Aihe: Grand Theft Auto-pelisarja
1 2 3 4 538 39 40 41 4258 59 60 61 62
Sam Hotman
08.02.2009 18:08:15 (muokattu 08.02.2009 18:08:31)
Sun tarttee ostella uusia paikkoja, ja tehdä niiden tehtävät pois. Taksifirma, leffastudio ja kirjapaino vaikka ens alkuun.

Kiitosta vaan. Nyt on nuo kaikki ostetttu ja tehtävät pelattu. Mitäs muita noita on, kun taas sama ongelma. Jäätelötehtaan, strippibaarin ja autokaupan olen myös ostanut, mutta niissä ei ollut tehtäviä.
Joulunviettosi? ''Ostan ihan helvetisti lahjoja, käytän jenkkimaasturia tyhjäkäynnillä koko yön, lähetän arfikan köyhille kersoille jääpalamuotteja ja koskettelen itseäni joulukirkossa.'' - Jawski
elbowski
08.02.2009 19:42:13 (muokattu 08.02.2009 20:15:55)
Malibu-klubin tehtävät ovat tarinan kannalta oleellisia.
I am Jack's smirking revenge.
Kimmo72
09.07.2013 20:24:45
Wanha kettinki ku taivas :) Mutta laitetaan tännekin ettei keskustelu rajoitu vain huoneisiin. Uusi video GTA V pelistä siis julkaistu tänään.
http://www.youtube.com/watch?v=N-xHcvug3WI
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Stradlin
09.07.2013 21:30:14
Näyttäähän tuo V aivan järkyttävän hienolta, ei tässä oikein muuta voi sanoa. Tässä pitää ihan tosissaan miettiä, että kannattaako tuota edes alkaa pelaamaan, kun siinä jää ns. oikea elämä hyvin äkkiä kakkoseksi. Täytyy varmaan varata joku parin viikon jakso jostain kohtaa ja pyhittää se ihan rehellisesti vain pelaamiselle 24/7.
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
Hetfield
09.07.2013 21:38:18

Stradlin: Näyttäähän tuo V aivan järkyttävän hienolta, ei tässä oikein muuta voi sanoa. Tässä pitää ihan tosissaan miettiä, että kannattaako tuota edes alkaa pelaamaan, kun siinä jää ns. oikea elämä hyvin äkkiä kakkoseksi. Täytyy varmaan varata joku parin viikon jakso jostain kohtaa ja pyhittää se ihan rehellisesti vain pelaamiselle 24/7.

Näinpä. Melkoisen iso pelialue tiedossa.

Toivottavasti tuo autolla ajaminen ei nyt ole "liian" helpoksi tehty, kun näytti vähän turhan kiskoilla menemiseltä noin äkkiseltään. Edellisessä pelissä kumminkin oli hyvään suuntaan menty verrattuna SA:n fysiikoihin. Eihän tuo nyt pelkkä ajopeli ole, mutta itellä iso mielenkiinto on myös siinä.
I quit the band... Now I just play with myself.
M4ss3 m/
09.07.2013 21:45:37
Hetfield: Näinpä. Melkoisen iso pelialue tiedossa.

Toivottavasti tuo autolla ajaminen ei nyt ole "liian" helpoksi tehty, kun näytti vähän turhan kiskoilla menemiseltä noin äkkiseltään. Edellisessä pelissä kumminkin oli hyvään suuntaan menty verrattuna SA:n fysiikoihin. Eihän tuo nyt pelkkä ajopeli ole, mutta itellä iso mielenkiinto on myös siinä.

Sehän on parasta bestiä GTA:ssa. Etenkin nyt taas, kun pääsee maaseudulle/aavikollekin rälläämään jonkun monotonisen kaupungin sijasta. Ajaminen tosiaan näytti ihan samalta kuin esimerkiksi Just Cause 2:ssa missä ajaminen on ihan kamalaa.
Hetfield
09.07.2013 21:54:06 (muokattu 09.07.2013 21:54:26)

M4ss3 m/: Sehän on parasta bestiä GTA:ssa. Etenkin nyt taas, kun pääsee maaseudulle/aavikollekin rälläämään jonkun monotonisen kaupungin sijasta. Ajaminen tosiaan näytti ihan samalta kuin esimerkiksi Just Cause 2:ssa missä ajaminen on ihan kamalaa.

Jepjep. Se juuri muuten niin hyvässä IV:ssä tökkikin, kun piti rälläillä pelkästään betoniviidakossa. Nuo vuoristotiet menee hukkaan jos ei ole mitään ajotuntumaa. Mutta en nyt vielä yhden videon perusteella valita tämän enempiä.
Swan
09.07.2013 21:56:58
Hetfield: Näinpä. Melkoisen iso pelialue tiedossa.

Eri mieltä olen. GTA IV:stä oli valutettu kaikki hauskuus viemällä sitä liikaa synkempään ja realistisempaan suuntaan, ja yksi pahimmista peli-ilon rikkojista oli nimenomaan ne kamalat kontrollit. San Andreasissa sen sijaan oli ymmärretty, mistä sarjassa on kyse: fysiikan lakeja uhmaava ja itsetietoisen pelimäinen ajotuntuma, jossa pienet ajovirheet vielä sallitaan, on elintärkeä juttu varsinkin isolla pelialueella, jossa voi joutua ajamaan pitkiäkin matkoja kerrallaan.
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!"
>-)))>
S.M.A.K.
Hetfield
09.07.2013 22:04:42

Swan: Eri mieltä olen. GTA IV:stä oli valutettu kaikki hauskuus viemällä sitä liikaa synkempään ja realistisempaan suuntaan, ja yksi pahimmista peli-ilon rikkojista oli nimenomaan ne kamalat kontrollit. San Andreasissa sen sijaan oli ymmärretty, mistä sarjassa on kyse: fysiikan lakeja uhmaava ja itsetietoisen pelimäinen ajotuntuma, jossa pienet ajovirheet vielä sallitaan, on elintärkeä juttu varsinkin isolla pelialueella, jossa voi joutua ajamaan pitkiäkin matkoja kerrallaan.

Varmaan suurin osa tykkääkin SA:n tyylisestä meiningistä, mutta itellä se autolla liikkumisen ilo tulee juuri tuosta vähän realistisemmasta otteesta. Simulaattorit on toki sitten vielä erikseen.
Arkka
09.07.2013 22:23:06

Stradlin: Näyttäähän tuo V aivan järkyttävän hienolta, ei tässä oikein muuta voi sanoa. Tässä pitää ihan tosissaan miettiä, että kannattaako tuota edes alkaa pelaamaan, kun siinä jää ns. oikea elämä hyvin äkkiä kakkoseksi. Täytyy varmaan varata joku parin viikon jakso jostain kohtaa ja pyhittää se ihan rehellisesti vain pelaamiselle 24/7.

Tämä kyllä. Onneks ei ole sellasta aparaattia, jolla tuota pääsis pelaamaan. PC:lle saa kai odotella pidempään, eikä mun koneissa tehot muutenkaan riitä. Hyvä niin :)

Hetfield: Varmaan suurin osa tykkääkin SA:n tyylisestä meiningistä, mutta itellä se autolla liikkumisen ilo tulee juuri tuosta vähän realistisemmasta otteesta. Simulaattorit on toki sitten vielä erikseen.

Meikä on tuota nelosta hakannut viime aikoina ja yhdyn siihen, että ajaminen on hauskempaa kun SA:ssa. Toisaalta jos se menis siitä vielä hankalammaks, niin olis ehkä jo liian hankalaa. Muuten siinä taas saiskin olla mun puolesta sellasta arcademaista vapaan rellestämisen tuntua enempi.
Acid_Punk
10.07.2013 03:34:27 (muokattu 10.07.2013 03:34:56)
Avovaimolle on luvassa GTA-leskipäiviä syksyllä jos tuo videoon on uskominen.

GTA IV:n realistisempi ajotuntuma oli omaan makuuni juuri sopiva, eli toivottavasti pysyy uutukaisessa kutakuinkin samanlaisena. Eniten toivon GTA:n perisynnin, eli pelihahmon ohjauksen, parantamista. Nikon ohjaus oli jotain aivan kaameaa xboxilla, etenkin lähitaistelussa.

Hienoa että SA:sta tuttu lande on taas käytettävissä. Kyllä kelpaa taas päristellä ilman liikenneruuhkia!
" I've always been paranoid about the police, because even when I'm not doing anything illegal, I'm thinking about doing something illegal" - M. Manson
jp8000
10.07.2013 08:18:21

Ihan hauska mukaelma Giorgio Moroderin "the chase"-kappaleesta on tuossa gameplay-trailerissa

http://www.youtube.com/watch?v=ViN2bRGrBx8

Midnight express elokuvasta siis
"It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news"
Kimmo72
11.07.2013 15:55:56
Tunnin analyysi uudesta videosta
http://www.youtube.com/watch?v=CzdQ_o12rRM
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Vessajono
11.07.2013 19:43:49
Stradlin: Täytyy varmaan varata joku parin viikon jakso jostain kohtaa ja pyhittää se ihan rehellisesti vain pelaamiselle 24/7.

Mä oon kans vähän miettiny, että mitenkähän tuosta suoriutuis. Sillon kun nelonen ilmestyi, olin sopivasti työttömänä joten sai ihan kaikessa rauhassa hakata sen pari viikkoa menemään. Nyt on vähän sellanen kutina että pikkusen saattais tuo koulunkäynti kärsiä moisesta toiminnasta, eikä oikein kehtaisi opettajillakaan kuitenkaan mennä sanomaan et oon kaks viikkoa poissa, koska GTA.
"Jazzi jos mikä on pelkkää vehkeilyä todellisten musiikin ainesten kustannuksella. Muusikerit, jotka ovat antautuneet swing-musiikin pettävälle polulle, eivät ainoastaan petä tempuillaan yleisöä, he pettävät lopulta itsensä."
Jormaz
11.07.2013 19:55:39
Vessajono: Mä oon kans vähän miettiny, että mitenkähän tuosta suoriutuis. Sillon kun nelonen ilmestyi, olin sopivasti työttömänä joten sai ihan kaikessa rauhassa hakata sen pari viikkoa menemään. Nyt on vähän sellanen kutina että pikkusen saattais tuo koulunkäynti kärsiä moisesta toiminnasta, eikä oikein kehtaisi opettajillakaan kuitenkaan mennä sanomaan et oon kaks viikkoa poissa, koska GTA.

Nelosta pelatessa hodarien kulutus lisääntyi aika paljon. KIIV MII VAN OF TOOUS. Pakkohan se oli mennä ittellekin hodaria väsäämään.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Zed
12.07.2013 07:01:57 (muokattu 12.07.2013 07:02:24)

Arkka: PC:lle saa kai odotella pidempään, eikä mun koneissa tehot muutenkaan riitä. Hyvä niin :)

Ei muuta kuin resoluutioksi 1280x720 ja detailit low-tasolle, niin luulisi vuoden 2006 jälkeen valmistetulla raudalla pyörivän mukavasti. Noilla asetuksillahan ne Xbox- ja PS3-pojatkin pelaavat.
Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen.
Milkop
12.07.2013 08:02:04

Zed: Ei muuta kuin resoluutioksi 1280x720 ja detailit low-tasolle, niin luulisi vuoden 2006 jälkeen valmistetulla raudalla pyörivän mukavasti. Noilla asetuksillahan ne Xbox- ja PS3-pojatkin pelaavat.

Riippuu käännöksen laadusta. Nelonen on ainakin melkoinen resurssisyöppö.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Zed
12.07.2013 08:05:28

Milkop: Riippuu käännöksen laadusta. Nelonen on ainakin melkoinen resurssisyöppö.

Se oli kyllä kieltämättä todella heikko porttaus. Uskaltaisikohan salaa toivoa, että jo uuden konsolisukupolvenkin myötä viides osa koodattaisiin kunnolla tehokkaampien alustojen ehdoilla.
Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen.
tomaattiorava
14.07.2013 19:46:49
Sitte ko haen tän kaupasta niin ostan samalla pari lavaa bisukkaa, kybäsäkin pilevee ja pistän viikoks luurin kiinne.
"Ootko avaruusolio? -En. No mee sit lääkäriin."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)