Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Onko kokemuksia Line 6 pod X3 Live multipedaalista
1
Antti74
18.02.2012 14:40:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko jollain kokemuksia Line 6 pod X3 Live multipedaalista
Kiinnostaisi ostaa kyseinen pedaali mutta ennen ostopäätöstä haluaisin kuulla mielipiteitä jos jollain on kokemusta siitä
 
Decadetroll
18.02.2012 15:42:38 (muokattu 18.02.2012 15:43:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti74: Onko jollain kokemuksia Line 6 pod X3 Live multipedaalista
Kiinnostaisi ostaa kyseinen pedaali mutta ennen ostopäätöstä haluaisin kuulla mielipiteitä jos jollain on kokemusta siitä

 
Mulla löytyy tuollanen, pötköttelee tietokonepöydällä pääasiallisena vahvistimena ja äänitysvehkeenä. Loistovehje kun jaksaa vähän perehtyä säätömahdollisuuksiin. Varmaan paras yksittäinen ~300e mitä olen laittanut soittovehkeisiin. Jos haluat tietää jotain tiettyä tuosta laitteesta, niin kysele pois. Saisit tulla kokeilemaan, mutta asut näemmä helsingissä, eikä taida olla kannattavaa sieltä tulla ouluun yhden multsarin takia ;)
 
don't look so surprised, happy birthday...fucker! Blow that candle out, we're gonna kick you, kick you!
Jyrken
18.02.2012 22:36:10 (muokattu 18.02.2012 22:38:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itellä Pod X3, jossa samat soundit kuin Livessä. Tyytyväinen olen, tuolla voi tehdä vaikka mitä, kuhan mielikuvitusta ja aikaa ruuvailemiseen löytyy, ja hintalaatusuhde on enemmän kuin kohillaan.
 
Homma siis toimii harvoin niin, että valitset jonkin vahvistinmallin, väännät nupit puoliväliin ja alat soittaa - toisin kuin monilla oikeilla vahvareilla asian laita on. Podilla säätämistä pitää tehdä, että etsimänsä soundin löytää.
 
if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal
Distanz
23.04.2012 11:50:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hep !
 
Itellä löytyy kyseinen vehje Helsingistä pitskusta. Tuu koittelemaan jos kiinnostaa. Voidaan jopa harkita kaupantekoa laitteesta jos kiinnostusta käytettyyn vempeleeseen on.
 
TheMusiikkmies
29.06.2013 12:39:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 432 päivää vanhaan aiheeseen!
 
En jaksanut uutta ketjua yhden kysymyksen takia tekemään joten pistän tänne.
 
Eli miten minä olen saanut oman podin sekaisin kun tone 1 (user 1) ei kuulu missään enää ollenkaan ja ääntä lähtee enää pelkästään tone 2:sta? Joskus koitin säätä outputeista joitakin studio asetuksia niin menikö siinä samalla sitten tone 1 mykäksi joka paikasta? Osaisiko kukaan neuvoa?
 
Ei paljoo estele jotkut nuhaset mnetin kielipoliisit. -Entropia666
Pomeranssi
02.07.2013 00:56:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TheMusiikkmies: Huom! Olet kirjoittamassa yli 432 päivää vanhaan aiheeseen!
 
En jaksanut uutta ketjua yhden kysymyksen takia tekemään joten pistän tänne.
 
Eli miten minä olen saanut oman podin sekaisin kun tone 1 (user 1) ei kuulu missään enää ollenkaan ja ääntä lähtee enää pelkästään tone 2:sta? Joskus koitin säätä outputeista joitakin studio asetuksia niin menikö siinä samalla sitten tone 1 mykäksi joka paikasta? Osaisiko kukaan neuvoa?

 
Munuaismallissa ainakin outputs-nappulan takaa löytyy vaikka ja mitä säätöjä, joilla voi säätää tonejen trimmejä. Kannattaa myös toki tsekata kaikista selvin skenaario, eli tone 1 volume on nollassa :D. Jos PODi kuitenkin näyttää kummatkin tonet aktiivisiksi, niin luulisin kyllä ongelman olevan juuri tuolla outputs-valikossa.
 
Juum.
TheMusiikkmies
02.07.2013 13:07:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse jo tuossa säätelin ja sain äänen kuulumaan. Outputin asetuksissa se vika oli kuin olikin, kun olin valinnut aktiiviseksi vain tone 2.
 
Ei paljoo estele jotkut nuhaset mnetin kielipoliisit. -Entropia666
HeavyMachinery
27.08.2013 20:00:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoplaa... Haku ponnisti tämän lähimmäksi niin kysytääs apuva tällä...
 
Ongelma: Soundien tallettamisen jälkeen näyttö sekoaa (puolet ilmestyy sekavaa vanhaa ja puolet toimii normaalisti)
 
Tämä siis teki sen itse X3:sta tai tietokoneelta GearBoxilla.
 
Firmikset ja kaikki on viimeiset mitkä on julkaistu. Onko muilla tätä ongelmaa ?
 
Malli on siis X3 Live
 
- If it's too loud you are too old ! - Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Decadetroll
27.08.2013 20:22:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HeavyMachinery: Hoplaa... Haku ponnisti tämän lähimmäksi niin kysytääs apuva tällä...
 
Ongelma: Soundien tallettamisen jälkeen näyttö sekoaa (puolet ilmestyy sekavaa vanhaa ja puolet toimii normaalisti)
 
Tämä siis teki sen itse X3:sta tai tietokoneelta GearBoxilla.
 
Firmikset ja kaikki on viimeiset mitkä on julkaistu. Onko muilla tätä ongelmaa ?
 
Malli on siis X3 Live

 
Eipä ole tullut vastaan moista ongelmaa. Saisko laitteelle tehtyä tehdasresetin? Vetäis gearboxilla talteen omat tonet ja iskis kaikki asetukset vakioksi.
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. goatpit.weebly.com
HeavyMachinery
27.08.2013 20:33:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Decadetroll: Eipä ole tullut vastaan moista ongelmaa. Saisko laitteelle tehtyä tehdasresetin? Vetäis gearboxilla talteen omat tonet ja iskis kaikki asetukset vakioksi.
 
On tehty jo mutta ei tunnu auttavan. Aattelin kokeilla vanhempaa Firmistä vielä jos se auttais...
 
- If it's too loud you are too old ! - Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «