skin trade 30.06.2013 14:15:22 | |
---|
Oletteko saaneet toimimaan langattomasti? Mä en saa millään toimimaan, ipadi ei löydä tuota my mackie dl-1608 vaihtoehtoa!!!! Toimiiko kaikilla reitittimillä vai tarvitseeko jonkun tietyn. Mielestäni olen ohjeiden mukaan toiminut! Auttakaa vähän jon on tietoo. Nyt kokeillut telewell ja zyxel reitittimillä! |
Tumppi38 05.07.2013 17:15:42 | |
---|
skin trade: Oletteko saaneet toimimaan langattomasti? Mä en saa millään toimimaan, ipadi ei löydä tuota my mackie dl-1608 vaihtoehtoa!!!! Toimiiko kaikilla reitittimillä vai tarvitseeko jonkun tietyn. Mielestäni olen ohjeiden mukaan toiminut! Auttakaa vähän jon on tietoo. Nyt kokeillut telewell ja zyxel reitittimillä! Heittämällä toimii ainakin halpis A-linkin tukiasemalla. -T A happy accident of fingering |
no ostin tuon Applen AirPort expressin ja lähti toimimaan!!! |
jars 24.07.2013 23:13:57 | |
---|
No. Onko kellään tämä systeemi kyykännyt vielä kertaakaan? |
Haipuma 25.07.2013 08:13:10 (muokattu 25.07.2013 08:14:22) | |
---|
Itse mikseri ja softa ei ole kertaakaan nykinyt n. 40 keikan aikana. Homma on pelannut loistavasti. Ainoastaan modeemi mikä on käytössä on paska. Yhteys mikseriin katkeaa silloin tällöin ja sitten pitää pistää virrat pois/päälle mikseristä ja modeemista. Viime softapäivityksen yhteydessä tuli uusi kompura ja eq, mutta tärkeämpiäkin päivityksiä olisi. Olisi parasta jos seuraavan päivityksen yhteydessä saisi AUXeista stereo-AUXit. Käsittääkseni tämä on tehtävissä softapäivityksellä. "Älkää soittako enää tätä paskaa, soittakaa jotain hyvää välillä." |
kkallio 29.09.2013 21:03:40 (muokattu 29.09.2013 21:05:35) | |
---|
Käyttääkö kukaan mikseriä android puhelimeen ladattavalla appsilla? I-padeja meillä on ja masterfader löytyy appstoresta, mutta mistä sovelllus android-luurille. Sellainen on myös. Sillä olis kätevä android-puhelimen omistajan säätää omaa monitorikanavaansa. |
miksaajasetä 30.09.2013 12:26:51 | |
---|
kkallio: ...mutta mistä sovelllus android-luurille. Mahtaako tuollaista olla olemassakaan sen paremmin Mackielle kuin useimmille muillekaan miksereille? |
kkallio 30.09.2013 15:21:27 | |
---|
miksaajasetä: Mahtaako tuollaista olla olemassakaan sen paremmin Mackielle kuin useimmille muillekaan miksereille? Kerran oon nähny ! Youtubessa. Tai sitten oon nähnyt unta. Omin avuin en ole onnistunut löytämään esim. Samsungin appstoresta. Eikä googlaamalla. Eikä luonnollisesti applen vastaavasta kaupasta, josta löytyvät myfader ja masterfader-softat |
Sami_T 30.09.2013 15:39:36 | |
---|
skin trade: Oletteko saaneet toimimaan langattomasti? Mä en saa millään toimimaan, ipadi ei löydä tuota my mackie dl-1608 vaihtoehtoa!!!! Toimiiko kaikilla reitittimillä vai tarvitseeko jonkun tietyn. Mielestäni olen ohjeiden mukaan toiminut! Auttakaa vähän jon on tietoo. Nyt kokeillut telewell ja zyxel reitittimillä! Kyllä tollanen toimii ihan millä tahansa reitittimellä. Asetukset vaan tarvii olla kunnossa. Useimmiten hommaa tökkää siihen että WLAN-purkin asetukset ei oo ihan sitä mitä pitäis. Toi Mackie toimii niin että se hakee DCHP:lla IP-osoitteen WLAN-tukiasemalta. Jos tukiasema ei sitä osoitetta anna niin homma ei toimi. Esim. Zyxelin ja Telewellin monissa malleissa ei oo oletuksena DHCP päällä. Telewellissa se saattaa olla oletuksena päällä vain joissain fyysissä porteissa. Tai sitten se DHCP ei oletusasetuksilla toimi ollenkaan jos tukiasema ei aisti että se on liitetty internetiin. Toi asia on helposti hoidettavissa kun vaan menee tukiaseman/reitittimen hallintaan ja tekee siellä tarvittavat muutokset. Tarkkaa ohjetta on vähän paha antaa kun kaikki noi purkit toimii vähän eri tavalla. Puolen tunnin ihmettely manuaalin ja Googlen kanssa auttaa kummasti. "Jos punaiset valot ei edes vilku niin laite ei tee kunnolla töitä." - www.showtekniikka.fi - samitorvinen.blogspot.fi |
lasal 05.10.2013 19:07:40 | |
---|
> ... en ole onnistunut löytämään esim. Samsungin appstoresta lienee tiedossa että suurin Android-sovelluskauppa Android Market muutti harhaanjohtavasti nimekseen "Google Play". Amazon mainitaan toisena suurena sovelluskauppana |
eetuss 05.10.2013 19:21:19 | |
---|
Tähän sellainen mutu-pohjainen tarkennus, että kannattaa tsekkailla laitetta, jota myydään nimellä tukiasema - eikä reititin. Mielestäni tukiasemissa on yleisesti ottaen dhcp-palvelin automaagisesti päällä. Sen pitää siis jaella IP-osoitteet sekä laniin, että wlaniin, koska sekä ipadi että mackie tarvitsevat IP-osoitteet samasta avaruudesta. Sami_T: Kyllä tollanen toimii ihan millä tahansa reitittimellä. Asetukset vaan tarvii olla kunnossa. Useimmiten hommaa tökkää siihen että WLAN-purkin asetukset ei oo ihan sitä mitä pitäis. Toi Mackie toimii niin että se hakee DCHP:lla IP-osoitteen WLAN-tukiasemalta. Jos tukiasema ei sitä osoitetta anna niin homma ei toimi. Esim. Zyxelin ja Telewellin monissa malleissa ei oo oletuksena DHCP päällä. Telewellissa se saattaa olla oletuksena päällä vain joissain fyysissä porteissa. Tai sitten se DHCP ei oletusasetuksilla toimi ollenkaan jos tukiasema ei aisti että se on liitetty internetiin. Toi asia on helposti hoidettavissa kun vaan menee tukiaseman/reitittimen hallintaan ja tekee siellä tarvittavat muutokset. Tarkkaa ohjetta on vähän paha antaa kun kaikki noi purkit toimii vähän eri tavalla. Puolen tunnin ihmettely manuaalin ja Googlen kanssa auttaa kummasti. - Thank you for your reply, and please understand any frustrations are not directed at you. |
Sami_T 05.10.2013 22:55:31 (muokattu 05.10.2013 22:57:55) | |
---|
eetuss: Tähän sellainen mutu-pohjainen tarkennus, että kannattaa tsekkailla laitetta, jota myydään nimellä tukiasema - eikä reititin. Mielestäni tukiasemissa on yleisesti ottaen dhcp-palvelin automaagisesti päällä. Sen pitää siis jaella IP-osoitteet sekä laniin, että wlaniin, koska sekä ipadi että mackie tarvitsevat IP-osoitteet samasta avaruudesta. Ny menee piäleen. Pelkissä tukiasemissa ei välttämättä oo DHCP:ta, reitittimissä on aina. Kyllä ne mitä nykyään kaupasta löytyy tuppaa melkein järjestäen olemaan reititinominaisuuksilla varustettuja purkkeja. "Jos punaiset valot ei edes vilku niin laite ei tee kunnolla töitä." - www.showtekniikka.fi - samitorvinen.blogspot.fi |
eetuss 06.10.2013 15:37:17 | |
---|
Sami_T: Ny menee piäleen. Pelkissä tukiasemissa ei välttämättä oo DHCP:ta, reitittimissä on aina. Kyllä ne mitä nykyään kaupasta löytyy tuppaa melkein järjestäen olemaan reititinominaisuuksilla varustettuja purkkeja. No siis näinhän sen tavallaan pitäisi mennä, mutta oon törmännyt moneen purnukkaan, jossa nimenomaan on esim. AP-modessa ollut dhcp-serveri jakelemassa osoitteita kumpaankin suuntaan. Router-mode on käyttänyt ethernet-porttia WANina ja jaellut IP-osoitteet ainoastaan WLANiin. - Thank you for your reply, and please understand any frustrations are not directed at you. |
nomidi 13.11.2013 15:17:56 | |
---|
2.0 päivitetty ja yksi ongelma on: vaikka Use LR mute on valittuna Auxeissa, ne eivät mene mutelle Main mutella. Mitenkäs muilla? |
haitari 17.11.2013 10:58:19 | |
---|
Aina oppii uutta. Kandee päivittää Master Fader ja My Fader ennen keikkaa. Eilen ei iPad toiminut kuin hetken, kunnes alkoi herjaamaan päivityksestä. Sovellus sammui ja sillä selvä. Oltiin niin skutsissa ettei 3G-yhteydestä tietoakaan, joten jäi sitten päivittämättä lennossa. Onneksi iPhone oli sentään 3G, niin sai My Faderin päivitettyä ja sillä sitten perusmiksauksen. Pitääks nyt ottaa manuaali käteen, kun myös Firmware pitäis päivittää? Ei mitään havaintoa kuinka tuo tapahtuu... www.patevamies.fi |
kkallio 18.11.2013 14:51:02 | |
---|
Pitääks nyt ottaa manuaali käteen, kun myös Firmware pitäis päivittää? Ei mitään havaintoa kuinka tuo tapahtuu... Tällasen löysin Mackien faq - sivulta . " How are software updates going to work? Updates start at the iOS App Store where the user downloads and installs an update to the Mackie Master Fader app (the application that controls the DL1608). This is just like any other iPad app. The next time they launch the app and connect to a mixer, the app will indicate the mixer is running old firmware, and with a single button press, the app will update the mixer. Note that if a mixer with newer firmware is connected to an older version of the app, it will also indicate this to the user and allow the user to update the Master Fader app from the App store with a single press. " Eikös toi tarkota sitä, että ensin haetaan Masterfaderin softapäivitys I-Padiin. Kun kytketään (en tiedä langattomasti vai telakkaan) I-pad Mackieen, Tulee näytölle tabletin ja telakan versioiden erilaisuus ja napin painalluksella firmware päivittyy itse mikseriin. Näin muistaakseni taisi käydä, kun päivitin viimeisimmän version masterfaderista. |
Tami 18.11.2013 16:49:25 | |
---|
kkallio: Eikös toi tarkota sitä, että ensin haetaan Masterfaderin softapäivitys I-Padiin. Kun kytketään (en tiedä langattomasti vai telakkaan) I-pad Mackieen, Tulee näytölle tabletin ja telakan versioiden erilaisuus ja napin painalluksella firmware päivittyy itse mikseriin. Näin muistaakseni taisi käydä, kun päivitin viimeisimmän version masterfaderista. Just tuollai se menee. En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... |
haitari 18.11.2013 22:39:28 | |
---|
haitari: Pitääks nyt ottaa manuaali käteen, kun myös Firmware pitäis päivittää? Ei mitään havaintoa kuinka tuo tapahtuu... Hahaa, itse itseäni opastaen... Ei kai se nyt tunnistanut uutta firmwarea, kun laitoin siis vaimon iPadin tohon mikseriin kiinni. Onhan se siinäkin tietysti Master Fader kaiken varalta, mutta ei tietty päivitetty. Oli vissiin hieman unihiekkaa silmissä. Oma siis käy ja kukkuu vallan mainiosti. www.patevamies.fi |
pekkis7 22.11.2013 17:09:54 | |
---|
Ostin juuri mackien 1608 mikserin ja noviisina näissä jutuissa mietin, että millä ja miten toisin imacista tekemiäni biisejä mikseriin eli ipadille. Kummastakin löytyy siis firewire. Olisi kiva kuulla vinkkejä kokeneemmilta! |
pekkis7 22.11.2013 17:25:46 | |
---|
Äh.. Muistin väärin ja kelaan takasin..eipä mackiessa ollutkaan firewirea. Anyway eli se täytyy hoitaa jotensakin muutoin. Mulla on imaciin liitetty presonuksen firestudio äänikortti ja ehkä sitäkin kautta voisi.. |