Jii-Gee 25.06.2013 13:12:19 | |
---|
Kitisijöiden kerho. Tänne voivat kaikki kitisijät ja valittajat.. Noh, kun kert oikein luvalla saa urputtaa: Mun mielestä täällä oli aikaisemmin paljon naurettavammat / viihdyttävämmät jutut ku nykyään. Wanhaan hyvään aikaan kun lyötiin tulosvetoa ja oikein jännitettiin muusinettiä avatessa että tarjooks rootsi- vai tm-palsta paremmat naurut. Voisitte taas alkaa panostamaan niihin naurettaviin juttuihin & jorinoihin jotta mullakin olisi taas kivaa ja viihdettä & sisältöä elämässä. |
isojussi 25.06.2013 23:55:38 | |
---|
Ukko: Asiahan ei mulle kuulu mutta eix tilinauha, missä ei ole mainintaa tessin määrittelemstä matkakorvauksista, ole sellainen ? Jos on niin niistä tilinauhoista taitais saada kasaan ison kirjaston. Walttonihan niitä täällä on peräänkuuluttanu, jotta jos sulla on, niin vittuako niitä vielä haudot? Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
pekkajau 26.06.2013 02:18:19 | |
---|
Jii-Gee: Noh, kun kert oikein luvalla saa urputtaa: Mun mielestä täällä oli aikaisemmin paljon naurettavammat / viihdyttävämmät jutut ku nykyään. Wanhaan hyvään aikaan kun lyötiin tulosvetoa ja oikein jännitettiin muusinettiä avatessa että tarjooks rootsi- vai tm-palsta paremmat naurut. Voisitte taas alkaa panostamaan niihin naurettaviin juttuihin & jorinoihin jotta mullakin olisi taas kivaa ja viihdettä & sisältöä elämässä. Kannatan väkevästi ehdottamaasi ajatusta. Pistin plussan. |
Ukko 26.06.2013 10:02:27 | |
---|
isojussi: Walttonihan niitä täällä on peräänkuuluttanu, jotta jos sulla on, niin vittuako niitä vielä haudot? Haudon....? Tallessa olevat tilinauhani ovat kyllä omassa kansiossaan eivätkä missään hautomossa. Mutta puheena ollut matkakorvausten ynm. tessin määrittelemien kulukorvausten maksamatta jättäminen ei ole milläänlailla harvinainen ilmiö nyky maailmassa alalla kuin alalla. Ja työntekijä joka rahojaan vaatii, on hyvin äkkiä pysyvästi entinen työntekijä. Pistetään asiasta esille uusi keskustelu. COVS jäsen nro 6 |
KoskPaavo 26.06.2013 10:36:24 | |
---|
Ukko: Haudon....? Tallessa olevat tilinauhani ovat kyllä omassa kansiossaan eivätkä missään hautomossa. Mutta puheena ollut matkakorvausten ynm. tessin määrittelemien kulukorvausten maksamatta jättäminen ei ole milläänlailla harvinainen ilmiö nyky maailmassa alalla kuin alalla. Ja työntekijä joka rahojaan vaatii, on hyvin äkkiä pysyvästi entinen työntekijä. Pistetään asiasta esille uusi keskustelu. Siitä tulee lyhyt ketju, uskon ma. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
isojussi 26.06.2013 12:44:05 | |
---|
Ukko: Haudon....? Tallessa olevat tilinauhani ovat kyllä omassa kansiossaan eivätkä missään hautomossa. Mutta puheena ollut matkakorvausten ynm. tessin määrittelemien kulukorvausten maksamatta jättäminen ei ole milläänlailla harvinainen ilmiö nyky maailmassa alalla kuin alalla. Ja työntekijä joka rahojaan vaatii, on hyvin äkkiä pysyvästi entinen työntekijä. Pistetään asiasta esille uusi keskustelu. Siitähän on jo ketju - ja valehtelet. Ennen kuin toisin todistat väitän, että olet saanut aina kaikki tessin kuuluvat palkaosat ym. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Lennu 26.06.2013 15:17:27 | |
---|
isojussi: Siitähän on jo ketju - ja valehtelet. Ennen kuin toisin todistat väitän, että olet saanut aina kaikki tessin kuuluvat palkaosat ym. Mä väitän että ei ole. no is any good musics maked anymore... |
Ukko 26.06.2013 16:03:47 | |
---|
isojussi: Siitähän on jo ketju - ja valehtelet. Ennen kuin toisin todistat väitän, että olet saanut aina kaikki tessin kuuluvat palkaosat ym. Pitäisköhän sun käydä tarkistuttamassa lääkkeidesi sopivuus. Tuntuu sen verran huolestuttavalta sanailulta. COVS jäsen nro 6 |
nopsa 27.06.2013 08:59:26 | |
---|
Iso-Jussi, jo vuosia sun höpinöitä seuranneena voin vain todeta, että olet muusikon irvikuva. Toivottavasti löydät paikkasi jostain muualta, anteeksi... |
Ukko 27.06.2013 09:36:05 | |
---|
Lennu: Mä väitän että ei ole. Raaka realiteetti on se että olen saanut joko tessit...tai monoa kun olen vaatinut tessit. Monon kuvaa on tosin tullut heti vaatimusten ja sanan "ammattiliitto" jälkeen päättymättömän lomautuksen muodossa. Ekan kerran törmäsin asiaan jo -70 luvun lopussa firmassa missä kukaan ei kuulunut ammattiliittoon. Yhden kaverin kanssa alettiin puhumaan asiasta avoimesti ja kas kummaa.....kummatkin saatiin lomautus aika nopsaan, ainoina koko mestasta. Ongelmahan näissä on se että mahd. käräjille mentäessä todistustaakka on haastajalla eikä haastettavalla. Sen tähden ammattiliittokaan ei kovin herkästi lähde käräjöimään elleivät faktat ole täysin selviä ja tarvittava näyttö aukoton. Eipä sen puoleen että olisi ollut edes kiinnostusta jatkaa mainitunlaisten luihujen työpaikassa. Työnsä niissä kuvioissa saavat yleensä pitää ne jotka sallivat itselleen neuvoteltujen etujen pois luovuttamisen. Ja tämä pätee alaan kuin alaan. COVS jäsen nro 6 |
nopsa: Iso-Jussi, jo vuosia sun höpinöitä seuranneena voin vain todeta, että olet muusikon irvikuva. Toivottavasti löydät paikkasi jostain muualta, anteeksi... Höpö höpö, meinaatko sen vuoksi kun on keikkaa ja itse niiden eteen tehnyt työt? |
Lennu 27.06.2013 15:29:58 | |
---|
EP: Höpö höpö, meinaatko sen vuoksi kun on keikkaa ja itse niiden eteen tehnyt työt? Nuokkarikeikkaa hirvipeijaisissa lauottujen vanhojen vitsien avulla. "kertokaas jotain hyviä juttuja että saan ohjelmistoon". (en ole tosissani Jussi :D) no is any good musics maked anymore... |
isojussi 28.06.2013 01:20:03 | |
---|
Lennu: Nuokkarikeikkaa hirvipeijaisissa lauottujen vanhojen vitsien avulla. "kertokaas jotain hyviä juttuja että saan ohjelmistoon". (en ole tosissani Jussi :D) Hoho .... itte asiassa en mä juurikaan tee enää komiikkaa. Saatanan raskasta ja mä kun en koe Aku Hirviniemi - osaston vitsejä tai tyypillisiä stand up koomikoita millään lailla hauskoiks, niin teen 99%:sesti tanssikeikkaa. Toki privaateissa, mutta so? Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Roweami 28.06.2013 01:26:29 | |
---|
nopsa: Iso-Jussi, jo vuosia sun höpinöitä seuranneena voin vain todeta, että olet muusikon irvikuva. Toivottavasti löydät paikkasi jostain muualta, anteeksi... Ei todellakaan, haastetta riittää loppuelämäksi, hyvä niin. |
isojussi 28.06.2013 01:28:05 | |
---|
nopsa: Iso-Jussi, jo vuosia sun höpinöitä seuranneena voin vain todeta, että olet muusikon irvikuva. Toivottavasti löydät paikkasi jostain muualta, anteeksi... Mulle on ihan vitun sama, mitä joku Jakomäkeläinen bassonomistaja musta ajattelee. Pääasia, että MAKSAVAT asiakkaat on tyytyväisiä. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
EP 28.06.2013 08:14:42 | |
---|
isojussi: Mulle on ihan vitun sama, mitä joku Jakomäkeläinen bassonomistaja musta ajattelee. Pääasia, että MAKSAVAT asiakkaat on tyytyväisiä. Niinpä, pitäisikö muka olla jokin lokeroitu, ahtaasti tulkittavissa oleva rajattu määritelmä? Sellaisessa on varmaan ainakin hyvin vaikee tehdä mitään luovaa, säilyttää mielenkiinto tekemisiinsä ja olla leipiintymättä? |
artope 28.06.2013 08:57:46 | |
---|
EP: Niinpä, pitäisikö muka olla jokin lokeroitu, ahtaasti tulkittavissa oleva rajattu määritelmä? Sellaisessa on varmaan ainakin hyvin vaikee tehdä mitään luovaa, säilyttää mielenkiinto tekemisiinsä ja olla leipiintymättä? Just näin. Laajakatseinen pitää olla. Ai, niin täällähän piti kitistä... Tää mnet on siitä hauska palsta, että laitappas yksi sana hieman väärällä muodolla tai väärin kirjoitettuna, niin turpaan tulee heti... Aina löytyy joku joka laittaa herneen nenuun. "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
Ukko 28.06.2013 10:04:00 | |
---|
artope: Ai, niin täällähän piti kitistä... Juurikin näin eli palataan asiaa. Sais nämä helvetin helteet jo loppua. Sellaiset +20 astetta ympäri vuoden olis ihanteellinen olotila eikä tämä hellettä, räntää, loskaa, pakkasta jne.... COVS jäsen nro 6 |
artope 28.06.2013 10:08:24 | |
---|
Ukko: Juurikin näin eli palataan asiaa. Sais nämä helvetin helteet jo loppua. Sellaiset +20 astetta ympäri vuoden olis ihanteellinen olotila eikä tämä hellettä, räntää, loskaa, pakkasta jne.... No meillä onneks helteet loppui. Nyt tuo optimaalinen +20... Vittu kun nyt tulis edes lämmin kun alkaa tulla kylmä.. "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
Ukko 28.06.2013 10:10:44 | |
---|
artope: No meillä onneks helteet loppui. Nyt tuo optimaalinen +20... Vittu kun nyt tulis edes lämmin kun alkaa tulla kylmä.. Sixtoisekseen vittu kun pitäis vaihtaa kitaraan kielet mutta kun kukaan ei sitä tee ja mua ei huvita. Voi pr...le s..nta COVS jäsen nro 6 |