Jo.7 01.07.2013 11:04:22 (muokattu 01.07.2013 11:06:14) | |
---|
Jeszse: No, paskaako se mua kiinnostaa loppuviimein. Kuuntele sitä YleX:ää, tuskin niillä paljoo tuntia pidempää soittolistaa siä on. Kiinnosti sen verran että yritit auttaa kumminki. Kännykän mukaan oon lähteny klo 23:15 eli se on voinu mennä sunnuntain puolelle. No seon mennyttä, ei varmaan ollu sitte niin hyvä. Joo |
Edit: löyty jo, sääh. |
EikkaKuikka 10.07.2013 11:21:25 (muokattu 10.07.2013 11:22:02) | |
---|
Tietääkö kukaan mikä biisi soi tänään Ylen Aikaisessa noin kello 9:17? Suomenkielinen, rennosti rokkaava biisi kuitenkin melko keveillä (luomuilla) soundeilla. Mieslaulaja ja hyvää rumpalointia. Sanoista jäi päähän vain pari fraasia, "olen elämän mittaisella kävelyllä" sekä "olen vierivä kivi, en sammaloidu", tjs. yykaakoonee |
aikavaikea 10.07.2013 11:26:40 | |
---|
I know I ain't doing much. Doing nothing means a lot to me. |
EikkaKuikka 10.07.2013 12:53:23 | |
---|
yykaakoonee |
SossunRahoil 15.07.2013 01:41:11 | |
---|
Oikeestaan kysymys kuuluu kuka on esittäjä. Eihän musiikkivideo "Every breath you take":sta jossa mies kaatuu moottoripyörällä ja lähtee kävelemään jollekkin pienelle kukkulalle ole The Policen? Onko se jonkun muun cover ja kysymys kuuluu kenen? "Kokoo kokko."
"Koko kokkoko?"
"Koko kokko." |
JTR 15.07.2013 08:59:29 | |
---|
SossunRahoil: Oikeestaan kysymys kuuluu kuka on esittäjä. Eihän musiikkivideo "Every breath you take":sta jossa mies kaatuu moottoripyörällä ja lähtee kävelemään jollekkin pienelle kukkulalle ole The Policen? Onko se jonkun muun cover ja kysymys kuuluu kenen? P.Diddy http://www.youtube.com/watch?v=mM0-ZU8njdo |
Yallup 17.07.2013 10:09:10 | |
---|
Minkä niminen biisi, muistaakseni jostakin (ranskalaisesta?) elokuvasta, meni näin: E-F-E-F-G G-F-E-D E-F-E-F-G ... "Tosta se taitaa lähteä.." |
crestfall 17.07.2013 12:37:14 | |
---|
Yallup: Minkä niminen biisi, muistaakseni jostakin (ranskalaisesta?) elokuvasta, meni näin: E-F-E-F-G G-F-E-D E-F-E-F-G ... Pakko myöntää, että tuosta on jo melko vaikea lähteä arvailemaan yhtään mitään - ellei biisin melodia mene todella 5/4 + 4/4 -jaon mukaan. "Tuntuu siltä, että oli aiheena vaikka pyöräkuormaajat niin pian tulee crestfall ja kertoo, että pyöräkuormaajalla ajelu on mukavaa, mutta ei millään bulkkivolvolla vaan kyllä Komatsulla nousee hiekan kuskailukin ihan uusiin sfääreihin." -Quru |
Kettu221 21.07.2013 11:10:32 (muokattu 21.07.2013 11:29:45) | |
---|
|
Roku 21.07.2013 15:17:18 | |
---|
|
Yallup 23.07.2013 07:41:27 | |
---|
"Tosta se taitaa lähteä.." |
Ouda 01.08.2013 02:04:28 | |
---|
Mikä ois tämä aivan loistava, ehkä vanhaa suomalaista soulia oleva biisi? Kuulin bassoradion artistivieraan soitossa jotain yli vuos sitte, iski taas päähän ja ei löydy mistään, eikä lähe päästä pois. Muistan vaan ku artisti kerto että haluu pitää biisin itellää eikä kertonu sitä. "Miks tulet mun luo, en haluu sua mun haaveisiin" Jotenkin noin kertosäe menee... biisin soundi soulkitarameininkiä, Sami Saaren tapasta, mutta ei löytyny hänen mistään tuotannosta. |
Tribe 08.08.2013 01:08:20 (muokattu 08.08.2013 01:10:34) | |
---|
Etsin tätä biisiä tänään kaksi tuntia, mikä on pisin aika, mitä olen yhden biisin etsimiseen ikinä käyttänyt, ja tämä threadi on suunnilleen viimeinen oljenkorteni. Auttakkee! http://www.youtube.com/watch?v=MGfKRRNMDPQ Biisi alkaa 10 sekunnin kohdalla. 6 minuutin kohdalla on varmaan saman biisin kertsi. |
Markku68 10.08.2013 06:52:35 | |
---|
Mikä biisi, laulaja on nainen ja sanat suomeksi jotenkin näin pätkä menee:Oi beibi oi beibi Oi beibi sä oot mun .......sulle antaudun. |
NHR 10.08.2013 10:47:33 | |
---|
Markku68: Mikä biisi, laulaja on nainen ja sanat suomeksi jotenkin näin pätkä menee:Oi beibi oi beibi Oi beibi sä oot mun .......sulle antaudun. Ihan noitten "beibien" määrän perusteella veikkaisin Anita Pajusen kappaletta Tulivuori. Alkuperäiskappale on siis Hurriganesin tunnetuksi tekemä An Awful Crime. En tosin tiedä menevätkö ne suomennetut sanat edes noin, kun en Pajusen versiosta löytänyt Googlella kuin jonkun puolen minuutin näytepätkän, jossa ei siis päästy edes kertosäkeeseen asti. Tässä kuitenkin tuo Hurriganes-versio biisistä: http://www.youtube.com/watch?v=B0jXw4gW7Ws "Is there another word for synonym?" - George Carlin |
Ali 13.08.2013 10:47:36 (muokattu 15.08.2013 18:02:07) | |
---|
Matjardo: Tuossa viikonloppuna, kun oltiin keikalla muuan rokkiyökerhossa, niin siinä päivemmällä soittokamoja lavalle roudatessa ja kasatessa baarin kajareista pauhasi aika vitun hyvän kuuloista musaa. Se kuulosti välillä ihan Isikseltä, mutta se oli instrumentaalia, tai ei ainakaan niiden muutaman biisin ja parinkymmenen minuutin aikana lauluja kuulunut. Hienon kuuloisia kasvatteluja, Toolimaisia rytmejä, isoja melodioita ja Isismäistä synkkää maalailua ilman lauluja. Mitähän mahtoi olla tämä? En siinä rumpusettiäni pikku kiireellä kasatessa ehtinyt kyselemään baarin henkilökunnalta, että mitä ne sieltä pani soimaan. Haluaisin ehdottomasti kuulla tuota lisää. Uusintayritys. Meniscus http://open.spotify.com/album/26FxpruREsmTjylJQJ80B3 ? Tai If These Trees Could Talk http://open.spotify.com/track/5PbcDRYc7FhuwbvQ9ymhl5 ? "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Jo.7 15.08.2013 18:29:19 | |
---|
Joo |
Jucciz 20.08.2013 02:42:00 | |
---|
Löysinpäs! Kyselin tätä vuosi-pari sitten turhaan. Nyt löysin Spotifystä kun huvikseni kokeilin hakusanaa "Onnelaan": http://open.spotify.com/track/6gj2u2eDrXIMMKsUi6ffV4 Olen kuullut laulun viimeksi niihin aikoihin kun se ilmestyi - joka tapauksessa väkisin ennen vuotta 1989 - joten siitä on vähintään 25 vuotta nyt. Kuulosti ihan samalta vieläkin. Hassua, miten jostakin kappaleesta voi jäädä niin selkeä muistijälki, että muistin nuotti nuotilta esim. nuo kitarafillit ennen kertsiin lähtöä - ja olen ollut silloin korkeintaan kuuden vanha. Ei ihan hirmu monen suomirock-biisin säkeistö mene seiskaan, mutta tämäpä menee, yllättävän luontevasti vieläpä. Hitsi, onpa kiva biisi. Eipä tuokaan bändi näemmä suurempaa julkisuutta saanut, vaikka rockin SM-kisat voittikin. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
papitsu 20.08.2013 09:37:10 (muokattu 20.08.2013 09:40:29) | |
---|
Matjardo: Tuossa viikonloppuna, kun oltiin keikalla muuan rokkiyökerhossa, niin siinä päivemmällä soittokamoja lavalle roudatessa ja kasatessa baarin kajareista pauhasi aika vitun hyvän kuuloista musaa. Se kuulosti välillä ihan Isikseltä, mutta se oli instrumentaalia, tai ei ainakaan niiden muutaman biisin ja parinkymmenen minuutin aikana lauluja kuulunut. Hienon kuuloisia kasvatteluja, Toolimaisia rytmejä, isoja melodioita ja Isismäistä synkkää maalailua ilman lauluja. Mitähän mahtoi olla tämä? En siinä rumpusettiäni pikku kiireellä kasatessa ehtinyt kyselemään baarin henkilökunnalta, että mitä ne sieltä pani soimaan. Haluaisin ehdottomasti kuulla tuota lisää. Onko Callisto tuttu? Onhan siinä lauluakin, mutta paljon pelkkää instrumentaalia maalailua. Mielipiteeni on fakta. |