Hohhoijaa 12.06.2006 21:32:28 | |
---|
Tsäh, löysin kaapin pohjalta alaspäin levenevät farkut. Stretch. Joku halpismalli. Nyt kun muistelen, taisin ostaa nää taannoin vissiin Robin Hood-tavaratalosta. Että näin. Jes! Yötä vasten, yötä vastaan |
Lesko 12.06.2006 21:49:25 | |
---|
Itse löysin just kirpparilta 4 kappaletta alaspäin leveneviä samettihousuja, farkkuja, ja yhdet oli jotain ihme materiaalia. Hinta yhteensä 8€ Kuka ostaa kaupasta uusia housuja? Hölmöä... "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
Rattata 13.06.2006 13:39:12 | |
---|
Itse löysin just kirpparilta 4 kappaletta alaspäin leveneviä samettihousuja, farkkuja, ja yhdet oli jotain ihme materiaalia. Hinta yhteensä 8€ Kuka ostaa kaupasta uusia housuja? Hölmöä... No hemmetti. Miksei mulla käy ikinä noin hyvää tuuria. |
samsonov 14.06.2006 13:51:28 | |
---|
Mistäs hommasit? :P Taisivat muute löytyy iha Mick:stä tai mikä se nimi ny oli :D jotai sinne päin All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee |
Izer 14.06.2006 23:48:47 | |
---|
Kyllä, levenevät lahkeet ovat parhautta! Nykyään on vielä vaikeampi löytää vain tuommoisia. Pari kuukautta sitte Jack&Jonesista löysin siniset, jotka olivat loistavat. Mustat vaaleilla kulutuksilla vain olisivat hakusessa... pitää varmaankin testata tuota leventämistä. Mistähän muuten löytyisi mustia samettihousuja Helsingistä (leveillä lahkeilla toki)? Kiertelin tänään parit lähikaupat läpi, muttei näkynyt sitten yhtäkään mallia, taitaa olla vähän huono aika tämä kesäsesonki noiden etsimiseen? Ridin' with the wind! |
Lesko 15.06.2006 10:05:27 | |
---|
Kyllä, levenevät lahkeet ovat parhautta! Nykyään on vielä vaikeampi löytää vain tuommoisia. Pari kuukautta sitte Jack&Jonesista löysin siniset, jotka olivat loistavat. Mustat vaaleilla kulutuksilla vain olisivat hakusessa... pitää varmaankin testata tuota leventämistä. Mistähän muuten löytyisi mustia samettihousuja Helsingistä (leveillä lahkeilla toki)? Kiertelin tänään parit lähikaupat läpi, muttei näkynyt sitten yhtäkään mallia, taitaa olla vähän huono aika tämä kesäsesonki noiden etsimiseen? Helsingissä on kirpputoreja 26 kappaletta, eiköhän mahda löytyä kun Porin 6:sta kirpputoristakin löytyy.... "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
Izer 16.06.2006 13:48:37 | |
---|
Helsingissä on kirpputoreja 26 kappaletta, eiköhän mahda löytyä kun Porin 6:sta kirpputoristakin löytyy.... Pari lähikirpparia tullut kierrettyä, samaten 4 UFFia Helsingissä ja joku Pelastusarmeijan kirppari. Yhdet mustat tuli vastaan, olivat vaan liian pienet :( Ridin' with the wind! |
dunlop 19.06.2006 22:55:57 | |
---|
STC dnm:illä on ihan siistit bootcutit, eikä maksakaan paljoa. Oliko jotai 50 euroa. Ja kotimaiset. |
dunlop 19.06.2006 22:56:04 | |
---|
STC dnm:illä on ihan siistit bootcutit, eikä maksakaan paljoa. Oliko jotai 50 euroa. Ja kotimaiset. |
Jaba 20.06.2006 20:03:24 | |
---|
STC dnm:illä on ihan siistit bootcutit, eikä maksakaan paljoa. Oliko jotai 50 euroa. Ja kotimaiset. Mulle 50 on aika paljon housuista. |
Socialite 07.07.2013 19:06:34 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 2573 päivää vanhaan aiheeseen! Näin on mutta nyt on hyvät neuvot kalliit. Myydäänkö missään enää oikeita housuja eli lahkeesta leveneviä farmareita? Helvetti, pillifarkkuja on kyllä jokaisessa putiikissa mutta ennen helvetti jäätyy kuin sellaiset vedän jalkaani. |
Stiiq 08.07.2013 01:00:17 | |
---|
Socialite: Näin on mutta nyt on hyvät neuvot kalliit. Myydäänkö missään enää oikeita housuja eli lahkeesta leveneviä farmareita? Helvetti, pillifarkkuja on kyllä jokaisessa putiikissa mutta ennen helvetti jäätyy kuin sellaiset vedän jalkaani. Meinaatko bootcut-mallisia vai kunnolla yliampuvia trumpettilahkeita? Jälkimmäisessä tapauksessa Monkee Genes palvelee: http://monkeegenes.co.uk/category/flared-jeans/ Kuivakka, englantilaistyyppinen huumori ei nyt auta. |
Henko 08.07.2013 21:50:55 | |
---|
Mulla oli yhet alaspäin levenevät farkut, mutta leikkasin Lemmyn kuvallisen ohjeen mukaisesti niistä niin lyhyet shortsit, että taskut näkyy. "Nyt on kesä. Kesällä on kuuma". "Ymmärrät varmaan, että toimintaamme en voi täällä julkaista". |
päänahka 09.07.2013 02:01:16 | |
---|
Stiiq: Meinaatko bootcut-mallisia vai kunnolla yliampuvia trumpettilahkeita? Jälkimmäisessä tapauksessa Monkee Genes palvelee: http://monkeegenes.co.uk/category/flared-jeans/ Sulla on kokemusta tuolta tilaamisesta? Vaikken flareja itse nyt etsikään, niin vaikuttaa kelpo kaupalta niin hintojen kuin valikoiman suhteen. |
Stiiq: Meinaatko bootcut-mallisia vai kunnolla yliampuvia trumpettilahkeita? Jälkimmäisessä tapauksessa Monkee Genes palvelee: http://monkeegenes.co.uk/category/flared-jeans/ Ehkä haen enemmän ronskia bootcut-mallia kuin ihan trumpettia mutta kiitos linkistä! |
Walker 11.07.2013 14:59:31 | |
---|
Itsekin olen niitä etsinyt aika pitkään, tällä hetkellä on kahdet, toiset vein emännältä ja toiset ostin ihan ite naisten osastolta. Ei tosin joka paikassa ole, ja kaikki mallit ei ainakaan itselleni kelpaa, esim kukkakuvioinnit perseessä. Ja jostain syystä nuo naisten farkut on istunut itselleni paremmin kuin miesten. Ei skulaa ni ei skulaa. |
Stiiq 11.07.2013 19:06:44 (muokattu 11.07.2013 19:06:56) | |
---|
päänahka: Sulla on kokemusta tuolta tilaamisesta? Vaikken flareja itse nyt etsikään, niin vaikuttaa kelpo kaupalta niin hintojen kuin valikoiman suhteen. Joo. Laadukkaita housuja ja kuten sanottua hinta kohdillaan. Suosittelen. Kuivakka, englantilaistyyppinen huumori ei nyt auta. |
ltg 13.07.2013 19:36:13 | |
---|
|
Steve McFly 03.08.2013 23:54:46 | |
---|
ltg: Kiitos linkistä, pistin pökät tilaukseen! Kauanko kesti toimitus ja paljo oli postikulut? Onks malli kohillaan? Mietin et pitäskö ite laittaa tilaukseen kans |
ltg 09.08.2013 09:50:04 | |
---|
Steve McFly: Kauanko kesti toimitus ja paljo oli postikulut? Onks malli kohillaan? Mietin et pitäskö ite laittaa tilaukseen kans En juuri nyt muista postikulujen hintaa, mutta noin kympin se teki. Malli ihan kohdillaan, joskin tilasin ehkä yhtä tuumakokoa liian isot housut. Perille tuli viikossa, ihan postilaatikkoon. |