Aihe: Jakcson RR24XT
1 2
Jeszse
01.07.2013 06:11:18
Noi JS-jaskat on kyllä sitä osastoo mitä kohti henkilökohtaisesti en ees kusis... Jos alottaja meinaa tän RR24XT:n ostaa, ni suosittelen sitä käytettyä. Tulee enemmän vastinetta rahalle.
Vittu mitä paskaa pistetään sleijeriä. » The Jasser Arafats «
JaaGeRMaisTeR
01.07.2013 17:50:51
Itehän en välttämättä laittaisi enään yhtään rr:ää yms.. tai no amfisoundin olikohan kelon voisin huolia koristeeksi hirsiseinälle.. muuten antaa pentagrammihevimedalmiesten, naisten ja lasten leikkiä nuilla..

Toisaalta pitäis varmaan testata millanen on 24xt vois olla vertailukohtaa tekeekö neckthru kaula paskasta parasta :D
V
Shredder96
01.07.2013 22:33:45

Itehän en välttämättä laittaisi enään yhtään rr:ää yms.. tai no amfisoundin olikohan kelon voisin huolia koristeeksi hirsiseinälle.. muuten antaa pentagrammihevimedalmiesten, naisten ja lasten leikkiä nuilla..

Ite aattelin rr:än laittaa siks ku tykkään nuista v-mallisista, sopii mulle parhaiten :D Mutta oon aikasemmin ollu ESP linjalla. Sitte jaskoja kokeiltua huomasin että voi olla jopa parempi soittaa, ohuempi kaula ja vähä kevyempi kitara
JaaGeRMaisTeR
01.07.2013 23:20:14
Shredder96: Ite aattelin rr:än laittaa siks ku tykkään nuista v-mallisista, sopii mulle parhaiten :D Mutta oon aikasemmin ollu ESP linjalla. Sitte jaskoja kokeiltua huomasin että voi olla jopa parempi soittaa, ohuempi kaula ja vähä kevyempi kitara

Siitä kivoja että ohut kaula.. tuossa toisessa jaskassa ei kyllä puuta ole minkään vertaa kaulassa. Ja no toinen on sitten se js :D siinä on slim tapperin verran.. täältä lähti myös molemmat ltd:t ja korvattiin jaskoilla.
V
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)