Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kaksi onnellista nuottejaa
1
Memmmis
01.07.2013 22:09:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei voisiko joku laittaa mulle nuotit Janne Raappanan kaksi onnellista. Kiitos!! :)
 
koo.emmma@gmail.com
 
ferodoz
01.07.2013 22:12:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lasketaanko sekunteja yhdessä että kauanko menee isojussin paikalle saapumiseen?
 
telaketju.com suhdelukucoverband.fi
Tankero
01.07.2013 22:26:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: Lasketaanko sekunteja yhdessä että kauanko menee isojussin paikalle saapumiseen?
 
Veikkaan, että Artope ehtii ennen.
Eipä sillä väliä.
 
Humppajyrä
Tankero
01.07.2013 22:27:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Memmmis: Hei voisiko joku laittaa mulle nuotit Janne Raappanan kaksi onnellista. Kiitos!! :)
 
koo.emmma@gmail.com

 
Ei, olet käsittänyt ihan väärin. Täältä niitä ei saa.
 
Humppajyrä
isojussi
01.07.2013 22:28:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tankero: Veikkaan, että Artope ehtii ennen.
Eipä sillä väliä.

 
Ähäkutti!!!! Hävisit!!!
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
ferodoz
01.07.2013 22:30:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"... and the winner iiiiis..."
 
telaketju.com suhdelukucoverband.fi
EP
01.07.2013 22:32:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jiiiih, kesä on kummallista aikaa.. tekis kans mieli pimputtaa ..olis kaksi onnellista! Hek hek!
 
Timi
01.07.2013 22:33:14 (muokattu 01.07.2013 22:39:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Selvis tarkoitus.
 
Vaikea.Mutta varma!
isojussi
01.07.2013 22:33:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: "... and the winner iiiiis..."
 
Olin jo aiemminkin ja voisin laittaakin, kun memmis huomas oikeenkin ketjun. Ei oo vaan lappua tällä tabletilla.
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
okabass
02.07.2013 00:09:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Memmmis: Hei voisiko joku laittaa mulle nuotit Janne Raappanan kaksi onnellista. Kiitos!! :)
 
koo.emmma@gmail.com

 
Sori, ei löydy kuin "Yksi onnellinen" ja "Kolme onnellista".
 
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
artope
02.07.2013 08:09:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isojussi: Ähäkutti!!!! Hävisit!!!
 
Niimpä, (huokaus)... Ei täällä nyt koko aika päivystetä. Mut toimitin lapun pyytäjälle.
 
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
Tankero
02.07.2013 20:24:43 (muokattu 02.07.2013 20:24:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isojussi: Ähäkutti!!!! Hävisit!!!
 
:)
 
Humppajyrä
pekkajau
03.07.2013 00:07:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saijan häissä vois vetää lehtitietojen mukaan "Kolme onnellista" ensin häälauluna ja heti perään "Tuo Onneton" silleen sukulaisille ja lähiomaisille. Ja miksei kolmantena "Eye Of The Tiger" silleen ruokailumusiikkina bosiksena.
 
Jucciz
03.07.2013 00:10:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiva että avasit uuden ketjun. Tätähän ei täällä vielä ollutkaan:
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=6&t=139155
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
tarmo
03.07.2013 01:47:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tätä ketjua lukiessa mulle tulee sellainen "bonvojaas", et mä oon nähnyt tän joskus aiemminkin...
 
artope
03.07.2013 12:30:00
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On muuten kumma juttu, kun näille näkövammaisille nuotinkerjääjille laittaa nuotit menemään, niin melkein poikkeuksetta et varmana saa kiitosta antamastasi palvelusta. Onko muilla kokemusta samankaltaisesta?? Vakipalstalaiset on sen verta fiksuja että muistavat kiittää. Tai ollaanko me vaan niin vanhaa kuppikuntaa, että ollaan joskus saatu käytöstavat?
 
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
EP
03.07.2013 12:58:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

artope: On muuten kumma juttu, kun näille näkövammaisille nuotinkerjääjille laittaa nuotit menemään, niin melkein poikkeuksetta et varmana saa kiitosta antamastasi palvelusta. Onko muilla kokemusta samankaltaisesta?? Vakipalstalaiset on sen verta fiksuja että muistavat kiittää. Tai ollaanko me vaan niin vanhaa kuppikuntaa, että ollaan joskus saatu käytöstavat?
 
Kun ei näistä yhteyksistä aina tiedä niin mä oon yleensä vielä varmistanu et on tullu perille, joten siinä yhteydessä on hoitunu saamalla molemmat.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «