dts9624 15.06.2013 02:43:28 | |
---|
Ihmislapsen mentävä aukko, pitkospuiden välissä Sinne katoavat haaveemme, joita kauan kannamme Tavaroiden ympäröimänä, ilman yhtään ystävää Materian jumalalle, lausun iltarukouksen Missä äitisi viipyy, poika Missä nukkuvat lemmikit Miksei kissasi palannut kotiin, miksi työnsit veljesi kaivoon Yhdyt omaan käteesi, keskikesän yössä Olet aina myöhässä, etkä pääse tulemaan Senaatintorilla turistit, kuvaavat tyhjää metropolia Misantroopit maalaiset, menneet kotiin takaisin Missä isäsi viipyy poika Makaako jonkun sängyssä seassa siemennesteen miksi unelmoit vapaudesta? |
dts9624 25.06.2013 01:01:46 | |
---|
Jukolan veljet oppi aakkosensa, huoltoasemalla. Osuuskaupan kassaan työntää rahojansa, huoltoasemala. Pappi, lukkari ja talonpoika, huoltoasemalla Ei maailma parantunut edes vaihtamalla, huoltoasemalla Panit dieselii tankkiin, ja tajusit sen, että olet nyt onnellinen Panit dieselii tankkiin, ja söit possunleike annoksen Suo, kuokka ja tietysti Jussi, huoltoasemalla. Sukupolven symbolina muovipussi, huoltoasemalla Audi, Kia, Skoda ja Nissan huoltoasemalla Puhut puhelimeen ja olet ratissa huoltoasemalla Panit dieselii tankkiin... |
JCM 25.06.2013 01:17:30 | |
---|
Mennee säännöistä ohi, mutta ei voi olla laittamatta tätä tänne: Okei Mä teen sen mitä mun tehtävä on (let's go) mä meen koska mun mentävä on Ei, ei mikään mulle riitä, mulle ei ei mikään tunnu miltään enää ei ei, anna mä meen, anna mä meen Oon cruisannu pedaali pohjassa vasenta kaistaa hetkeks koitettiin oikeelle kahdestaan vaihtaa jarruttaa normaaliin elämänvirtaan laitoin Cruise Controlin päälle, koitin kerätä virtaa mut mitä helvettii mä yritän oon koukussa vauhtiin, on kohtaloo et tyrii tän bensaa suonissa maantie kutsuu mun nimee ja nää hutsut täällä haluais muksun mun nimeen faijan tavoin valinnu nää reissumiehen saappaat voi tätä taakkaa, aah! tän matkan voi vetää tääl monel taval välillä tuntuu kun ois pulssiton, elämän kovettama silti tänään slowareita mun mankka veivaa tuntuu et itsee poimittua maasta ei saa sun jälkeen mikään ei mitään taaskaan meinaa ja nää seksipommit toimii vaan laastareina Ei, ei mikään mulle riitä, mulle ei ei mikään tunnu miltään enää ei ei, anna mä meen, anna mä meen Mä kerran löysin just sitä mitä etsin kaikin keinoin halusin pitää sitä hengis oli seikkailut suurempii, kesät kuumempii jotain muutkin kun musaan liittyvii unelmii ja vaikka kovaa mennään tääl aina vauhti tuntu rauhallisemmalt sä mun pelkääjän paikal mut mä ajoin suhteen lunastukseen viimeinen yhteinen kuva jäi juhannukseen jossitella voi, mut takas ei eilistä saada ei korjaudu teipil nää haavat teinistä saakka oman reittinsä valkkaa silti välil miettii, kuka peilistä stalkkaa? aah, herra ei mikään nappaa taas random neitiä leikillään pakkaa annan näiden mallimimmien käyttää mua hyväkseen ne voi päästä mun sänkyyn, mut ei sydämeen Ei, ei mikään mulle riitä, mulle ei ei mikään tunnu miltään enää ei ei, anna mä meen, anna mä meen En o tunteeton, kyl mun tunteet on mut sun jälkeen kaikki ihan sama mulle on mä teen sen mitä mun tehtävä on mä meen, koska mun mentävä on kaikki on sanottu, kyyneleet padottu silmistä säihke on kadonnut mä teen sen mitä mun tehtävä on mä meen koska mun mentävä on Anna mä meen, anna mä meen Ei, ei mikään mulle riitä, mulle ei ei mikään tunnu miltään enää ei ei, anna mä meen, anna mä meen Ei, ei, ei, ei ei, anna mä meen, anna mä meen |
Tumppi38 25.06.2013 12:47:00 | |
---|
Kuumaan päivään vastaveto: Talvi on tullut, kirpeä lumisade kasvoillani muistelen kesää joka askeleen kauempana on Lämpöä sen kaipaa en vaan syliin valkoiseen antaudun. Hangen valkoisen loisteessa matkaa teen pääsenkö ehjänä huomiseen vai en A happy accident of fingering |
riddle 06.07.2013 14:50:19 | |
---|
Eräässä venäläisessä laulussa käännettynä sen sanat menivät näin: Seitsemäs kerros on kuin kuudes kerros, mutta kerroksen ylempänä. |
velipesonen 06.07.2013 15:18:27 | |
---|
riddle: Eräässä venäläisessä laulussa käännettynä sen sanat menivät näin: Seitsemäs kerros on kuin kuudes kerros, mutta kerroksen ylempänä. Venäläisyyteen kuuluu aina ripaus mystiikkaa. "I live for playing live - I'd do it for free if I didn't need the money." -Vim, Bad News |
velipesonen: Venäläisyyteen kuuluu aina ripaus mystiikkaa. Ei kyllä ne kerrokset meneen niin suomessakin. no is any good musics maked anymore... |
velipesonen 06.07.2013 20:09:09 | |
---|
Lennu: Ei kyllä ne kerrokset meneen niin suomessakin. Jos tiedät tämän olet mystikko itsekin. "I live for playing live - I'd do it for free if I didn't need the money." -Vim, Bad News |
Lennu 06.07.2013 21:07:43 | |
---|
velipesonen: Jos tiedät tämän olet mystikko itsekin. No mutta sehän on ihan kiva titteli. Okei. no is any good musics maked anymore... |
velipesonen 07.07.2013 04:32:25 | |
---|
Lennu: No mutta sehän on ihan kiva titteli. Okei. Jonain vuonna yli kaksi vuosikymmentä sitten oli Jyväskylän Kesässä teemana mystiikka. Siellä oli joku luennoitsija joka sanoi, että mystikon elämänura on erittäin vaikea mutta vakavan taidelyyrikon ura on vielä vaikeampi. Nämä ovat siis kaksi vaikeinta ammattia: 1. Vakava taidelyyrikko ja 2. Mystikko. Minä kyllä pistäisin järjestyksen toisin päin koska vakavuus on turhan helppoa. "I live for playing live - I'd do it for free if I didn't need the money." -Vim, Bad News |
Lennu 07.07.2013 08:55:56 | |
---|
velipesonen: Jonain vuonna yli kaksi vuosikymmentä sitten oli Jyväskylän Kesässä teemana mystiikka. Siellä oli joku luennoitsija joka sanoi, että mystikon elämänura on erittäin vaikea mutta vakavan taidelyyrikon ura on vielä vaikeampi. Nämä ovat siis kaksi vaikeinta ammattia: 1. Vakava taidelyyrikko ja 2. Mystikko. Minä kyllä pistäisin järjestyksen toisin päin koska vakavuus on turhan helppoa. Totta. Mystiikkaan pitäisi jotenkin aitouden nimissä itsekin uskoa, tai edes uskottavasti näytellä. Vakavuus ei vaadi mitään. no is any good musics maked anymore... |
dts9624 09.07.2013 00:06:23 | |
---|
1. Sinä rakastat minua enemmän kuin myyttiä korpisoturin, joka pakeni itkien, kannaksen luotisateessa 2. Sinä rakastat minua enemmän, kuin Mannerheim rakasti, nuoria kauniita miehiä, Mikkelin päämajassa C. Ei leijonia elä maassamme, on niille liikaa ydintalvemme, vain ylipainoinen hylje, ylipainoinen hylje, saa periä tämän maan Ei leijonia elä maassamme, on niille liikaa asenteemme, ylipainoiset hylkeet ylipainoiset hylkeet tämän paikan omistaa 3. Minä ärsytän sinua enemmän, kuin se naapurin musta mies, jonka paidassa lukee, kiitos kolkyt-ysi-nelkytviis 4. Minä kiihtoa sinua enemmän, kuin se rakastunut naispari, joka pysäkillä, toisiaan hellästi suutelee C. Ei leijonia elä maassamme, on niille liikaa ydintalvemme, vain ylipainoinen hylje, ylipainoinen hylje, saa periä tämän maan Ei leijonia elä maassamme, on niille liikaa asenteemme, ylipainoiset hylkeet ylipainoiset hylkeet tämän paikan omistaa |
velipesonen 09.07.2013 03:05:00 | |
---|
Tuossa kannattaisi vielä laulaa ääneen nuo A:t, B:t ja C:t niin saisi hyvän lisäsäväyksen. Olisiko tämä nyt osoitus siitä raudanlujasta ammattitaidosta josta todellinen huonous taotaan? Kappaleessahan on selkeä idea joka tuodaan esiin jäsennellysti ja oivaltavasti. Ydinajatuksen voi käsittää myös symbolisena ja niin kai on tarkoituskin. Onko tämä oikeastaan enemmän hyvä vai huono? Olemmeko löytäneet täydellisen rajatapauksen? "I live for playing live - I'd do it for free if I didn't need the money." -Vim, Bad News |
dts9624 15.07.2013 00:15:44 | |
---|
Nyt vähän enemmän yritystä kehiin! Osta ämpäri, osta sokerii, osta hiivaa, mä haluun kiljua keitä vettä, lisää sokerii, sitten hiivaki, rakkautta lisäksi mä haluun kiljua, mä haluun kiljua, silkasta riemusta mä haluun kiljua mä haluun kiljua, mä haluun kiljua, silkasta riemusta mä haluun kiljua poika pulputtaa, huoneen nurkassa, tyttö odottaa poikaa saunovaa kotitekoista, kotona pantua, kuin öössä strömsöön, se tarttee lämpöö mä haluun kiljua... |
jannu 15.07.2013 05:03:58 | |
---|
Innovaation siemenperuna se annettiin sulle ja tartuit siihen koko sydämelläsi. Comanche-intiaanin viekkaudella meistä rakennettiin tiimi, meistä rakennettiin vuori, meistä rakennettiin valu. Toiset saa Jarista voimaa mutta me uskottiin johonkin syvempään. Upoksissa vanhojen aikojen alkumudassa syvä pää jäi näkemättä ja mun ote lipsui lipuen kohti lahnan banaaliutta Comanche-intiaanin viekkaudella meistä rakennettiin tiimi, meistä rakennettiin vuori, meistä rakennettiin valu. Kokolihaa! Comanche-intiaanin viekkaudella meistä rakennettiin tiimi, meistä rakennettiin vuori, meistä rakennettiin valu. "You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
velipesonen 15.07.2013 07:31:55 | |
---|
Laatu pitää. Kaipaisin kyllä edelleenkin sitä modernin lyriikan eetosta kehiin koska joku voi erehtyä luulemaan näitä parodioiksi rock- ja rap-sanoitukista ja eihän sellainen vetele. "I live for playing live - I'd do it for free if I didn't need the money." -Vim, Bad News |
soihtu55 16.07.2013 11:20:47 | |
---|
Sanat: Kun kellon viisarit löi lasista läpi (16.7.2013) Rakkauden korkeaveisu nainen tuodaan keittiöön pakkasesta, kun ei se kylmyyttä kestä, mies jätti naisen jäähtymään, vaikka ois heittiön pitänyt ulos mennä; Lennä, lennä, lennä, lennä - lennä, sähän tahdoit mennä pois, niin mies otti miehen roolin, hauistaan näytti sen anabolisesti täytti, käytti jokaisen sekunnin, rakasti naistaan akaksi, levitti kortit pöydälle ja takaisin pakaksi. Milloin noin kävi, kylmä talvinen keskipäivä, kun kellon viisarit löi lasista läpi rakasti naistaan, muotoili akasta omanlaistaan sai nainen maistaa anabolista alkoholista tuli lemmen liemi, akasta vaatimaton ja pieni rakkauden korkeaveisu; heisulivei, miehellä ei huolta vielä löytyi naisesta lyömätöntä puolta tuolta ulkoa mies naisen sisälle toi, puitteet rakkaudelle loi, kun ei akka kylmyyttä kestä milloin noin kävi kylmä talvinen keskipäivä, kun kellon viisarit löi lasista läpi. -merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |
Humanoid 19.07.2013 13:38:11 | |
---|
sä olet pyykkipulveria huuhteluainelokerossa ostaisitko mulle black & deckerin juotais rybb & deckerii porkkanamehua u know mä tiedän mä tiedän mä tiedän muitakin mehuja on mut maukkain oot i know sä olet kuivausrumpuni myrskytuulessa oravapesue postilaatikossani juotaisko nyt se mehu kahdestaan u know |
Old Joe 19.07.2013 21:21:48 | |
---|
Humanoid: sä olet pyykkipulveria huuhteluainelokerossa ostaisitko mu... Väärään säikeeseen laitoit. Tämähän on ihan helkutin hyvä sanoitus. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta ethän sinä sitä tiedä. |
dts9624 14.08.2013 21:59:32 | |
---|
Punk-rock sanoitus jossa vihataan hyvätuloisia, tosi omaperäistä (not!) Kaksi autoa, vaimo ja koira järvimaisemat harjulta Kaksi autoa, lapset ja koira, kaksi autoa pihassa Poltetaan Pispala siellä asuu juppeja Poltetaan Pispala tehdään kerrostaloja Poltetaan Pispala siellä asuu juppeja Poltetaan Pispala tehdään kerrostaloja Köyhän on turha haikailla , työväenkaupunginosasta On vain juppien Pispala , poltetaan se illalla Poltetaan Pispala siellä asuu juppeja Poltetaan Pispala tehdään kerrostaloja YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH |