Aihe: Mistä ensimmäinen keikka
1
jupsipupu
27.06.2013 19:37:21

Joo eli bändin kanssa osataan jo kaks omaa biisiä ja yks coveri + harjoitellaan kahta coveria ja yhtä omaa biisiä.

Että mistä Hevi/Rock/Metallibändille ensimmäinen keikka?
Ja olis kiva kuulla mielipiteitä tuosta setistä että riittääkö sen pituus kun niitten (kahden) oman biisin pituus yhteensä on jotain about 6 minuuttia + se kolmas biisi about 3-4 minuuttia + coverit on :

-We will rock you
-Paranoid
-Eye of the tiger (omat sanat : http://www.youtube.com/watch?v=6zQLUubtHg8)

niin onks toi riittävän pitkä setti ekalle keikalle ja mistä se eka keikka kannattais hankkia?

Kiitos jo etukäteen kaikille vastauksille!
ferodoz
27.06.2013 20:27:29

Paikallinen nuorisotalo vois olla oikein mainio paikka. Tai ainakin yleisin. Itse aikanaan yläasteikäisenä järkkäilin silloisen bändini kanssa muutaman kerran Nuija Metal Friday nimisen tapahtuman, johon luonnollisesti buukattiin itsemme keikalle. Ei ollut helpoin tapa mutta oppi paljon asioita.

Kannattaa myös olla oman kylä nuorisotoiminnan johtajaan/ vastaavaan yhteydessä asian tiimoilta. Tsemppiä!

Minkä ikäisiä muuten olette?
telaketju.com suhdelukucoverband.fi
jupsipupu
27.06.2013 20:47:50

Minkä ikäisiä muuten olette?

minä olen 11 ja basisti sekä rumpali ovat 10
LaMotta
27.06.2013 20:48:42

Johonkin koulun kinkeriin.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Miikss
28.06.2013 16:17:24
Koulu, nuokkari, kaverien pienimuotoiset tapahtumat yms. Tuon ikäsenä ja noin lyhyellä settilistalla nyt ei ihan hirveen vakavasti otettaviin tapahtumiin pääse soittamaan vielä. Mutta kyllä niistä pienemmistäkin keikoista kokemusta tulee mukavasti.
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
audioAXS
29.06.2013 00:26:21
Nuokkarikeikalle ainakin kannattaa kysellä kaveriksi myös jotain toista bändiä. Luultavasti tulee enemmän porukkaa kun on 2+ bändiä (esim. toisen bändin kavereita). :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)