluvani joukkoon. Olen seurannut herran toimintaa 90-luvun puolivälistä asti, eikä into tunnu laantuvan. Kirjoitin blogin, jossa esitellään Hommen kamat kahdelta eri kiertueelta mahdollisimman yksityiskohtaisesti. Kuvat ovat itse ottamiani (ei se laatu vaan fiilis) ja faktat perustuvat Hommen kitarateknikon kanssa käytyihin keskusteluihin.
 
http://backstage.custom-sounds.com/ … /josh-hommen-efektit-ja-vahvistimet
 
Jos tästä kumpuaa keskustelua, osallistun sellaiseen kernaasti ajan antamissa raameissa.
 
-Kimmo

 
Thanks man!
 
+++
 
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
J.Nikkanen
10.07.2013 15:29:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistavaa työtä! Kiitos. (taas)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «