Aihe: Laadukasta kompurapedaalia
1 2 3
erty
03.11.2010 14:15:48
darrell: Torilta tuli hommattua tuo CS-3, ja siitähän irtoaa säätimiä vääntämällä oikein törkeä napsu. Omat mieltymykset on liikkuneet nimenomaan tähän suuntaan. Tässä mielessä eleetön tukevoittaminen ja tasoitus ei ole toivottava ominaisuus, jos säädöt ei riitä muuhun.

Jees, pitäs itekkin joskus testata tota, kun kaikki sitä niin vihaa. ;o) Varmasti monipuolinen kompura jos haluaa käyttää enempi "efektinä" kuin soundia tasottamassa tai sustainia tuomaan. Ei toi CS-2:kaan niin hirveen transparentti ole, leikkaa inan yläpäitä, mut tää taas ei napsu ihan niin paljoa kun esim. dyna compit.
KitaraBoika
25.06.2013 14:53:56
Mikä kompressori sopisi sellatteeseen RCHP, Nile Rodgers tyyliseen musiikkiin. Paljon olen kattonut MXR kompuroita sillä pieni hinta ja kuulemma hyviä. Sitten taas tekisi kaikkein eniten mieli Mad Professor Forest Green kompressoria mutta liikaa hintaa.
Soitan, koska soitattaa
Gabe
25.06.2013 16:53:59
KitaraBoika: Sitten taas tekisi kaikkein eniten mieli Mad Professor Forest Green kompressoria mutta liikaa hintaa.

Jam Pedalsin Dyna-ssoR oli oikein miellyttävä. Ei sekään tosin sieltä edullisimmasta päästä. :/
FreshPots
25.06.2013 18:22:59 (muokattu 25.06.2013 18:36:40)
KitaraBoika: Mikä kompressori sopisi sellatteeseen RCHP, Nile Rodgers tyyliseen musiikkiin. Paljon olen kattonut MXR kompuroita sillä pieni hinta ja kuulemma hyviä. Sitten taas tekisi kaikkein eniten mieli Mad Professor Forest Green kompressoria mutta liikaa hintaa.

http://www.musicgarage.fi/2011/06/09/mcsqueezer/

Tällainenkin olisi aika mielenkiintoinen vaihtoehto. Tai mikäli sulla on mielessä joku erilainen kompurameininki, niin kannattaa kysäistä Jaskalta. Saat tilattua ihan itseäsi varten värkätyn pedaalin haluamillasi ominaisuuksilla, eikä hinnatkaan ole pahoja. Itseltäni löytyy tuolta tuo Max Power ja olen ollut kovin tyytyväinen.

Ja kompuroista mulla laudassa on Mad Proffessor Forest Green, hullun hyvä sekin on.
Gabe
25.06.2013 18:33:17
FreshPots: http://www.musicgarage.fi/2011/06/09/mcsqueezer/

Tällainenkin olisi aika mielenkiintoinen vaihtoehto. Tai mikäli sulla on mielessä joku erilainen kompurameininki, niin kannattaa kysäistä Jaskalta.

Musicgaragen purkki löytyy minunkin laudastani, ei kyllä häpeä muille käsintehdyille laadussa. Asiakaspalvelu toimii myös erinomaisesti.
KitaraBoika
25.06.2013 21:03:48

Tällainenkin olisi aika mielenkiintoinen vaihtoehto. Tai mikäli sulla on mielessä joku erilainen kompurameininki, niin kannattaa kysäistä Jaskalta. Saat tilattua ihan itseäsi varten värkätyn pedaalin haluamillasi ominaisuuksilla, eikä hinnatkaan ole pahoja. Itseltäni löytyy tuolta tuo Max Power ja olen ollut kovin tyytyväinen.

Ja kompuroista mulla laudassa on Mad Proffessor Forest Green, hullun hyvä sekin on.

Paljohan tuommoinen maksaisi ja mimmonen ääni siinä olisi?? Erittäin kiinnostava vaihtoehto.
Soitan, koska soitattaa
Laulava Kylätohtori
25.06.2013 21:59:02
Gabe: Musicgaragen purkki löytyy minunkin laudastani, ei kyllä häpeä muille käsintehdyille laadussa. Asiakaspalvelu toimii myös erinomaisesti.

Music Garagen Texas Ranger on ehkä paras särö/boosteri, mitä mulla on koskaan ollut. Ja on tuossa laudassa pyörähtänyt vähän kalliimpiakin purkkeja...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
McNulty
26.06.2013 14:18:47

En voi kuin kehua... olen ollut todella tyytyväinen Jaskan miulle duunaamaan McSqueezeriin. Ross ja DA:n orkku samassa rasiassa on täydellisyyttä :)
The world suffers a lot. Not because of the violence of bad men but because of the silence of good men.
KitaraBoika
26.06.2013 21:08:47
McNulty: En voi kuin kehua... olen ollut todella tyytyväinen Jaskan miulle duunaamaan McSqueezeriin. Ross ja DA:n orkku samassa rasiassa on täydellisyyttä :)

Saako kysyä hintaa??
Soitan, koska soitattaa
KitaraBoika
29.06.2013 23:07:09
McNulty: Emmä enää edes muista mitä se jäi maksamaan... yli satkun mutta alle kaksi sataa.

Koskahan tilasit? Kysyin ja sano hinnaks yli 200 :)
Soitan, koska soitattaa
McNulty
30.06.2013 01:46:19 (muokattu 30.06.2013 01:47:49)
KitaraBoika: Koskahan tilasit? Kysyin ja sano hinnaks yli 200 :)

Onhan tästä jo aikaa... pari vuotta.
Toisaalta, halpahan tuo pari satkuakin on kahdesta oikeasti hyvästä kompurasta. Eiköpä se Keeleynkin 2-potikkainen "Ross-klooni" kustanna yksistään sen reilun 200 :)

edith: Mulla muuten oli Keeleyn 2-pot kompura ennen McSqueezeriä. Jemmasin Keeleyn ensin hyllylle "varalle". Siellä se sitten makasi vuoden pölyttymässä... möin lopulta pois kun en tarttenu :)
The world suffers a lot. Not because of the violence of bad men but because of the silence of good men.
Hynkel
30.06.2013 10:47:59
Dyna Comp on vallan mainio, jos vähän halvemmat kiinnostaa. Omastani luovuin juuri, koska en tee sillä mitään. Kitaraboika ei kantsi haaveilla Jaskan pedaaleista jos Dyna tuntuu liian kalliilta :))
Ukonete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají.
sebu
02.07.2013 21:16:58

jyrkalt: Multa tollanen löytyy.
Enkä keksi syytä miksi sen toiseen vaihtaisin.
Oikein mainio pedaali. Tykkääsin enemmän kuin keeleyn kaksnappisesta.
Suosittelen.

Mulla on keeley 4 nappia ja rothwell. Musta keeley tekee soundista kirkkaamman. Rothwell ei niinkään muuta sitä. Jos vertaa keskenään, niin tämän huomaa selvästi. Näistä kahdesta on vertailuvideo tuubissa. Siinä voittajaksi selviytyy...

Minusta leadsärön kaveriksi passaa paremmin rothwell ja kliineihin komppeihin keeley tuntuu kivemmalta säätövarojensa vuoksi.

Jos ois pakko pitää toinen, pitäisin rothwellin. Sopivan yksinkertainen. Sellasen mainitsen myös, että jos kuuntelee tarkaan, rothwellista saattaa kuulla hiljaista säröytyvää ääntä kliineillä. Tästä on kirjoituksia myös netissä, kun etsii oikeilla hakusanoilla. Ei kuitenkaan oo haitannut mua, kun säröhommissa sitä muutenkin käytän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)