Ziggy Bubba 26.06.2013 16:47:19 | |
---|
sustain65: Onneksi olkoon! Kokeilin kerran tuollaista ja oli kyllä ihan hemmetin hyvät ja monipuoliset soundit. Kaiun ja myös efektilenkin puute esti ostamisen, muutoin olisin napannut mukaan samantien. Juu, kyllä lähtee monipuolisesti eri soundit. Tässä just testailin dilsu- ja reverb-purkkeja suoraan inputtiin. Aika hyvin toimii, erilailla kuin lenkissä. Kivasti menee hajalle välillä säröillä - joillain vahvareilla tuo efekti kuulostaa aika karmealta. Eli näillä näkymin pystyn elämään ihan ok ilman looppia. Semmoset löytyy sitten muista arsenaalin nupeista. |
Kimmo72 26.06.2013 18:03:40 | |
---|
Ostin tuosta yhdestä ketjusta tutun japsi stratocasterin. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
JaaGeRMaisTeR 26.06.2013 18:06:27 | |
---|
Kimmo72: Ostin tuosta yhdestä ketjusta tutun japsi stratocasterin. Oliko valkonen? V |
JaaGeRMaisTeR: Oliko valkonen? No valkonenhan se. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Kivijalka 26.06.2013 18:48:55 | |
---|
terolt: Loistavaa. Onnea myös sinulle. Nelisatanen TÄYSIN mint kunnossa. Törkeen hyvä... http://muusikoiden.net/dyn/users/113369.jpg Sieltä kaasuttelemaan... Loistokkaalta vaikuttaa, minulle saa tarjota sitten kun ei enää kelpaa. ;) "Once again the gods spread the cheeks to ram cock in fucking ass!" |
Jormaz 26.06.2013 19:00:52 | |
---|
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Kivijalka 26.06.2013 19:11:27 | |
---|
"Once again the gods spread the cheeks to ram cock in fucking ass!" |
vvaltsu 26.06.2013 19:31:41 | |
---|
Naisen seksuaalisuus lähtee alistumisen tarpeesta. - Krice |
Kimmo72 26.06.2013 19:32:10 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
-Kevin Moore |
vkl 27.06.2013 16:46:38 | |
---|
Fenderin Baja Telecasterin kävin tänään hakemassa Lahden Keskus Musiikista. Hieno peli!!! |
MikaHekkanen 27.06.2013 22:16:27 | |
---|
ADEHD: Osta capo ja keksi että mitä sillä oikein tehdään. Vihaan f-mollia niin paljon, että olen tuon jo keksinyt. Päiväni murmelina? burgerina? hurmurina? |
hallu 28.06.2013 00:57:25 | |
---|
vkl: Fenderin Baja Telecasterin kävin tänään hakemassa Lahden Keskus Musiikista. Hieno peli!!! Se on:-) tervetuloa kerhoon. Mulle baja on se yksi ja ainoa tele:-). Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
hallu 28.06.2013 01:05:28 | |
---|
terolt: Loistavaa. Onnea myös sinulle. Nelisatanen TÄYSIN mint kunnossa. Törkeen hyvä... http://muusikoiden.net/dyn/users/113369.jpg Sieltä kaasuttelemaan... Katos vaan, mulla on melkein samanlainen http://muusikoiden.net/dyn/articles/1367.jpgTuo minun ei ole ihan mintti, vaan pientä skrubua kulmissa, mutta hyvä se on siis ihan järkyttävän hyvä:-). Itseasiassa ihmettelen, että miksi nämä Carvinit ovat täällä suomessa niin vähän käytettyjä eikä niistä isommin mnetissäkään huudella. Varmaan yksi syy on se ettei kukaan (tai ainakaan kovin moni) tilusankari ole sitä julkisesti soittanut, vaikka pitäisi tuon siihenkin taipua. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
Kimmo72 28.06.2013 01:31:51 (muokattu 28.06.2013 01:35:15) | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
-Kevin Moore |
hallu 28.06.2013 02:26:07 | |
---|
Kimmo72: Voi helvettiläinen! Tossa tuli selailtua tota http://www.carvinmuseum.com/ ja bongattua 12 kielinen http://i162.photobucket.com/albums/ … 080s/Carvin12inline_zpsef8e1246.jpg Kuvan versiossa "modattu" kuusikieliseksi. Vois sanoa jo lätkämailaksi tota. E: oho! Luulin olevani jossain Carvin ketjussa -_- Juu tuo on ihan hervoton lapa:-). Eipä taida Carvinille olla omaa ketjua, pitäisikö perustaa? ei meitä carvinistejä taida niin montaa kumminkaan olla. Minä tiedän nyt muutaman nimimerkin jotka ko. merkkiä ovat käyttäneet. Ehkä me van soitellaan näillä;-) "kel onni on, se onnen kätkeköön..." Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
Jormaz 28.06.2013 03:08:04 | |
---|
Pidetään matalaa profiilia ettei tuu ebayssa kilpailua! No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Tola 28.06.2013 11:37:55 | |
---|
Ite sain vihdoin pitkän etsiskelyn ja odottelun jälkeen tilattua Black Arts Toneworksin Pharaoh fuzzin. Toivottavasti ei nyt ihan älyttömän pitkään kestäis sieltä rapakon takkaa tuon tuleminen. |
Laulava Kylätohtori 28.06.2013 13:34:25 | |
---|
Sen verran pitää perua puheita, että tuli ostettua Blue Note torilta (viimeinkin se löytyi)... Nyt alkaakin sitten olla ns. setit kunnossa ja voi hetken keskittyä soittamiseen... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
komero 28.06.2013 16:21:12 | |
---|
Lähdin Kitarapajalle ostamaan TC Electronicsin Flashback -delayta, mutta huomasin ikkunassa Visual Sound Tap Delayn. Ajattelin kokeilla sitä vaikka se ei lähellekään niin monipuolinen ole kuin Flashback - tarkoituksena oli siis vain hakea Flashback, koska olin sitä kokeillut aiemmin ja todennut hyväksi sekä mieltynyt sen monipuolisuuteen. No, Flashback kuulosti aika laimealta Tap Delayn jälkeen. Tap Delay kuulostaa "luonnollisemmalta" ja lämpöisemmältä. Se toimii juuri niin kuin efektien mun mielestä pitääkin toimia: sitä ei juuri huomaa kun se on päällä, eli se sulautuu niin mukavasti osaksi saundia, ettei siihen kiinnitä huomiota. On vain se kitarasaundi. Eli Visual Soundin kapistus lähti matkaan, jos joku ei jo arvannut ;) |
JaaGeRMaisTeR 28.06.2013 16:31:56 | |
---|
Kitaralaukku tuli.. ompa muute hyvä laukku :) eikä maksanu paljoa V |